Oh right, jij probeerde dat toevallig op dezelfde dag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kijk daar nooit; dus: nee. En so fucking what?
"I can't find the black guy"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:31 schreef Antilurker het volgende:
9gag is ook wel erg kut geworden zeg. Al die posts over 'vroeger was het beter', 'if you remember this you are awesome', 'I don't wanna live on this planet anymore', BBT, HIMYM, Barney, Twilight, Rockmuziek etc, etc. begint gewoon ongelofelijk irritant te worden.
en dan heb ik het nog niet over die comments onder elk plaatje
Echt, wat is daar in godsnaam grappig aan om het 1000000x te herhalen?! Als er niet met je Facebook account postte had ik het lekker kunnen opstoken daar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"I can't find the black guy"
Iemand post source "Thanks Greg!"
"That's a weird looking kitchen"
"Am I the only one...?"
"Better love story than Twilight"
"Nice try twilight/bieber fans"
"One does not simply...."
"Doesn't matter, had sex"
Dat mag je niet zeggen. Anders worden de kindjes hier boos.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:39 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Echt, wat is daar in godsnaam grappig aan om het 1000000x te herhalen?! Als er niet met je Facebook account postte had ik het lekker kunnen opstoken daar.
Ik kan er gewoon niet meer tegenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Anders worden de kindjes hier boos.
Als je constant blijft zeiken, dan snap ik wel als iemand dat niet waardeert. Get over it already.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Anders worden de kindjes hier boos.
Die doosquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef Mirel het volgende:
Niet grappig, wel gaaf.
[ afbeelding ]
Wel grappig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu weer iets wat niet grappig is maar wel gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Maar ik haalde het niet daarvandaan. En verder: so what?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh right, jij probeerde dat toevallig op dezelfde dag.
9fag is gewoon kutquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee. Maar ik haalde het niet daarvandaan. En verder: so what?
Respect voor Gerard. Helaas mag hij van zijn ouders niet meer posten op FOK! en ook geen filmpjes meer maken voor YouTube. Wat een baas was dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat hele kanaal, welke fokker is dat
Volgens mij heb ik iets geweldigs gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Respect voor Gerard. Helaas mag hij van zijn ouders niet meer posten op FOK! en ook geen filmpjes meer maken voor YouTube. Wat een baas was dat.
Gelukkig heeft Penisbaard al die filmpjes op het kanaal 'GerardisbeterdanJan' gezet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets geweldigs gemist
Jack van lost.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Cheiron het volgende:
Enige die ik echt niet thuis kan brengen is die gast op de grond voor de tv
Hipsters gaan nog een maatje verder. En HIMYM lijkt me niet hun type show.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:03 schreef Zith het volgende:
Ik vind de huidige 'BAZINGA!'&'Legen-wait for it-dary' stroming wel erg hipsterique overkomen ja.
Dwight van the officequote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Big Bang Theory, Chuck, Dexter, How I Met Your Mother, The Office, Star Trek, Breaking Bad, Walking Dead, 30 Rock, House, Mad Men, Supernatural, Lost, Scrubs, Heroes.
Welke mis ik?Die blauwe?
Office heb ik toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dwight van the office
allemaal kutseries trouwens. behalve the office
Misschien is hipster idd niet de juiste benaming, ik doel op het sushi-etende-starbucks-apple volk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hipsters gaan nog een maatje verder. En HIMYM lijkt me niet hun type show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |