Nice.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe regel: Geen plaatjes meer van katten in dozen. Dit zal resulteren in een ban van 48 uur.
quote:Nieuwe regel: Geen plaatjes meer van katten in dozen. Dit zal resulteren in een ban van 48 uur.
Eens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe regel: Geen plaatjes meer van katten in dozen. Dit zal resulteren in een ban van 48 uur.
Een banineendoos?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fucking geniaalquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef MonteCristo het volgende:
Zijn Youtube kanaal
http://www.youtube.com/user/GiraffesEatWindmills___!
Ik wil geen ballenbreker zijn maar veel van dat soort plaatjes kan je toch gewoon zelf maken via zo'n site?quote:
Ja, ik vraag me ook altijd af of ze wel echt zijn. Nja, deze vond ik wel grappig in ieder geval.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil geen ballenbreker zijn maar veel van dat soort plaatjes kan je toch gewoon zelf maken via zo'n site?
Deze ook trouwensquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de fietspeuk verdient toch wel een repost
tyft een heel end op met die meuk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Deze ook trouwens
[ afbeelding ]
en wie mag jij zijn? zijn vriendje ofwat ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Sinterklaaskapoentje is Holy_Goats bitch
Wat is precies de grap hiervan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Deze ook trouwens
[ afbeelding ]
*sinterklaaskapoentje kan er niet mee omgaan
Wtquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Holy_Goat het volgende:
Ga naar http://maps.google.com
Dan zoeken naar (inclusief aanhalingstekens)
"herman-Giest Stadium, Hazleton, PA"
sattelietmode aanzetten
inzoomen
Zonder de aanhalingstekens werkt het ook hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Holy_Goat het volgende:
sattelietmode aanzetten
inzoomen
ahquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zonder de aanhalingstekens werkt het ook hoor.
Kudo's voor het overtypen van 9gagquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Holy_Goat het volgende:
sattelietmode aanzetten
inzoomen
Oja die is geinig! Ik was waarschijnlijk ook met een stalen gezicht gaan zittenquote:
Het klopt zeker, maar uitzonderingen heb je altijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Kudos voor dikke post![]()
Dat gezegd hebbende, onze kat rijdt graag mee bovenop de stofzuiger! Dus plaatje klopt niet :p
Klopt. Fake als wat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil geen ballenbreker zijn maar veel van dat soort plaatjes kan je toch gewoon zelf maken via zo'n site?
Zelden laat een rageface me nog lachen, deze was zo voorspelbaar en dom dat ik wel moest lachen.quote:
Ik zie er niks staan anders. Plaatje doet het niet...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef Façade het volgende:
[..]
Zelden laat een rageface me nog lachen, deze was zo voorspelbaar en dom dat ik wel moest lachen.
Druk daarna eens op enterquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zie er niks staan anders. Plaatje doet het niet...
?quote:
Ik bedoel deze dus.quote:
Als je op de link klikt en daarna nog een keer in browser waar adres staat opent hij het plaatje welquote:
ehm, okequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoe 'ie kijkt? Maar misschien vind ik een egel al snel grappig.
Ik bedoelde meer dat ie het niet deedquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef Façade het volgende:
[..]
Zelden laat een rageface me nog lachen, deze was zo voorspelbaar en dom dat ik wel moest lachen.
Zo je had een 24 uurs ban, hopelijk heb je er van geleerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Deze ook trouwens
[ afbeelding ]
*sinterklaaskapoentje kan er niet mee omgaan
HAHAHAHAquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef vault_tec het volgende:
wat is er mis met dit plaatje dan?
[ afbeelding ]
HAHA GRAPPIG MAN RAAP ME OP!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef vault_tec het volgende:
wat is er mis met dit plaatje dan?
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef Koelkastje het volgende:
Misschien een report maar post hem hier toch even!
[ afbeelding ]
Dat was een uitspraak van Lance Armstrongquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van Lance Armstrong
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Einstein was z'n bijnaam omdat ie zo hard naar de maan kon fietsen. Gelukkig hebben ze zijn foto wel goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Oh ok, dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Einstein was z'n bijnaam omdat ie zo hard naar de maan kon fietsen. Gelukkig hebben ze zijn foto wel goed.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:20 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Oh ok, dat wist ik nog niet
Ken hem alleen niet met die snor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:02 schreef Myraela het volgende:
Flikker eens op met dat zelfde kattenplaatje constant. En er mag ook weer wat minder gelul hier.
Naraka beings: those who live in one of many Narakas (Hells)quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
boeddhist met meerdere goden?
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh wacht jij dacht zeker dat deze mensen geloven dat buddah een god is ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef elkravo het volgende:
pfff. mijn laatste post verwijderd, en het was niet eens de normale kat+doos post... streng hoor!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |