Ja dat is broodroof voor die manquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef Jivis het volgende:
Waarom laten ze dan in de TV draait door NOG een Youtube filmpje zien.
in het echt ben je veel kleiner.quote:
...dan normaal.quote:
was niet nodig voor de clou.quote:
Hoe weet je dat zo goedquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Dat programma schijnt wel populair te zijn in het 40+ forum
Bijna net zo slecht inderdaad.quote:
Het is niet meer hipster. Iedereen heeft het.quote:
Is gewoon een sbs presentator.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef koemleit het volgende:
Beau is zo nep he... verschrikkelijk...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef koemleit het volgende:
Beau Halina is zo nep he... verschrikkelijk...
Nou ja, hij staat al 15 jaar op het punt van doorbreken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef koemleit het volgende:
Helina is gewoon een wannabequote:
Champagne waardigquote:
Die zou het negerenquote:
Wordt het nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik lach me rot als het wel een succes wordt
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:12 schreef alors het volgende:
Okay ik ga zappen, echt waarom altijd die aandacht voor Beau? Anyone care?
Wat dat laatste betreft: Toppop mag van mij wel terug.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef Bosbeetle het volgende:
And the winner is... zou een leuk programma zijn als ze daar mee beginnen, gewoon 15 min de winnaar laten zien en dan een week later een andere winnaar.
Ik word ziek van al die nep spanning op tv....
Ik verlang echt terug naar saaie langzame muziek televisie, met liedjes en iemand die het aankondigd.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Tegan het volgende:
Die Halina heeft trouwens echt niets toegevoegd als tafeldame.
Daarom is ze tafeldame stel je voor dat ze er doorheen gaat praten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Tegan het volgende:
Dat is echt heel vernieuwend jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het nieuwe is dat ze meteen poen kunnen winnen, dat is in alle andere shows niet.
Ik vond haar vraag, wat is dit (over dit programma), wel scherp.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Tegan het volgende:
Inclusief ad visser en penny de jagerquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft: Toppop mag van mij wel terug.
Volgende keer Ingeborg Beugel als tafeldame.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Tegan het volgende:
Ja, leuk, alleen moet Ad niet zweverig gaan doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inclusief ad visser en penny de jager
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vond haar vraag, wat is dit (over dit programma), wel scherp.
Ik kan jullie niet overhalen, ik merk het alquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het mij ook gewoon klinkt als weer een talentenjacht.
Idd alleen aankondigenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, leuk, alleen moet Ad niet zweverig gaan doen.
Blik op de Weg, ook SBS, topprogrammaquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef -Willempie- het volgende:
Dit wordt niks en dat komt alleen maar omdat het op SBS is
Dat zullen ze wel als excuus gebruiken idd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef -Willempie- het volgende:
Klopt. Als Linda dit zou presenteren dan zou het makkelijk 1 miljoen kijkers halen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef -Willempie- het volgende:
Wegmisbruikers bedoel jequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Blik op de Weg, ook SBS, topprogramma
Linda doet dat niet omdat het gaat floppenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt. Als Linda dit zou presenteren dan zou het makkelijk 1 miljoen kijkers halen.
absoluut of als het na GTST komtquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt. Als Linda dit zou presenteren dan zou het makkelijk 1 miljoen kijkers halen.
ik geef het 2 wekenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
En na een maand hoor je niets meer over het programma.
Niet alleen, dat is een van de categorieën.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef Marcoss het volgende:
Gewoon een programma met uitgerangeerde Nederlandse artiesten dus?
En zwaarlijvigerquote:
En help ons uit jouw lijdensweg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:19 schreef Buitendam het volgende:
Beau. Stop er gewoon mee. Houd de eer aan jezelf.
Hmm, ik was nooit zo'n Spago-fan.quote:
Paul Turnerquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:21 schreef Jivis het volgende:
Dit zijn professionals? Ze klinken beiden stukken slechter dan de kandidaten van The Voice.
Die laatste vond ik ook leuk, maar Spargo vond ik leuker. Ben zelfs ooit nog naar een concert van ze geweestquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmm, ik was nooit zo'n Spago-fan.
Wel van de 2 broers op de 4e verdieping.
Laten we hier ook de discussie starten of "the fourth floor" nou de 4de verdieping is of de 3de verdieping ... begane grond, 1e verdieping , 2de verdieping, 3de verdieping (aka 4th floor)quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmm, ik was nooit zo'n Spago-fan.
Wel van de 2 broers op de 4e verdieping.
Binnenkort Hoe Hoe de Musical.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Pow met duifmeneerhoe lang willen ze nog doorgaan.
Nu moet ik wel de herhaling kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Hele uitzending naar dat meisje die achter Matthijs zit gekeken
Tot ze weer een nieuwe gimmick hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Pow met duifmeneerhoe lang willen ze nog doorgaan.
Het is al opgenomen dus zijn salaris is al binnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:29 schreef Tem het volgende:
Beau moet dit zelf toch ook een kutprogramma vinden?
Met Meneer sjon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil gewoon weer Rolf's Antwoordapparaat, dat heeft ook nog een educatieve waarde
3500 kastjes door heel NLquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef Eenskijken het volgende:
hoe gaan ze nou controleren hoeveel kijkercijfers beau morgen nou echt krijgt?
Want er zijn toch duizend of wat mensen die thuis zo'n kastje hebben waarmee ze die kijkcijfers bepalen, maar voor nieuwe programma's (of sowieso niet eigenlijk) is dat helemaal niet representatief.
dat bedoel ik. Dan moeten ze toch minstens 50.000 kastjes hebben ofzo?quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijn_wassen_neus.htmlquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef Eenskijken het volgende:
hoe gaan ze nou controleren hoeveel kijkercijfers beau morgen nou echt krijgt?
Want er zijn toch duizend of wat mensen die thuis zo'n kastje hebben waarmee ze die kijkcijfers bepalen, maar voor nieuwe programma's (of sowieso niet eigenlijk) is dat helemaal niet representatief.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opa van Robin van Persie, leuk
http://yfrog.com/mg3h2nwj
Dat kan best wel eens een aardig succes worden. Tv-kijkend klootjesvolk houdt nu eenmaal van talentenjachten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Zie ik daar nou Beau? Wat moet die man daar nou altijd? Over zijn flops praten!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef koemleit het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Na een paar minuten Freek raak ik ook in een depressie.
Als Prem er niet is, vloekt Matthijs zelf maar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooie kleurcombinaties van Matthijs, groen, blauw, blauw gestreept
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef themole het volgende:
Poezie, ik kan literatuur waarderen maar hier val ik van in slaap.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef lies1947 het volgende:
yeah!!! Karina, heerlijk negatief, I like it.
Roem is hem naar zijn hoofd gestegen?quote:
Vlag op een modderschuit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
Joost Prinsen is dan duidelijk een diamant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |