ahquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zonder de aanhalingstekens werkt het ook hoor.
Kudo's voor het overtypen van 9gagquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Holy_Goat het volgende:
Ga naar http://maps.google.com
Dan zoeken naar (inclusief aanhalingstekens)
"herman-Giest Stadium, Hazleton, PA"
sattelietmode aanzetten
inzoomen
Oja die is geinig! Ik was waarschijnlijk ook met een stalen gezicht gaan zittenquote:
Het klopt zeker, maar uitzonderingen heb je altijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Kudos voor dikke post![]()
Dat gezegd hebbende, onze kat rijdt graag mee bovenop de stofzuiger! Dus plaatje klopt niet :p
Klopt. Fake als wat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil geen ballenbreker zijn maar veel van dat soort plaatjes kan je toch gewoon zelf maken via zo'n site?
Zelden laat een rageface me nog lachen, deze was zo voorspelbaar en dom dat ik wel moest lachen.quote:
Ik zie er niks staan anders. Plaatje doet het niet...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef Façade het volgende:
[..]
Zelden laat een rageface me nog lachen, deze was zo voorspelbaar en dom dat ik wel moest lachen.
Druk daarna eens op enterquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zie er niks staan anders. Plaatje doet het niet...
?quote:
Ik bedoel deze dus.quote:
Als je op de link klikt en daarna nog een keer in browser waar adres staat opent hij het plaatje welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |