Vrouwen,
Echt, ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee. Heb genoeg relaties gehad of op een andere manier te maken gehad met vrouwen, het is en blijft doffe ellende.
1. WerkJe kan maar beter met mannen samenwerken dan met vrouwen. Vrouwen zijn punctueler. Dat klinkt positief, maar als je even echt wat geregeld moet hebben werkt het zeer frustrerend.
2. VriendenMannen en vrouwen kunnen nooit echt vrienden worden. Ik moet toegeven dat ik er met een aantal heel aardig kan opschieten. Maar dan het liefst niet teveel. Ik zie het namelijk echt niet zitten om te gaan shoppen of "gezellig" dingen te ondernemen. Ook blijft dat vriendschap niet werkt om een andere rede zoals te zien is in het volgende filmpje:
3. RelatiesIk weet dat veel mensen dit als een toevoeging zien in hun leven, ik zie het niet zo. Voor mij is het altijd na een bepaalde tijd een beklemmend iets geworden. Verplichting. familiebezoekjes, shoppen op zaterdag. En dan zijn dit nog voorbeelden waar elke man zich aan ergert.
Wanneer je echt een wat langere relatie hebt zal je er niet aan ontkomen dat je zo eens in zoveel tijd een huilende vriendin hebt om niets. Dan moet je dingen gaan uitpraten, gevoelens, gedoe. Dat vreet energie, geloof me.
Ik zal ook ooit nog wel weer een keer verliefd worden... dat zien we tegen die tijd wel weer, voorlopig sta ik er niet zo open voor geloof ik.