Nee, gewoon een keer naast het dagelijkse abuse hier mogen ze ook wel eens in het zonnetje gezet worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Je bedoelt dus positieve discriminatie ten opzichte van vrouwen?
Vind je vrouwen minderwaardig of zo?
Shit, ik krijg alleen slijmberichten van Timur.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:37 schreef Piye het volgende:
Trouwens eigenlijk zijn die vrouwenbashtopics gewoon terecht. Want daar staat tegenover dat ze via het fobo en pm/dm allerlei slijmberichten krijgen en ze moeten natuurlijk wel met beide benen op de grond blijven staan.
Dat met die beide benen op de grond hoeft nou ook weer niet.....quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:37 schreef Piye het volgende:
Trouwens eigenlijk zijn die vrouwenbashtopics gewoon terecht. Want daar staat tegenover dat ze via het fobo en pm/dm allerlei slijmberichten krijgen en ze moeten natuurlijk wel met beide benen op de grond blijven staan.
feit.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat met die beide benen op de grond hoeft nou ook weer niet.....
Als er geen vrouwen meer zouden zijn, pas dan heb je een klachtwaardige klacht.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
De meeste vrouwenbashtopics zijn dan ook gewoon terecht. En wanneer dat niet het geval is, weten we ons prima te verdedigen. Dat hoef jij niet voor ons te doen.
En de mannen hebben dat niet. Ergo, positieve discriminatie in faveure tot de vrouwen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon een keer naast het dagelijkse abuse hier mogen ze ook wel eens in het zonnetje gezet worden.
Dat gebeurd hier te weinig.
Dat herken jij misschien neit als hommo zijnde.
pwndquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
De meeste vrouwenbashtopics zijn dan ook gewoon terecht. En wanneer dat niet het geval is, weten we ons prima te verdedigen. Dat hoef jij niet voor ons te doen.
óp de zon...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:44 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat allochtonen wel wat vaker in het zonnetje gezet mogen worden hier.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:44 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat homo's wel wat vaker in het zonnetje gezet mogen worden hier.
En kutuser worden ook zwaar ondergewaardeerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:44 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat allochtonen wel wat vaker in het zonnetje gezet mogen worden hier.
Die hebben hun eigen topic.quote:
Waren alle vrouwen maar als jouquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
Oke een compromis:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik kan helaas niet, mijn vagina is helemaal opgedroogd van de vrouwbashtopics.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Nou TS, als dit topic jou niet terstond een geil FOK!sletje oplevert dan weet ik het ook niet meer.
Wat ben je toch een gevoeligerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:55 schreef Chai het volgende:
Ik kan helaas niet, mijn vagina is helemaal opgedroogd van de vrouwbashtopics.
Goeie reactiequote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
Dit soort reacties verwacht ik in overvloed idd, maar dat is niet het punt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Nou TS, als dit topic jou niet terstond een geil FOK!sletje oplevert dan weet ik het ook niet meer.
Slijmbalquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie reactie
Ik verdedig niemand overigens.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil dus pleitten voor iets minder haat jegens het vrouwelijk bezoekend volk. Of in elk geval die gebruikers die zich als vrouw voor doen.
quote:
Als je het zo zegt geloof ik wel dat ze van vrouwen afkomstig waren, hoewel ik vermoed dat je 'onzedelijk' bedoelde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens krijg ik sowieso al genoeg PM met onredelijke aanvragen
Hoezo proberen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef Sinosappel het volgende:
Ik kan het altijd wel waarderen wanneer jij mij probeert te bashen anders 2Nutz
Ook onzedelijk idd, zijn niet alleen vrouwenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt geloof ik wel dat ze van vrouwen afkomstig waren, hoewel ik vermoed dat je 'onzedelijk' bedoelde.
Geen medelijden, meestal terechte bash maar wat liefde mag wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:25 schreef Lithia het volgende:
Vanwaar ineens medelijden hebben met vrouwen, TS?
Ik zie het ja, weer zo'n leuke poging.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo proberen?
see what i did thar.
Wat lief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Geen medelijden, meestal terechte bash maar wat liefde mag wel.
Mooi gesproken maat... mooi gesproken...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ben geen vrouwenhater maar ik moet wel zeggen, de meeste meiden/vrouwen tot een jaar of 25/26 zijn zoutloze domme wijven die alleen maar drankjes in de stad kunnen doen.
Jongens hebben vaak veel dingen om handen: sport, hobby, projectjes, handige dingen met computers, gamen noem maar op...
De meeste meisjes in de leeftijdscategorie doen eigenlijk de hele dag geen ene reet, een beetje chatten of feesboek of spelen op hun mobieltje, drankjes doen in de kroeg of high tea ergens of sushi eten ergens. Ze doen nooit wat nuttigs met hun leven. Het draait alleen maar om jongens, relaties, ze smullen van problemen van anderen, heerlijk om even te roddelen etc. Face it, er zit ook niet zoveel in de vrouw van tegenwoordig... koken kunnen ze tegenwoordig ook al niet
Beetje generaliserend, maar ik begrijp je punt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ben geen vrouwenhater maar ik moet wel zeggen, de meeste meiden/vrouwen tot een jaar of 25/26 zijn zoutloze domme wijven die alleen maar drankjes in de stad kunnen doen.
Jongens hebben vaak veel dingen om handen: sport, hobby, projectjes, handige dingen met computers, gamen noem maar op...
De meeste meisjes in de leeftijdscategorie doen eigenlijk de hele dag geen ene reet, een beetje chatten of feesboek of spelen op hun mobieltje, drankjes doen in de kroeg of high tea ergens of sushi eten ergens. Ze doen nooit wat nuttigs met hun leven. Het draait alleen maar om jongens, relaties, ze smullen van problemen van anderen, heerlijk om even te roddelen etc. Face it, er zit ook niet zoveel in de vrouw van tegenwoordig... koken kunnen ze tegenwoordig ook al niet
Een klein beetje maar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje generaliserend, maar ik begrijp je punt.
Idd, maar daar zijn al zoveel topics over.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje generaliserend, maar ik begrijp je punt.
wat is dezen ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:41 schreef wise het volgende:
mannen die zich door vrouwen laten slaan![]()
edit: owh wacht: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
Soms vraag ik me af...waar komen de jongens op FOK! toch in godsnaam de vrouwen waar ze het over hebben tegen dat ze zo'n raar beeld van de werkelijkheid hebben.Televisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
Soms vraag ik me af...waar komen de jongens op FOK! toch in godsnaam de vrouwen waar ze het over hebben tegen dat ze zo'n raar beeld van de werkelijkheid hebben.Ik baseer mijn mening over vrouwen op de mening van mijn vader over vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
Ik zei niet dat je ongelijk had hoor, dus ik hoef niets te bewijzen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: de meeste![]()
Prove me wrong?
Denk je dat dat nog erg verandert dan? Later is het gewoon een beetje parttime werken, beetje huishouden, beetje koken, beetje met vriendinnen leuten, beetje de kids naar school brengen, beetje yoga, beetje cursusjes volgen voor de lol.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Complimentendag vandaag?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:25 schreef Lithia het volgende:
Vanwaar ineens medelijden hebben met vrouwen, TS?
Dan zijn ze tenminste wel bezigquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je dat dat nog erg verandert dan? Later is het gewoon een beetje parttime werken, beetje huishouden, beetje koken, beetje met vriendinnen leuten, beetje de kids naar school brengen, beetje yoga, beetje cursusjes volgen voor de lol.
Ohja jouw bloedmooie vriendin vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:53 schreef mymoodfentje het volgende:
Alle vrouwen zijn klaagmateriaal, behalve mijn bloedmooie vriendin want zij is perfect
Je eigen moeder klaagmateriaal vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:53 schreef mymoodfentje het volgende:
Alle vrouwen zijn klaagmateriaal, behalve mijn bloedmooie vriendin want zij is perfect
|Zijn moeder is zijn bloedmooie vriendinquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je eigen moeder klaagmateriaal vinden.
Hoe heet jouw vriendin? "Made in China" ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:53 schreef mymoodfentje het volgende:
Je bent alle bloedmooie vriendinnen van de FOK!kers vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja jouw bloedmooie vriendin vergeten
Ja maar niet met vast een ding, een hobby. Dat zijn gewoon activiteiten om de tijd te doden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dan zijn ze tenminste wel bezig
Totaal onherkenbaar overigens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Excuus, ik heb nog niet zoveel ervaring met die doelgroep. Ok, ik stel mijn mening bij. De meeste vrouwen zijn zoutloze kuthoeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar niet met vast een ding, een hobby. Dat zijn gewoon activiteiten om de tijd te doden.
Leer ze dan herkennen zodat je ze kunt ontwijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Excuus, ik heb nog niet zoveel ervaring met die doelgroep. Ok, ik stel mijn mening bij. De meeste vrouwen zijn zoutloze kuthoeren.
Real dolls zijn geen echte vrouwen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Excuus, ik heb nog niet zoveel ervaring met die doelgroep. Ok, ik stel mijn mening bij. De meeste vrouwen zijn zoutloze kuthoeren.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
1 oplossing: word hommoquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee, de echte oplossing is zoek een echte vrouw. Hoewel je die in NL niet zo snel meer zult vinden, halve manwijven dat het zijnquote:
Slechte oplossing, want homo's vertonen juist vaak vrouwengedrag.quote:
Deze manquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Da's waar. Betere oplossing: koop een real dollquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Slechte oplossing, want homo's vertonen juist vaak vrouwengedrag.
Hebben jongens zoveel te doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
De Nederlandse vrouw is uniekquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Nee, de echte oplossing is zoek een echte vrouw. Hoewel je die in NL niet zo snel meer zult vinden, halve manwijven dat het zijn
Neem een Francaise, een Italiaanse, een Spaanse etc.
Over verzuurd gesprokenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Nee, de echte oplossing is zoek een echte vrouw. Hoewel je die in NL niet zo snel meer zult vinden, halve manwijven dat het zijn
Ligt aan je omgeving. Drankjes doen in de stad is nou eenmaal niet iets waar iedereen gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Thailand, visvakantiequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ja, want geen dramaquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef mymoodfentje het volgende:
Ja, of een vrouw die van aanpakken weet en niet de hele dag loopt te zeiken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Da's waar. Betere oplossing: koop een real doll
Waar haal je dat vandaan? Oftewel, hoe ruim is jouw testgroep?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Geven en nemen toch.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:04 schreef robin007bond het volgende:
Vrouwen zijn heel goed en ook nodig, maar kritiek moet kunnen.
Alsof wij mannen nooit kritiek krijgen te verduren
Misschien was dit wel mijn bedoeling...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz, onderneem snel actie, je vrouwenliefde topic wordt gekaapt door verzuurde FOK!maagdjes
Verzuurde FOK!maagdjes -> Neequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz, onderneem snel actie, je vrouwenliefde topic wordt gekaapt door verzuurde FOK!maagdjes
Misschien hebben die mensen al jarenlang een gelukkige relatie, en reageren ze in KLB niet geheel volgens de realiteit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
Dat hoop ik voor zequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen al jarenlang een gelukkige relatie, en reageren ze in KLB niet geheel volgens de realiteit.
In KLB niet zo zijn zoals je in het echte leven bentquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen al jarenlang een gelukkige relatie, en reageren ze in KLB niet geheel volgens de realiteit.
Onzin natuurlijk, alles op het internet is echt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles daarbuiten is secundair idd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, alles op het internet is echt.
Jij hebt wel een omslag gemaakt he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
In KLB niet zo zijn zoals je in het echte leven bent
Good Guy Greg?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt wel een omslag gemaakt he?
Beetje de GGG uithangen de laatste tijd...
Ben ik anders dan eerst?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt wel een omslag gemaakt he?
Beetje de GGG uithangen de laatste tijd...
Genoeg FOK!kers in het echt ontmoet die plotseling niet meer zo'n grote bek hadden...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
In KLB niet zo zijn zoals je in het echte leven bent
Mensen die een abo hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Mannen die over vrouwen klagen en hen daarom niet als gelijke zien
Kan ik me nou niet voorstellenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers in het echt ontmoet die plotseling niet meer zo'n grote bek hadden...
Mannen en vrouwen zijn ook niet gelijk. Gelijkwaardig wel, maar gelijk zeer zeker niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Mannen die over vrouwen klagen en hen daarom niet als gelijke zien
Toch vreemd dat een kereltje van een jaar of 21, 1.70 hoog en 65kg niet meer zo'n grote bek heeft als hij tegenover mij (33, 1.94, 90kg) staat... heel raar...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan ik me nou niet voorstellen
Je reduceert jezelf idd snel...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die geen inhoudelijke argumenten hebben
STOERquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een kereltje van een jaar of 21, 1.70 hoog en 65kg niet meer zo'n grote bek heeft als hij tegenover mij (33, 1.94, 90kg) staat... heel raar...
Oh wat ben jij stoer zegquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een kereltje van een jaar of 21, 1.70 hoog en 65kg niet meer zo'n grote bek heeft als hij tegenover mij (33, 1.94, 90kg) staat... heel raar...
33 en dan nog steeds zo badass, wowquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe je penis specs erbij en wat je voor ijzer verplaatst in de sportschool dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
33 en dan nog steeds zo badass, wow
op oranje slippers naar buitenquote:
TSquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon een keer naast het dagelijkse abuse hier mogen ze ook wel eens in het zonnetje gezet worden.
Dat gebeurd hier te weinig.
Dat herken jij misschien neit als hommo zijnde.
33 jaar en nog op FOK! dat is pas sneu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef robin007bond het volgende:
Goddomme, al die mannelijke feministen die op het forum wat denken te scoren
Wat mij betreft mogen vrouwen ook over mannen klagen, gebeurt vaak zat.
Ja vind ik ook, wat een treurige kneus ben je dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:18 schreef mymoodfentje het volgende:
33 jaar en nog op FOK! dat is pas sneu.
Direct denken dat iedereen wil scoren als ze een andere mening hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon over alles klagen, zoals een echte KLBer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef robin007bond het volgende:
Of ze uiten hier juist hun frustratie over hun vriendin.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of iedereen doet maar watquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Of ze uiten hier juist hun frustratie over hun vriendin.
Welke vriendinquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Of ze uiten hier juist hun frustratie over hun vriendin.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gewoon over alles klagen, zoals een echte KLBer.
Ik heb in het echt juist een grotere mond.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die vastgebonden in de kelder zit.quote:
Ik ga niet naar de sportschool, dat is voor mensen met een complex en geld teveelquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe je penis specs erbij en wat je voor ijzer verplaatst in de sportschool dan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had hij beter mijn fobo moeten lezenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Nee hij is bang dat je gay bent en hem gaat verkrachten.
Maar als je hem niets doet, waarom zou hij dan bang moeten zijn? Of gebruik je gelijk fysiek geweld als iemand een keer een grote mond heeft?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had hij beter mijn fobo moeten lezen
Zo intimiderend zie je er niet uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een neger was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een beetje kerel van 1.70m voelt zich niet geïntimideerd, maar gebruikt zijn lengte en snelheid tot zijn voordeel. Je realiseert je dat je gemakkelijk in elkaar gemept gaat worden door een man van 1.70m als hij ook maar een beetje gespierd is en een ook maar een paar maandjes vechtsportervaring heeft, hoop ik?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach ja wie niet slim is moet sterk zijn hèquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Een beetje kerel van 1.70m voelt zich niet geïntimideerd, maar gebruikt zijn lengte en snelheid tot zijn voordeel. Je realiseert je dat je gemakkelijk in elkaar gemept gaat worden door een man van 1.70m als hij ook maar een beetje gespierd is en een ook maar een paar maandjes vechtsportervaring heeft, hoop ik?
Je bent een lange, logge stumperd met een grote mond op het internet. Gasten zoals jij zie ik in in mijn 11 jaar vechtsportervaring altijd het eerst neergaan. Niet door mij als vrouw waarschijnlijk, maar wel door die kereltjes waar jij het over hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Een beetje kerel van 1.70m voelt zich niet geïntimideerd, maar gebruikt zijn lengte en snelheid tot zijn voordeel. Je realiseert je dat je gemakkelijk in elkaar gemept gaat worden door een man van 1.70m als hij ook maar een beetje gespierd is en een ook maar een paar maandjes vechtsportervaring heeft, hoop ik?
Je bent een lange, logge stumperd met een grote mond op het internet. Gasten zoals jij zie ik in in mijn 11 jaar vechtsportervaring altijd het eerst neergaan. Niet door mij als vrouw waarschijnlijk, maar wel door die kereltjes waar jij het over hebt.
Ik doe niks, nooit gedaan ook. Ik ben zo pacifistisch als Ghandi. Ze hoeven dan ook niet bang te zijn. Ik ben meer een knuffelbeer. Maar goed, zo zien ze dat dan niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je hem niets doet, waarom zou hij dan bang moeten zijn? Of gebruik je gelijk fysiek geweld als iemand een keer een grote mond heeft?
Mijn geluk is dat mensen nooit het gevecht aangaan met mij. Geen idee hoe het komt, maar ik heb echt nooit gezeik. En dat hoor ik van meer grote mannenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Aldus kurkdroog met op dit moment Hyves voor zich om 15 jarige sletjes te hosselenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
De verloedering van KLB. Als ik een mod was hier dan was dit topic al dicht. Liever tegen vrouwen zijn, mzzl.
Echt weer zo'n reactie om zoete broodjes te bakken bij de vrouwen hè!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus kurkdroog met op dit moment Hyves voor zich om 15 jarige sletjes te hosselen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus kurkdroog met op dit moment Hyves voor zich om 15 jarige sletjes te hosselen
Goede troll.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Confirmation bias. Het is niet alsof minder lange mannen wel dagelijks conflicten hebben, medunkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn geluk is dat mensen nooit het gevecht aangaan met mij. Geen idee hoe het komt, maar ik heb echt nooit gezeik. En dat hoor ik van meer grote mannen
Idd man inclusief blikperzikjes erop.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Echt weer zo'n reactie om zoete broodjes te bakken bij de vrouwen hè!!!
1vs1 vechtequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Oké dan geloof ik er echt niets van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe niks, nooit gedaan ook. Ik ben zo pacifistisch als Ghandi. Ze hoeven dan ook niet bang te zijn. Ik ben meer een knuffelbeer. Maar goed, zo zien ze dat dan niet.
Wellicht meer te maken met een uitstraling van niveau aids.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dan geloof ik er echt niets van.Ik geloof wel dat ze misschien geen grote bek meer hebben, maar niet dat dat dan komt door jou.
Je kan ook lang zijn en snel en kracht hebben. Moet altijd lachen om al die spierbundels terwijl je met minder grote spieren ( sterkere spieren ) gewoon net zo sterk bent. Moet al helemaal lachen als een klein pikje bijdehand komt doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen op internet komen vertellen hoe goed ze kunnen vechten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:01 schreef kurk_droog het volgende:
Moet al helemaal lachen als een klein pikje bijdehand komt doen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Mensen die met hun vuisten vechten.
Dan kan je wel leuk afgetraind zijn, maar vang je ook bakstenen?
Ja nu lach je maar als ik je buiten tegenkom jonge!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen op internet komen vertellen hoe goed ze kunnen vechten.
Jongeuh je weet niet wat je zegt ik heb zwarte band MMA 15 jaar ervaring in de ring kooivechten krav maga technieken alles ik breek jequote:Op woensdag 25 januari 2012 13:06 schreef sinepedraap het volgende:
Ja nu lach je maar als ik je buiten tegenkom jonge!!!!
Sowieso mensen die fysiek geweld gebruiken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Mensen die met hun vuisten vechten.
Dan kan je wel leuk afgetraind zijn, maar vang je ook bakstenen?
Wat zijn je specs dan? Ik dualcore 2 gb ram allesquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jongeuh je weet niet wat je zegt ik heb zwarte band MMA 15 jaar ervaring in de ring kooivechten krav maga technieken alles ik breek je
Mijn ervaring is dat het voornamelijk de kleinere mannetjes in de problemen komen in de kroeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef netflanders het volgende:
[..]
Confirmation bias. Het is niet alsof minder lange mannen wel dagelijks conflicten hebben, medunkt.
Je hoeft het niet te geloven. Toch is dat wel mijn ervaring. Mooiste was nog een Zwolle meet, waar voornamelijk 3 hecht clubje plotseling een heel stuk stiller waren tegen mij. Nou ja, op één na, maar die is dan ook gestoordquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dan geloof ik er echt niets van.Ik geloof wel dat ze misschien geen grote bek meer hebben, maar niet dat dat dan komt door jou.
Ik bedoel dus ook dat je niet weet waarom ze stiller waren tegen jou. Jij koppelde dat in je eerste post gelijk aan je uiterlijke verschijning.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Toch is dat wel mijn ervaring. Mooiste was nog een Zwolle meet, waar voornamelijk 3 hecht clubje plotseling een heel stuk stiller waren tegen mij. Nou ja, op één na, maar die is dan ook gestoord
In mijn ervaring zijn het vooral mensen met een grote bek die in de problemen komen in de kroeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het voornamelijk de kleinere mannetjes in de problemen komen in de kroeg.
Maar goed, dat is niet een objectieve steekproef
Héél herkenbaar!quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat geeft wel. Opbokken met die kuthoeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
En natuurlijk zijn er nu naast klachten als "wijf zuigt pik niet" ook topics als "beste vriendin huilt om dik zijn" topics.
Maar dat geeft niet, dat geeft ook wat afwisseling.
Al ben je superman, 1 verkeerd scheetje en je bent gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:18 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Héél herkenbaar!
En wat ik dan wel mooi vind is dat deze meiden dan ook nog van alles verwachten van hun mogelijke vriend. Alsof een man zich uit moet gaan sloven voor zulke meiden. Haha!
En er zijn er nog best veel die dat nog doen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:18 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Héél herkenbaar!
En wat ik dan wel mooi vind is dat deze meiden dan ook nog van alles verwachten van hun mogelijke vriend. Alsof een man zich uit moet gaan sloven voor zulke meiden. Haha!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat geeft wel. Opbokken met die kuthoeren.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Precies, als 2pac het zegt...quote:
Daar zit wat in ja!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook dat je niet weet waarom ze stiller waren tegen jou. Jij koppelde dat in je eerste post gelijk aan je uiterlijke verschijning.
Kan toch ook zijn dat je stinkt () en ze daarom liever uit je buurt blijven. Dat weet je niet.
Volgens mij was er ook een man voor nodig.quote:
umad?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:51 schreef netflanders het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een man voor nodig.
Sodemieter op met die achterlijke one-liners, 2Pac. Ieder persoon moet individueel op waarde kunnen worden geschat, zonder uitzonderingen of culturele dwang.
Je komt een beetje boos over.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:52 schreef netflanders het volgende:
[..]
... waarom zou ik boos zijn? Ga naar 4chan en leer eens hoe je memes toe moet passen.
De rest nog niet gelezen maar hier mee eens. Omdat sinos vrouw is natuurlijk en je klinkt inderdaad boosquote:
Dat heeft ze altijd en ze heeft het ook niet zo op vrouwen (hoewel dat in dit topic niet echt naar voren komt).quote:
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heeft ze altijd en ze heeft het ook niet zo op vrouwen (hoewel dat in dit topic niet echt naar voren komt).
Zullen wel mommyissues zijn of zo.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Bijzonder veel vrouwen in dit topic. Bijzonder.
quote:
Lijkt alsof 2NutZ toch de moraalridder op het witte paard is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Bijzonder veel vrouwen in dit topic. Bijzonder.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:59 schreef L0t.. het volgende:
Ach de gemiddelde man doet toch alles voor een kut, neem die grote bekken hier maar niet zo serieus
2NutZ weet gewoon. Hij weetquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Lijkt alsof 2NutZ toch de moraalridder op het witte paard is.
1 liefdequote:
Wij wachtten op jou eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef rosepetals het volgende:
Oh er is niet eens een hele felle discussie aan de gang ofzo
Dat vind ik nou echt lief van jullie.quote:
Sleutels en slotjes?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt lief van jullie.
Come at me bro, geef me iets sappigs. Niks geen keuken opmerking want dat maakt geen woede in me los.
Vrouwen en slapende kuttenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt lief van jullie.
Come at me bro, geef me iets sappigs. Niks geen keuken opmerking want dat maakt geen woede in me los.
Waarom nou weer zo doen?quote:
Ik wist wel dat ik die niet had moeten zeggen. Het is een hele sensatie hoor, dat wakker worden.quote:
Al iets beter ja, al zie ik mijzelf als een heel sterk slot.quote:
Ze wilde stof voor felle discussie? Keukengrapjes doen haar niks. Ik heb niks beters in huis.quote:
Nu ik er een tijdje over nagedacht heb, denk ik dat ik dat weleens heb met m'n kont.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik die niet had moeten zeggen. Het is een hele sensatie hoor, dat wakker worden.
[..]
Al iets beter ja, al zie ik mijzelf als een heel sterk slot.
Slapende billetjes?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu ik er een tijdje over nagedacht heb, denk ik dat ik dat weleens heb met m'n kont.
Een houten bips?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu ik er een tijdje over nagedacht heb, denk ik dat ik dat weleens heb met m'n kont.
ja ik ook. ib4 hommo grapjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doet me denken aan laatste op sbs6. (ik zapte er per ongelok langsquote:
Wat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan laatste op sbs6. (ik zapte er per ongelok langs)
Een nieuwe "rage" waarbij stelletjes een hangslotje ergens achterlieten
grappig idee dat wel
Je zegt kont en *poef* daar is id_do_herquote:
Hij wil niet! Het lukt gewoon niet, die foto, hij ziet dat echt niet zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja ik ook. ib4 hommo grapjes.
Trouwens rosepetals henry vind ik neit liev meer. Zo .
Hehe.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je zegt kont en *poef* daar is id_do_her
Ja precies ja. Komt wel in de buurt met wat rosepetals bedoelt denk ik..quote:
Ik denk het. Ik kan daar niet over oordelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja precies ja. Komt wel in de buurt met wat rosepetals bedoelt denk ik..
Ja, had jij het ook?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef sinepedraap het volgende:
Jo ik voelde hier wat, iemand anders ook?
Edit: Ah Id_do_her is er al
Ok.. En dan komt er iemand langs en hij/zij denkt: "Hey, iemand is zijn hangslot verloren."quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
sex waarschijnlijk, maar het zag er wel grappig uit, zal eens googlen naar een pica
Jammer hoor, maar ik geef hem wel gelijk. Lekker chillen op je oude dag en geen gezeur van je baasje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hij wil niet! Het lukt gewoon niet, die foto, hij ziet dat echt niet zitten.
Ja weet ik. Maar ja, dat was voor me te laat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Roellie80 het volgende:
je kan ook meerdere quote's in 1 post opnemen, dan is het topic niet zo snel vol
Kinky.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
"My man-senses are tingling!"
Doe dat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Piethur het volgende:
Misschien moet ik gewoon wat tieten posten om die vrouwen dan maar op de kast te krijgen
Hm nee, de vrouwen hier zijn wel ok. Die beginnen niet meteen te mauwen als er eens wat tetjes gepost worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Piethur het volgende:
Misschien moet ik gewoon wat tieten posten om die vrouwen dan maar op de kast te krijgen
Doe maar, daar gaat krijgt rosepetals poesje een tingling sensatie van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Piethur het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe maar, daar gaat krijgt rosepetals poesje een tingling sensatie van.
En het is nog maar woensdagquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Id_do_her het volgende:
Ok. Laten we het topic maar vullen met tetten dan.
Dit soort reacties word ik wel warm van. Doet mij geloven dat er toch nog meer is dan nederlandse prinsessen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:26 schreef Robophatt het volgende:
Ach ja je moet dat als vrouw ook een beetje relatieveren he. Lang niet alles is op iedere vrouw van toepassing. Kan me er nooit zo druk om maken eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort reacties word ik wel warm van. Doet mij geloven dat er toch nog meer is dan nederlandse prinsessen.Jij wilde toch 1 love enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien denk ik dat je harder je best moet doen willen mensen zich hier aangesproken voelen
Heaven is a place on earth with you
Kijk uit voor bans.quote:
1 love sowieso tock.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij wilde toch 1 love enzo?
Bovendien denk ik dat je harder je best moet doen willen mensen zich hier aangesproken voelen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort reacties word ik wel warm van. Doet mij geloven dat er toch nog meer is dan nederlandse prinsessen.Zou niet weten hoe ik hier fel op moet reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Goedquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef rosepetals het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk echt met jullie?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik hier fel op moet reageren.Ja weet ik veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.matige poging maar goed.
Uiteraard ben jij ook een prinsesje hoor!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Gelukkig hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed![]()
Wat lief dat je het vraagt.
Vind ik fijn, dat je dat vindtquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja weet ik veelmatige poging maar goed.
Uiteraard ben jij ook een prinsesje hoor!
Goed... teleurgesteld, maar goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gelukkig hoorEn de andere, ook alles goed?
1 liefde allesquote:
Om henry?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed... teleurgesteld, maar goed.
[..]
1 liefde alles
Jazekerquote:
quote:
Tja, prioriteiten...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]ik wil het nog wel een keer proberen. Maar jullie FOK!ers verwachten zoveel van me.. ik moet ook nog een kleurplaat maken voor iemand enzo
Ja hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gelukkig hoorEn de andere, ook alles goed?
Klopt wel. Tijd om mijn hoofd weer eens op een vrouwenboezem te laten rusten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
TS heeft gewoon wat vrouwenliefde nodig
Everybody needs a bosom for a pillow.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel. Tijd om mijn hoofd weer eens op een vrouwenboezem te leten rusten.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, prioriteiten...
Maar doe maar rustig aan hoor, ik wacht wel weer
Ja heel goedquote:
Komt niet meer goed denk ikquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Everybody needs a bosom for a pillow.
Ze kunnen ook positief zijn, hoewel ik betwijfel of ze dat ooit zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef rosepetals het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje pissig omdat ik kennelijk 2 notes hebterwijl ik gewoon een engel ben. maar goed. Ik moet het laten gaan zei mijn therapeut
1 note is duidelijk omdat ze niet aan mijn wensen voldoet. Die andere denk slapende kut.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze kunnen ook positief zijn, hoewel ik betwijfel of ze dat ooit zijn.
Deel ze via Fok!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 note is duidelijk omdat ze niet aan mijn wensen voldoet. Die andere denk slapende kut.
O echt? die 4,50 lijkt steeds minder veel geld om ervoor te betalenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze kunnen ook positief zijn, hoewel ik betwijfel of ze dat ooit zijn.
Nu kan je Henry wel vergeten dat snap je zelf natuurlijk ook wel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 note is duidelijk omdat ze niet aan mijn wensen voldoet. Die andere denk slapende kut.
Oh zo ver was ik al juffrouw, anders tart ik het lot niet zo toch.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O echt? die 4,50 lijkt steeds minder veel geld om ervoor te betalen
[..]
Nu kan je Henry wel vergeten dat snap je zelf natuurlijk ook wel?
Ze willen dat je dat denkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O echt? die 4,50 lijkt steeds minder veel geld om ervoor te betalen
Pfff. Yeah nou whatever dan maar. Minkukel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo ver was ik al juffrouw, anders tart ik het lot niet zo toch.
Het werktquote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef rosepetals het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje pissig omdat ik kennelijk 2 notes hebterwijl ik gewoon een engel ben. maar goed. Ik moet het laten gaan zei mijn therapeut
Geven ze daar ook al notes voor?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
Het werktIk ben zo nieuwsgierig. 1 zou wel gaan over mijn off topic gedrag ofzo
Jaja. Ik had nog nooit een slechte aantekening in mijn leven gehad en hier op FOK! is dat opeens verbroken. Hoe kan ik nou een note krijgen tussen deze zakken hier? Ik snap het echt niet hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:52 schreef sinepedraap het volgende:
Maar 2 notes hebben aaah wat lief!
O dat weet ik niet, weet jij er meer over? Vertel eens welke notes je zoal kan krijgenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geven ze daar ook al notes voor?
Misschien krijgt elke user soms een willekeurige notes en is dat gewoon een trucje om snel notes te verzamelenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jaja. Ik had nog nooit een slechte aantekening in mijn leven gehad en hier op FOK! is dat opeens verbroken. Hoe kan ik nou een note krijgen tussen deze zakken hier? Ik snap het echt niet hoor.
Als je de mods op de tenen trapt of iets wat je doet/zegt wat niet door de beugel kan. Ik heb er 18 maar ik zou niet weten hoe ik eraan kom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef rosepetals het volgende:
O dat weet ik niet, weet jij er meer over? Vertel eens welke notes je zoal kan krijgen
OMG sherlockquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Misschien krijgt elke user soms een willekeurige notes en is dat gewoon een trucje om snel notes te verzamelen
Hmm.. Ik heb weleens tegen een mod gezegd, kap jij maar met jou bagger. Toen was ik ook heel erg bang. Misschien is dat hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je de mods op de tenen trapt of iets wat je doet/zegt wat niet door de beugel kan. Ik heb er 18 maar ik zou niet weten hoe ik eraan kom.
Nou wat onaardig gelijk, niet gewend van jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pfff. Yeah nou whatever dan maar. Minkukel.
[..]
Het werktIk ben zo nieuwsgierig. 1 zou wel gaan over mijn off topic gedrag ofzo
Nee, ik heb ze nooit bekeken. Zal toch niet veel boeiends in staan denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
Hmm.. Ik heb weleens tegen een mod gezegd, kap jij maar met jou bagger. Toen was ik ook heel erg bang. Misschien is dat het![]()
Heb jij ze nooit bekeken?
Daar was Buzz Aldrin al als eerstequote:
Waar heb je dat gezegd? Dan voeg ik die nog even toe...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
OMG sherlockmisschien is dat het.
[..]
Hmm.. Ik heb weleens tegen een mod gezegd, kap jij maar met jou bagger. Toen was ik ook heel erg bang. Misschien is dat het![]()
Heb jij ze nooit bekeken?
http://shop.fok.nlquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef Knaller het volgende:
Waar kan je ook alweer zien hoeveel notes je hebt?
Meeste toch van swarmaquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nooit bekeken. Zal toch niet veel boeiends in staan denk ik.
Zal wel ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meeste toch van swarma
Bijna slotje.
Nóóóóó. Weet je wel hoe lief ik ben? Ik deed vrijwilligers werk in het asielzoekerscentrum. Ja. echt. Ik leerde kids fietsen, en ik schuif sneeuw voor ouderen weg. En hij zei het eerst! Hij zei kap jij met jou bagger en ga over je schoenen kletsen ofzoiets dergelijks. Nou, dan mag ik toch wel zeggen dat dat bagger is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezegd? Dan voeg ik die nog even toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |