Nice.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe regel: Geen plaatjes meer van katten in dozen. Dit zal resulteren in een ban van 48 uur.
quote:Nieuwe regel: Geen plaatjes meer van katten in dozen. Dit zal resulteren in een ban van 48 uur.
Eens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe regel: Geen plaatjes meer van katten in dozen. Dit zal resulteren in een ban van 48 uur.
Een banineendoos?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fucking geniaalquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef MonteCristo het volgende:
Zijn Youtube kanaal
http://www.youtube.com/user/GiraffesEatWindmills___!
Ik wil geen ballenbreker zijn maar veel van dat soort plaatjes kan je toch gewoon zelf maken via zo'n site?quote:
Ja, ik vraag me ook altijd af of ze wel echt zijn. Nja, deze vond ik wel grappig in ieder geval.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil geen ballenbreker zijn maar veel van dat soort plaatjes kan je toch gewoon zelf maken via zo'n site?
Deze ook trouwensquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de fietspeuk verdient toch wel een repost
tyft een heel end op met die meuk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Deze ook trouwens
[ afbeelding ]
en wie mag jij zijn? zijn vriendje ofwat ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Sinterklaaskapoentje is Holy_Goats bitch
Wat is precies de grap hiervan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Deze ook trouwens
[ afbeelding ]
*sinterklaaskapoentje kan er niet mee omgaan
Wtquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Holy_Goat het volgende:
Ga naar http://maps.google.com
Dan zoeken naar (inclusief aanhalingstekens)
"herman-Giest Stadium, Hazleton, PA"
sattelietmode aanzetten
inzoomen
Zonder de aanhalingstekens werkt het ook hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Holy_Goat het volgende:
sattelietmode aanzetten
inzoomen
ahquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zonder de aanhalingstekens werkt het ook hoor.
Kudo's voor het overtypen van 9gagquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Holy_Goat het volgende:
sattelietmode aanzetten
inzoomen
Oja die is geinig! Ik was waarschijnlijk ook met een stalen gezicht gaan zittenquote:
Het klopt zeker, maar uitzonderingen heb je altijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Kudos voor dikke post![]()
Dat gezegd hebbende, onze kat rijdt graag mee bovenop de stofzuiger! Dus plaatje klopt niet :p
Klopt. Fake als wat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil geen ballenbreker zijn maar veel van dat soort plaatjes kan je toch gewoon zelf maken via zo'n site?
Zelden laat een rageface me nog lachen, deze was zo voorspelbaar en dom dat ik wel moest lachen.quote:
Ik zie er niks staan anders. Plaatje doet het niet...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef Façade het volgende:
[..]
Zelden laat een rageface me nog lachen, deze was zo voorspelbaar en dom dat ik wel moest lachen.
Druk daarna eens op enterquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zie er niks staan anders. Plaatje doet het niet...
?quote:
Ik bedoel deze dus.quote:
Als je op de link klikt en daarna nog een keer in browser waar adres staat opent hij het plaatje welquote:
ehm, okequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoe 'ie kijkt? Maar misschien vind ik een egel al snel grappig.
Ik bedoelde meer dat ie het niet deedquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef Façade het volgende:
[..]
Zelden laat een rageface me nog lachen, deze was zo voorspelbaar en dom dat ik wel moest lachen.
Zo je had een 24 uurs ban, hopelijk heb je er van geleerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Deze ook trouwens
[ afbeelding ]
*sinterklaaskapoentje kan er niet mee omgaan
HAHAHAHAquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef vault_tec het volgende:
wat is er mis met dit plaatje dan?
[ afbeelding ]
HAHA GRAPPIG MAN RAAP ME OP!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef vault_tec het volgende:
wat is er mis met dit plaatje dan?
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef Koelkastje het volgende:
Misschien een report maar post hem hier toch even!
[ afbeelding ]
Dat was een uitspraak van Lance Armstrongquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van Lance Armstrong
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Einstein was z'n bijnaam omdat ie zo hard naar de maan kon fietsen. Gelukkig hebben ze zijn foto wel goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Oh ok, dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Einstein was z'n bijnaam omdat ie zo hard naar de maan kon fietsen. Gelukkig hebben ze zijn foto wel goed.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:20 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Oh ok, dat wist ik nog niet
Ken hem alleen niet met die snor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:02 schreef Myraela het volgende:
Flikker eens op met dat zelfde kattenplaatje constant. En er mag ook weer wat minder gelul hier.
Naraka beings: those who live in one of many Narakas (Hells)quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
boeddhist met meerdere goden?
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh wacht jij dacht zeker dat deze mensen geloven dat buddah een god is ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef elkravo het volgende:
pfff. mijn laatste post verwijderd, en het was niet eens de normale kat+doos post... streng hoor!!
[ afbeelding ]
Ik zag 'm er net. WTFquote:
Ontroerendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Deze vind ik echt vet sip.
[ afbeelding ]
Hij is zelf die zoon zijn moeder is dement.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:05 schreef Burrito het volgende:
Ik snap het niet![]()
Eerst zegt ie friend en daarna mom?
Zo ziet z'n moeder 'm en daar doelt 'ie op in het begin.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:05 schreef Burrito het volgende:
Ik snap het niet![]()
Erik is schizofreenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:05 schreef Burrito het volgende:
Ik snap het niet![]()
Ja dat dacht ik ook maar ik raakte in de war omdat hij friend in het begin zeiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hij is zelf die zoon zijn moeder is dement.
Daar een ragecomic van maken om zo +puntjes te krijgen van mensen die je totaal niet kentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Deze vind ik echt vet sip.
[ afbeelding ]
Net zoals kunstenaars erkenning willen voor hun kunstwerken ook zo triest.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar een ragecomic van maken om zo +puntjes te krijgen van mensen die je totaal niet kentDat vind ik sip
Napoleon is niet gestorven in een gevecht.quote:
9fag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
Dit tyfusgeouwehoer is behoorlijk irritanter dan die katten in dozen.
quote:
haha nep-plaatjes die doen alsof het echt was haha. Examiner fainted ja? hahaquote:
What kind of sorcery is this?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:39 schreef Lithia het volgende:
Geen idee of dit eerder is gepost. Is niet hilarisch, maar wel tof om te zien.
Oh right, jij probeerde dat toevallig op dezelfde dag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kijk daar nooit; dus: nee. En so fucking what?
"I can't find the black guy"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:31 schreef Antilurker het volgende:
9gag is ook wel erg kut geworden zeg. Al die posts over 'vroeger was het beter', 'if you remember this you are awesome', 'I don't wanna live on this planet anymore', BBT, HIMYM, Barney, Twilight, Rockmuziek etc, etc. begint gewoon ongelofelijk irritant te worden.
en dan heb ik het nog niet over die comments onder elk plaatje
Echt, wat is daar in godsnaam grappig aan om het 1000000x te herhalen?! Als er niet met je Facebook account postte had ik het lekker kunnen opstoken daar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"I can't find the black guy"
Iemand post source "Thanks Greg!"
"That's a weird looking kitchen"
"Am I the only one...?"
"Better love story than Twilight"
"Nice try twilight/bieber fans"
"One does not simply...."
"Doesn't matter, had sex"
Dat mag je niet zeggen. Anders worden de kindjes hier boos.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:39 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Echt, wat is daar in godsnaam grappig aan om het 1000000x te herhalen?! Als er niet met je Facebook account postte had ik het lekker kunnen opstoken daar.
Ik kan er gewoon niet meer tegenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Anders worden de kindjes hier boos.
Als je constant blijft zeiken, dan snap ik wel als iemand dat niet waardeert. Get over it already.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Anders worden de kindjes hier boos.
Die doosquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef Mirel het volgende:
Niet grappig, wel gaaf.
[ afbeelding ]
Wel grappig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu weer iets wat niet grappig is maar wel gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Maar ik haalde het niet daarvandaan. En verder: so what?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh right, jij probeerde dat toevallig op dezelfde dag.
9fag is gewoon kutquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee. Maar ik haalde het niet daarvandaan. En verder: so what?
Respect voor Gerard. Helaas mag hij van zijn ouders niet meer posten op FOK! en ook geen filmpjes meer maken voor YouTube. Wat een baas was dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat hele kanaal, welke fokker is dat
Volgens mij heb ik iets geweldigs gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Respect voor Gerard. Helaas mag hij van zijn ouders niet meer posten op FOK! en ook geen filmpjes meer maken voor YouTube. Wat een baas was dat.
Gelukkig heeft Penisbaard al die filmpjes op het kanaal 'GerardisbeterdanJan' gezet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets geweldigs gemist
Jack van lost.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Cheiron het volgende:
Enige die ik echt niet thuis kan brengen is die gast op de grond voor de tv
Hipsters gaan nog een maatje verder. En HIMYM lijkt me niet hun type show.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:03 schreef Zith het volgende:
Ik vind de huidige 'BAZINGA!'&'Legen-wait for it-dary' stroming wel erg hipsterique overkomen ja.
Dwight van the officequote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Big Bang Theory, Chuck, Dexter, How I Met Your Mother, The Office, Star Trek, Breaking Bad, Walking Dead, 30 Rock, House, Mad Men, Supernatural, Lost, Scrubs, Heroes.
Welke mis ik?Die blauwe?
Office heb ik toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dwight van the office
allemaal kutseries trouwens. behalve the office
Misschien is hipster idd niet de juiste benaming, ik doel op het sushi-etende-starbucks-apple volk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hipsters gaan nog een maatje verder. En HIMYM lijkt me niet hun type show.
Wat stond er? DM gaarne.quote:
Noch Kiss noch Nickelback is rock 'n roll.quote:
Lijkt mij eerder Buffy, stake namelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Cheiron het volgende:
Links met die vampier nog True Blood?
Enige die ik echt niet thuis kan brengen is die gast op de grond voor de tv
Hij kijkt wel wat bedrukt, alsof hij iets mist.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijf ik ook echt fucking grappig vinden
Of met z'n goeie uit het verkeerde bed.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef smegmanus het volgende:
Zeker met 't verkeerde been uit bed gestapt
ik ga van Londen naar Heerhugowaard?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
http://maps.google.nl/maps?hl=en
Directions
A: The Shire
B: Mordor
En dan 'lopen' aankruisen.
Zegt iemand met een pijl in de knie grap in z'n sigquote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ga van Londen naar Heerhugowaard?
Use caution One does not simply walk into Mordor.
of is dat de grap hi-la-risch
Ik vind em leukquote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Directions
En let it snow dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Zith het volgende:
hahha dat zo grappig moet je eens do a barrelroll googlen ahha
Tof.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Directions
Wel zonde ja, maar zo is het plaatje nu eenmaal.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:22 schreef Mirel het volgende:
Waarom moet daar zo'n troll gezicht bij?
De 'garp' is dat je waarschijnlijk denkt dat het verre, net ontdekte planeten zijn, maar dan zijn het pannen, hihihi.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:22 schreef Mirel het volgende:
Waarom moet daar zo'n troll gezicht bij?
hoehoehoequote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De 'garp' is dat je waarschijnlijk denkt dat het verre, net ontdekte planeten zijn, maar dan zijn het pannen, hihihi.
wegknippenquote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel zonde ja, maar zo is het plaatje nu eenmaal.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:34 schreef Mirel het volgende:
[..]
hoehoehoe
[..]
wegknippen
[ afbeelding ]
Ik zou haar zoooo gevenquote:
Wat is je punt?quote:
wel een tod in der moel douwen, want het mag geen geluid maken behalve wat gekreun. Die stem van haar krijg je acuut een half slappe vanquote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Al is het alleen maar om te kunnen zeggen dat je Boxxy hebt gegeven
Sorry dat het geen autistenhumor is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef Maanvis het volgende:
ik vind de laatste posts van coca cola niet 'funny'
Dat is het eerder wel. Dit is namelijk geen humor. Er zit 100x meer humor in katten in dozen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Sorry dat het geen autistenhumor is.
Dit. Misschien moet je Uncle Dolan googlen. Past wel bij jouw 'humor'.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is het eerder wel. Dit is namelijk geen humor. Er zit 100x meer humor in katten in dozen.
Neequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit. Misschien moet je Uncle Dolan googlen. Past wel bij jouw 'humor'.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Coca_Cola het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een paar keer flink gelachen. Van mij mag hij meer posten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is het eerder wel. Dit is namelijk geen humor. Er zit 100x meer humor in katten in dozen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef P8 het volgende:
Ik vind de posts van CC geweldigMeer graag.
Zie je nou wel. Zelfde anti humorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:07 schreef P8 het volgende:
En voor TheThirdMark speciaal een nieuwe Dolan:
[ afbeelding ]
Van de afgelopen pagina heb ik alleen om deze moeten glimlachenquote:
uit welk filmpje komt die boxxy?quote:
ah joh nou enquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:08 schreef P8 het volgende:
En echt niet gezegd door kinderen van die leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |