Ik bedoel dus ook dat je niet weet waarom ze stiller waren tegen jou. Jij koppelde dat in je eerste post gelijk aan je uiterlijke verschijning.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Toch is dat wel mijn ervaring. Mooiste was nog een Zwolle meet, waar voornamelijk 3 hecht clubje plotseling een heel stuk stiller waren tegen mij. Nou ja, op één na, maar die is dan ook gestoord
In mijn ervaring zijn het vooral mensen met een grote bek die in de problemen komen in de kroeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het voornamelijk de kleinere mannetjes in de problemen komen in de kroeg.
Maar goed, dat is niet een objectieve steekproef
Héél herkenbaar!quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ben geen vrouwenhater maar ik moet wel zeggen, de meeste meiden/vrouwen tot een jaar of 25/26 zijn zoutloze domme wijven die alleen maar drankjes in de stad kunnen doen.
Jongens hebben vaak veel dingen om handen: sport, hobby, projectjes, handige dingen met computers, gamen noem maar op...
De meeste meisjes in de leeftijdscategorie doen eigenlijk de hele dag geen ene reet, een beetje chatten of feesboek of spelen op hun mobieltje, drankjes doen in de kroeg of high tea ergens of sushi eten ergens. Ze doen nooit wat nuttigs met hun leven. Het draait alleen maar om jongens, relaties, ze smullen van problemen van anderen, heerlijk om even te roddelen etc. Face it, er zit ook niet zoveel in de vrouw van tegenwoordig... koken kunnen ze tegenwoordig ook al niet
Dat geeft wel. Opbokken met die kuthoeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
En natuurlijk zijn er nu naast klachten als "wijf zuigt pik niet" ook topics als "beste vriendin huilt om dik zijn" topics.
Maar dat geeft niet, dat geeft ook wat afwisseling.
Al ben je superman, 1 verkeerd scheetje en je bent gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:18 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Héél herkenbaar!
En wat ik dan wel mooi vind is dat deze meiden dan ook nog van alles verwachten van hun mogelijke vriend. Alsof een man zich uit moet gaan sloven voor zulke meiden. Haha!
En er zijn er nog best veel die dat nog doen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:18 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Héél herkenbaar!
En wat ik dan wel mooi vind is dat deze meiden dan ook nog van alles verwachten van hun mogelijke vriend. Alsof een man zich uit moet gaan sloven voor zulke meiden. Haha!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat geeft wel. Opbokken met die kuthoeren.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Precies, als 2pac het zegt...quote:
Daar zit wat in ja!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook dat je niet weet waarom ze stiller waren tegen jou. Jij koppelde dat in je eerste post gelijk aan je uiterlijke verschijning.
Kan toch ook zijn dat je stinkt () en ze daarom liever uit je buurt blijven. Dat weet je niet.
Volgens mij was er ook een man voor nodig.quote:
umad?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:51 schreef netflanders het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een man voor nodig.
Sodemieter op met die achterlijke one-liners, 2Pac. Ieder persoon moet individueel op waarde kunnen worden geschat, zonder uitzonderingen of culturele dwang.
Je komt een beetje boos over.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:52 schreef netflanders het volgende:
[..]
... waarom zou ik boos zijn? Ga naar 4chan en leer eens hoe je memes toe moet passen.
De rest nog niet gelezen maar hier mee eens. Omdat sinos vrouw is natuurlijk en je klinkt inderdaad boosquote:
Dat heeft ze altijd en ze heeft het ook niet zo op vrouwen (hoewel dat in dit topic niet echt naar voren komt).quote:
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heeft ze altijd en ze heeft het ook niet zo op vrouwen (hoewel dat in dit topic niet echt naar voren komt).
Zullen wel mommyissues zijn of zo.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Bijzonder veel vrouwen in dit topic. Bijzonder.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |