Komt niet meer goed denk ikquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Everybody needs a bosom for a pillow.
Ze kunnen ook positief zijn, hoewel ik betwijfel of ze dat ooit zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef rosepetals het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje pissig omdat ik kennelijk 2 notes hebterwijl ik gewoon een engel ben. maar goed. Ik moet het laten gaan zei mijn therapeut
1 note is duidelijk omdat ze niet aan mijn wensen voldoet. Die andere denk slapende kut.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze kunnen ook positief zijn, hoewel ik betwijfel of ze dat ooit zijn.
Deel ze via Fok!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 note is duidelijk omdat ze niet aan mijn wensen voldoet. Die andere denk slapende kut.
O echt? die 4,50 lijkt steeds minder veel geld om ervoor te betalenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze kunnen ook positief zijn, hoewel ik betwijfel of ze dat ooit zijn.
Nu kan je Henry wel vergeten dat snap je zelf natuurlijk ook wel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 note is duidelijk omdat ze niet aan mijn wensen voldoet. Die andere denk slapende kut.
Oh zo ver was ik al juffrouw, anders tart ik het lot niet zo toch.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O echt? die 4,50 lijkt steeds minder veel geld om ervoor te betalen
[..]
Nu kan je Henry wel vergeten dat snap je zelf natuurlijk ook wel?
Ze willen dat je dat denkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O echt? die 4,50 lijkt steeds minder veel geld om ervoor te betalen
Pfff. Yeah nou whatever dan maar. Minkukel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo ver was ik al juffrouw, anders tart ik het lot niet zo toch.
Het werktquote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef rosepetals het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje pissig omdat ik kennelijk 2 notes hebterwijl ik gewoon een engel ben. maar goed. Ik moet het laten gaan zei mijn therapeut
Geven ze daar ook al notes voor?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
Het werktIk ben zo nieuwsgierig. 1 zou wel gaan over mijn off topic gedrag ofzo
Jaja. Ik had nog nooit een slechte aantekening in mijn leven gehad en hier op FOK! is dat opeens verbroken. Hoe kan ik nou een note krijgen tussen deze zakken hier? Ik snap het echt niet hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:52 schreef sinepedraap het volgende:
Maar 2 notes hebben aaah wat lief!
O dat weet ik niet, weet jij er meer over? Vertel eens welke notes je zoal kan krijgenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geven ze daar ook al notes voor?
Misschien krijgt elke user soms een willekeurige notes en is dat gewoon een trucje om snel notes te verzamelenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jaja. Ik had nog nooit een slechte aantekening in mijn leven gehad en hier op FOK! is dat opeens verbroken. Hoe kan ik nou een note krijgen tussen deze zakken hier? Ik snap het echt niet hoor.
Als je de mods op de tenen trapt of iets wat je doet/zegt wat niet door de beugel kan. Ik heb er 18 maar ik zou niet weten hoe ik eraan kom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef rosepetals het volgende:
O dat weet ik niet, weet jij er meer over? Vertel eens welke notes je zoal kan krijgen
OMG sherlockquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Misschien krijgt elke user soms een willekeurige notes en is dat gewoon een trucje om snel notes te verzamelen
Hmm.. Ik heb weleens tegen een mod gezegd, kap jij maar met jou bagger. Toen was ik ook heel erg bang. Misschien is dat hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je de mods op de tenen trapt of iets wat je doet/zegt wat niet door de beugel kan. Ik heb er 18 maar ik zou niet weten hoe ik eraan kom.
Nou wat onaardig gelijk, niet gewend van jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pfff. Yeah nou whatever dan maar. Minkukel.
[..]
Het werktIk ben zo nieuwsgierig. 1 zou wel gaan over mijn off topic gedrag ofzo
Nee, ik heb ze nooit bekeken. Zal toch niet veel boeiends in staan denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
Hmm.. Ik heb weleens tegen een mod gezegd, kap jij maar met jou bagger. Toen was ik ook heel erg bang. Misschien is dat het![]()
Heb jij ze nooit bekeken?
Daar was Buzz Aldrin al als eerstequote:
Waar heb je dat gezegd? Dan voeg ik die nog even toe...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
OMG sherlockmisschien is dat het.
[..]
Hmm.. Ik heb weleens tegen een mod gezegd, kap jij maar met jou bagger. Toen was ik ook heel erg bang. Misschien is dat het![]()
Heb jij ze nooit bekeken?
http://shop.fok.nlquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef Knaller het volgende:
Waar kan je ook alweer zien hoeveel notes je hebt?
Meeste toch van swarmaquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nooit bekeken. Zal toch niet veel boeiends in staan denk ik.
Zal wel ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meeste toch van swarma
Bijna slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |