Verzuurde FOK!maagdjes -> Neequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz, onderneem snel actie, je vrouwenliefde topic wordt gekaapt door verzuurde FOK!maagdjes
Misschien hebben die mensen al jarenlang een gelukkige relatie, en reageren ze in KLB niet geheel volgens de realiteit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz, onderneem snel actie, je vrouwenliefde topic wordt gekaapt door verzuurde FOK!maagdjes
Dat hoop ik voor zequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen al jarenlang een gelukkige relatie, en reageren ze in KLB niet geheel volgens de realiteit.
In KLB niet zo zijn zoals je in het echte leven bentquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen al jarenlang een gelukkige relatie, en reageren ze in KLB niet geheel volgens de realiteit.
Onzin natuurlijk, alles op het internet is echt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles daarbuiten is secundair idd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, alles op het internet is echt.
Jij hebt wel een omslag gemaakt he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
In KLB niet zo zijn zoals je in het echte leven bent
Good Guy Greg?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt wel een omslag gemaakt he?
Beetje de GGG uithangen de laatste tijd...
Ben ik anders dan eerst?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt wel een omslag gemaakt he?
Beetje de GGG uithangen de laatste tijd...
Genoeg FOK!kers in het echt ontmoet die plotseling niet meer zo'n grote bek hadden...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
In KLB niet zo zijn zoals je in het echte leven bent
Mensen die een abo hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Mannen die over vrouwen klagen en hen daarom niet als gelijke zien
Kan ik me nou niet voorstellenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers in het echt ontmoet die plotseling niet meer zo'n grote bek hadden...
Mannen en vrouwen zijn ook niet gelijk. Gelijkwaardig wel, maar gelijk zeer zeker niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Mannen die over vrouwen klagen en hen daarom niet als gelijke zien
Toch vreemd dat een kereltje van een jaar of 21, 1.70 hoog en 65kg niet meer zo'n grote bek heeft als hij tegenover mij (33, 1.94, 90kg) staat... heel raar...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan ik me nou niet voorstellen
Je reduceert jezelf idd snel...quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die geen inhoudelijke argumenten hebben
STOERquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een kereltje van een jaar of 21, 1.70 hoog en 65kg niet meer zo'n grote bek heeft als hij tegenover mij (33, 1.94, 90kg) staat... heel raar...
Oh wat ben jij stoer zegquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een kereltje van een jaar of 21, 1.70 hoog en 65kg niet meer zo'n grote bek heeft als hij tegenover mij (33, 1.94, 90kg) staat... heel raar...
33 en dan nog steeds zo badass, wowquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe je penis specs erbij en wat je voor ijzer verplaatst in de sportschool dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
33 en dan nog steeds zo badass, wow
op oranje slippers naar buitenquote:
TSquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon een keer naast het dagelijkse abuse hier mogen ze ook wel eens in het zonnetje gezet worden.
Dat gebeurd hier te weinig.
Dat herken jij misschien neit als hommo zijnde.
33 jaar en nog op FOK! dat is pas sneu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef robin007bond het volgende:
Goddomme, al die mannelijke feministen die op het forum wat denken te scoren
Wat mij betreft mogen vrouwen ook over mannen klagen, gebeurt vaak zat.
Ja vind ik ook, wat een treurige kneus ben je dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:18 schreef mymoodfentje het volgende:
33 jaar en nog op FOK! dat is pas sneu.
Direct denken dat iedereen wil scoren als ze een andere mening hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon over alles klagen, zoals een echte KLBer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef robin007bond het volgende:
Of ze uiten hier juist hun frustratie over hun vriendin.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of iedereen doet maar watquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Of ze uiten hier juist hun frustratie over hun vriendin.
Welke vriendinquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Of ze uiten hier juist hun frustratie over hun vriendin.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gewoon over alles klagen, zoals een echte KLBer.
Ik heb in het echt juist een grotere mond.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die vastgebonden in de kelder zit.quote:
Ik ga niet naar de sportschool, dat is voor mensen met een complex en geld teveelquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe je penis specs erbij en wat je voor ijzer verplaatst in de sportschool dan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had hij beter mijn fobo moeten lezenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Nee hij is bang dat je gay bent en hem gaat verkrachten.
Maar als je hem niets doet, waarom zou hij dan bang moeten zijn? Of gebruik je gelijk fysiek geweld als iemand een keer een grote mond heeft?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had hij beter mijn fobo moeten lezen
Zo intimiderend zie je er niet uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een neger was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een beetje kerel van 1.70m voelt zich niet geïntimideerd, maar gebruikt zijn lengte en snelheid tot zijn voordeel. Je realiseert je dat je gemakkelijk in elkaar gemept gaat worden door een man van 1.70m als hij ook maar een beetje gespierd is en een ook maar een paar maandjes vechtsportervaring heeft, hoop ik?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach ja wie niet slim is moet sterk zijn hèquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Een beetje kerel van 1.70m voelt zich niet geïntimideerd, maar gebruikt zijn lengte en snelheid tot zijn voordeel. Je realiseert je dat je gemakkelijk in elkaar gemept gaat worden door een man van 1.70m als hij ook maar een beetje gespierd is en een ook maar een paar maandjes vechtsportervaring heeft, hoop ik?
Je bent een lange, logge stumperd met een grote mond op het internet. Gasten zoals jij zie ik in in mijn 11 jaar vechtsportervaring altijd het eerst neergaan. Niet door mij als vrouw waarschijnlijk, maar wel door die kereltjes waar jij het over hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Een beetje kerel van 1.70m voelt zich niet geïntimideerd, maar gebruikt zijn lengte en snelheid tot zijn voordeel. Je realiseert je dat je gemakkelijk in elkaar gemept gaat worden door een man van 1.70m als hij ook maar een beetje gespierd is en een ook maar een paar maandjes vechtsportervaring heeft, hoop ik?
Je bent een lange, logge stumperd met een grote mond op het internet. Gasten zoals jij zie ik in in mijn 11 jaar vechtsportervaring altijd het eerst neergaan. Niet door mij als vrouw waarschijnlijk, maar wel door die kereltjes waar jij het over hebt.
Ik doe niks, nooit gedaan ook. Ik ben zo pacifistisch als Ghandi. Ze hoeven dan ook niet bang te zijn. Ik ben meer een knuffelbeer. Maar goed, zo zien ze dat dan niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je hem niets doet, waarom zou hij dan bang moeten zijn? Of gebruik je gelijk fysiek geweld als iemand een keer een grote mond heeft?
Mijn geluk is dat mensen nooit het gevecht aangaan met mij. Geen idee hoe het komt, maar ik heb echt nooit gezeik. En dat hoor ik van meer grote mannenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Aldus kurkdroog met op dit moment Hyves voor zich om 15 jarige sletjes te hosselenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
De verloedering van KLB. Als ik een mod was hier dan was dit topic al dicht. Liever tegen vrouwen zijn, mzzl.
Echt weer zo'n reactie om zoete broodjes te bakken bij de vrouwen hè!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus kurkdroog met op dit moment Hyves voor zich om 15 jarige sletjes te hosselen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus kurkdroog met op dit moment Hyves voor zich om 15 jarige sletjes te hosselen
Goede troll.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ben geen vrouwenhater maar ik moet wel zeggen, de meeste meiden/vrouwen tot een jaar of 25/26 zijn zoutloze domme wijven die alleen maar drankjes in de stad kunnen doen.
Jongens hebben vaak veel dingen om handen: sport, hobby, projectjes, handige dingen met computers, gamen noem maar op...
De meeste meisjes in de leeftijdscategorie doen eigenlijk de hele dag geen ene reet, een beetje chatten of feesboek of spelen op hun mobieltje, drankjes doen in de kroeg of high tea ergens of sushi eten ergens. Ze doen nooit wat nuttigs met hun leven. Het draait alleen maar om jongens, relaties, ze smullen van problemen van anderen, heerlijk om even te roddelen etc. Face it, er zit ook niet zoveel in de vrouw van tegenwoordig... koken kunnen ze tegenwoordig ook al niet
Confirmation bias. Het is niet alsof minder lange mannen wel dagelijks conflicten hebben, medunkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn geluk is dat mensen nooit het gevecht aangaan met mij. Geen idee hoe het komt, maar ik heb echt nooit gezeik. En dat hoor ik van meer grote mannen
Idd man inclusief blikperzikjes erop.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Echt weer zo'n reactie om zoete broodjes te bakken bij de vrouwen hè!!!
1vs1 vechtequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Oké dan geloof ik er echt niets van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe niks, nooit gedaan ook. Ik ben zo pacifistisch als Ghandi. Ze hoeven dan ook niet bang te zijn. Ik ben meer een knuffelbeer. Maar goed, zo zien ze dat dan niet.
Wellicht meer te maken met een uitstraling van niveau aids.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dan geloof ik er echt niets van.Ik geloof wel dat ze misschien geen grote bek meer hebben, maar niet dat dat dan komt door jou.
Je kan ook lang zijn en snel en kracht hebben. Moet altijd lachen om al die spierbundels terwijl je met minder grote spieren ( sterkere spieren ) gewoon net zo sterk bent. Moet al helemaal lachen als een klein pikje bijdehand komt doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen op internet komen vertellen hoe goed ze kunnen vechten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:01 schreef kurk_droog het volgende:
Moet al helemaal lachen als een klein pikje bijdehand komt doen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Mensen die met hun vuisten vechten.
Dan kan je wel leuk afgetraind zijn, maar vang je ook bakstenen?
Ja nu lach je maar als ik je buiten tegenkom jonge!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen op internet komen vertellen hoe goed ze kunnen vechten.
Jongeuh je weet niet wat je zegt ik heb zwarte band MMA 15 jaar ervaring in de ring kooivechten krav maga technieken alles ik breek jequote:Op woensdag 25 januari 2012 13:06 schreef sinepedraap het volgende:
Ja nu lach je maar als ik je buiten tegenkom jonge!!!!
Sowieso mensen die fysiek geweld gebruiken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Mensen die met hun vuisten vechten.
Dan kan je wel leuk afgetraind zijn, maar vang je ook bakstenen?
Wat zijn je specs dan? Ik dualcore 2 gb ram allesquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jongeuh je weet niet wat je zegt ik heb zwarte band MMA 15 jaar ervaring in de ring kooivechten krav maga technieken alles ik breek je
Mijn ervaring is dat het voornamelijk de kleinere mannetjes in de problemen komen in de kroeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef netflanders het volgende:
[..]
Confirmation bias. Het is niet alsof minder lange mannen wel dagelijks conflicten hebben, medunkt.
Je hoeft het niet te geloven. Toch is dat wel mijn ervaring. Mooiste was nog een Zwolle meet, waar voornamelijk 3 hecht clubje plotseling een heel stuk stiller waren tegen mij. Nou ja, op één na, maar die is dan ook gestoordquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dan geloof ik er echt niets van.Ik geloof wel dat ze misschien geen grote bek meer hebben, maar niet dat dat dan komt door jou.
Ik bedoel dus ook dat je niet weet waarom ze stiller waren tegen jou. Jij koppelde dat in je eerste post gelijk aan je uiterlijke verschijning.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Toch is dat wel mijn ervaring. Mooiste was nog een Zwolle meet, waar voornamelijk 3 hecht clubje plotseling een heel stuk stiller waren tegen mij. Nou ja, op één na, maar die is dan ook gestoord
In mijn ervaring zijn het vooral mensen met een grote bek die in de problemen komen in de kroeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het voornamelijk de kleinere mannetjes in de problemen komen in de kroeg.
Maar goed, dat is niet een objectieve steekproef
Héél herkenbaar!quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ben geen vrouwenhater maar ik moet wel zeggen, de meeste meiden/vrouwen tot een jaar of 25/26 zijn zoutloze domme wijven die alleen maar drankjes in de stad kunnen doen.
Jongens hebben vaak veel dingen om handen: sport, hobby, projectjes, handige dingen met computers, gamen noem maar op...
De meeste meisjes in de leeftijdscategorie doen eigenlijk de hele dag geen ene reet, een beetje chatten of feesboek of spelen op hun mobieltje, drankjes doen in de kroeg of high tea ergens of sushi eten ergens. Ze doen nooit wat nuttigs met hun leven. Het draait alleen maar om jongens, relaties, ze smullen van problemen van anderen, heerlijk om even te roddelen etc. Face it, er zit ook niet zoveel in de vrouw van tegenwoordig... koken kunnen ze tegenwoordig ook al niet
Dat geeft wel. Opbokken met die kuthoeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
En natuurlijk zijn er nu naast klachten als "wijf zuigt pik niet" ook topics als "beste vriendin huilt om dik zijn" topics.
Maar dat geeft niet, dat geeft ook wat afwisseling.
Al ben je superman, 1 verkeerd scheetje en je bent gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:18 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Héél herkenbaar!
En wat ik dan wel mooi vind is dat deze meiden dan ook nog van alles verwachten van hun mogelijke vriend. Alsof een man zich uit moet gaan sloven voor zulke meiden. Haha!
En er zijn er nog best veel die dat nog doen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:18 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Héél herkenbaar!
En wat ik dan wel mooi vind is dat deze meiden dan ook nog van alles verwachten van hun mogelijke vriend. Alsof een man zich uit moet gaan sloven voor zulke meiden. Haha!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat geeft wel. Opbokken met die kuthoeren.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Precies, als 2pac het zegt...quote:
Daar zit wat in ja!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook dat je niet weet waarom ze stiller waren tegen jou. Jij koppelde dat in je eerste post gelijk aan je uiterlijke verschijning.
Kan toch ook zijn dat je stinkt () en ze daarom liever uit je buurt blijven. Dat weet je niet.
Volgens mij was er ook een man voor nodig.quote:
umad?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:51 schreef netflanders het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een man voor nodig.
Sodemieter op met die achterlijke one-liners, 2Pac. Ieder persoon moet individueel op waarde kunnen worden geschat, zonder uitzonderingen of culturele dwang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |