Een houten bips?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu ik er een tijdje over nagedacht heb, denk ik dat ik dat weleens heb met m'n kont.
ja ik ook. ib4 hommo grapjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu ik er een tijdje over nagedacht heb, denk ik dat ik dat weleens heb met m'n kont.
Doet me denken aan laatste op sbs6. (ik zapte er per ongelok langsquote:
Wat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan laatste op sbs6. (ik zapte er per ongelok langs)
Een nieuwe "rage" waarbij stelletjes een hangslotje ergens achterlieten
grappig idee dat wel
Je zegt kont en *poef* daar is id_do_herquote:
Hij wil niet! Het lukt gewoon niet, die foto, hij ziet dat echt niet zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja ik ook. ib4 hommo grapjes.
Trouwens rosepetals henry vind ik neit liev meer. Zo .
Hehe.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je zegt kont en *poef* daar is id_do_her
Ja precies ja. Komt wel in de buurt met wat rosepetals bedoelt denk ik..quote:
Ik denk het. Ik kan daar niet over oordelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja precies ja. Komt wel in de buurt met wat rosepetals bedoelt denk ik..
Ja, had jij het ook?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef sinepedraap het volgende:
Jo ik voelde hier wat, iemand anders ook?
Edit: Ah Id_do_her is er al
Ok.. En dan komt er iemand langs en hij/zij denkt: "Hey, iemand is zijn hangslot verloren."quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
sex waarschijnlijk, maar het zag er wel grappig uit, zal eens googlen naar een pica
Jammer hoor, maar ik geef hem wel gelijk. Lekker chillen op je oude dag en geen gezeur van je baasje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hij wil niet! Het lukt gewoon niet, die foto, hij ziet dat echt niet zitten.
Ja weet ik. Maar ja, dat was voor me te laat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Roellie80 het volgende:
je kan ook meerdere quote's in 1 post opnemen, dan is het topic niet zo snel vol
Kinky.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
"My man-senses are tingling!"
Doe dat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Piethur het volgende:
Misschien moet ik gewoon wat tieten posten om die vrouwen dan maar op de kast te krijgen
Hm nee, de vrouwen hier zijn wel ok. Die beginnen niet meteen te mauwen als er eens wat tetjes gepost worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Piethur het volgende:
Misschien moet ik gewoon wat tieten posten om die vrouwen dan maar op de kast te krijgen
Doe maar, daar gaat krijgt rosepetals poesje een tingling sensatie van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Piethur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |