Ik zou haar zoooo gevenquote:
Wat is je punt?quote:
wel een tod in der moel douwen, want het mag geen geluid maken behalve wat gekreun. Die stem van haar krijg je acuut een half slappe vanquote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Al is het alleen maar om te kunnen zeggen dat je Boxxy hebt gegeven
Sorry dat het geen autistenhumor is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef Maanvis het volgende:
ik vind de laatste posts van coca cola niet 'funny'
Dat is het eerder wel. Dit is namelijk geen humor. Er zit 100x meer humor in katten in dozen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Sorry dat het geen autistenhumor is.
Dit. Misschien moet je Uncle Dolan googlen. Past wel bij jouw 'humor'.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is het eerder wel. Dit is namelijk geen humor. Er zit 100x meer humor in katten in dozen.
Neequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit. Misschien moet je Uncle Dolan googlen. Past wel bij jouw 'humor'.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Coca_Cola het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een paar keer flink gelachen. Van mij mag hij meer posten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is het eerder wel. Dit is namelijk geen humor. Er zit 100x meer humor in katten in dozen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef P8 het volgende:
Ik vind de posts van CC geweldigMeer graag.
Zie je nou wel. Zelfde anti humorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:07 schreef P8 het volgende:
En voor TheThirdMark speciaal een nieuwe Dolan:
[ afbeelding ]
Van de afgelopen pagina heb ik alleen om deze moeten glimlachenquote:
uit welk filmpje komt die boxxy?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |