óp de zon...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:44 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat allochtonen wel wat vaker in het zonnetje gezet mogen worden hier.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:44 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat homo's wel wat vaker in het zonnetje gezet mogen worden hier.
En kutuser worden ook zwaar ondergewaardeerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:44 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat allochtonen wel wat vaker in het zonnetje gezet mogen worden hier.
Die hebben hun eigen topic.quote:
Waren alle vrouwen maar als jouquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
De meeste vrouwenbashtopics zijn dan ook gewoon terecht. En wanneer dat niet het geval is, weten we ons prima te verdedigen. Dat hoef jij niet voor ons te doen.
Oke een compromis:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik kan helaas niet, mijn vagina is helemaal opgedroogd van de vrouwbashtopics.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Nou TS, als dit topic jou niet terstond een geil FOK!sletje oplevert dan weet ik het ook niet meer.
Wat ben je toch een gevoeligerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:55 schreef Chai het volgende:
Ik kan helaas niet, mijn vagina is helemaal opgedroogd van de vrouwbashtopics.
Goeie reactiequote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
De meeste vrouwenbashtopics zijn dan ook gewoon terecht. En wanneer dat niet het geval is, weten we ons prima te verdedigen. Dat hoef jij niet voor ons te doen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef netflanders het volgende:
Dit soort reacties verwacht ik in overvloed idd, maar dat is niet het punt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Nou TS, als dit topic jou niet terstond een geil FOK!sletje oplevert dan weet ik het ook niet meer.
Slijmbalquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie reactie
Ik verdedig niemand overigens.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil dus pleitten voor iets minder haat jegens het vrouwelijk bezoekend volk. Of in elk geval die gebruikers die zich als vrouw voor doen.
quote:
Als je het zo zegt geloof ik wel dat ze van vrouwen afkomstig waren, hoewel ik vermoed dat je 'onzedelijk' bedoelde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens krijg ik sowieso al genoeg PM met onredelijke aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |