Oprotten neusquote:
Yo Stevenmac, hoe is 't? Loop jij jezelf ook al zo opzichtig in te dekken als al die andere ajacieden die hier in dit topic langskomen?quote:
Sodemieter op manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Stevenmac, hoe is 't? Loop jij jezelf ook al zo opzichtig in te dekken als al die andere ajacieden die hier in dit topic langskomen?
Ik denk 4-0 als Guidetti meedoet, doet hij niet mee, dan 2-0 of 2-1.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Het is wel voor het eerst sinds jaren dat ik wel een twijfel heb over de wedstrijd tegen jullie stink kakkies maar ik dek mij nergens in
Zal wel een week van fok wegblijven mocht feyenoord winnen, komt alleen door die tyfustroll van een stokstaart
Ah, daar loop je dus al weg. Niets nieuws.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Het is wel voor het eerst sinds jaren dat ik wel een twijfel heb over de wedstrijd tegen jullie stink kakkies maar ik dek mij nergens in
Zal wel een week van fok wegblijven mocht feyenoord winnen, komt alleen door die tyfustroll van een stokstaart
Mooi toneelspel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Doe niet zo stoer man flapdrolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, daar loop je dus al weg. Niets nieuws.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
die staat ouwequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Geen weddenschappen dit jaar? Jij een Guidetti UI, ik een van Vertonghen of zo
Sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer man flapdrol
het is bij mij gewoon gezonde spanning die ik in jaren niet gehad in aanloop naar de klassiekerquote:
Het is je vergevenquote:
Cool ouwequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer man flapdrol :'
[..]
die staat ouwe
Spoilers !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord moet iets laten zien voor eigen publiek na de zeperd van afgelopen zondag. Gaat een spannende wedstrijd worden, niet al te best. 1-1.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cool ouwe![]()
Alleen Guidetti mee doet he.
Week een van Vertonghen bij verlies Feyenoord, jij week een van Guidetti bij verlies ajax. Gelijkspel is gewoon niks.
Ja dit dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
Maar bij mij kriebelt het wel meer dan andere jaren.
ja en ik aan alle spelers die bij feyenoord zitten, aan clasie eigelijk de grootste pesthekelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Siyara het volgende:
Holy shit, ik zou echt in geen 1000 jaar een Vertonghen avatar nemen. Wat heb ik een hekel aan die gast.
Ik wed alleen als Guidetti mee doet. Als hij niet mee doet, waar nu sprake van is verliezen we.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is goed hoor
Anders neem ik wel een UI van Clasie bij een nederlaag
Mietjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik wed alleen als Guidetti mee doet. Als hij niet mee doet, waar nu sprake van is verliezen we.
dat gaat hem worden met afca op mijn arm met 3 gouden sterrenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Feyenoord wint ben Ajacied af en kom ik gezellig hier meeposten.
Zonder hem zijn we echt kansloos. Die Fernandez kan helemaal niks.quote:
Is er niet al zo'n gozer waar de hele rug volstaat met tattoos van zowel Ajax als Feyenoord?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat gaat hem worden met afca op mijn arm met 3 gouden sterren
Was toch 1 van de betere toen in de ArenAquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zonder hem zijn we echt kansloos. Die Fernandez kan helemaal niks.
watquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er niet al zo'n gozer waar de hele rug volstaat met tattoos van zowel Ajax als Feyenoord?
Vorige klassieker was hij best aardig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zonder hem zijn we echt kansloos. Die Fernandez kan helemaal niks.
Was ook zijn enige goede wedstrijd van dit seizoen. Wat een matige kutspeler is dat zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was toch 1 van de betere toen in de ArenA
Bussen? In Rotterdam hebben we gewoon tramsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef Siyara het volgende:
Overigens, snelle vraag, ga zondag voor het eerst sinds jaren weer eens naar de Kuip toe. Heb sowieso al besloten met het OV te komen, maar gaan er vanaf Rotterdam Centraal gewoon bussen? En hoe lang van te voren moet je in het stadion zijn/daar aan komen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er niet al zo'n gozer waar de hele rug volstaat met tattoos van zowel Ajax als Feyenoord?
Edit: Laat maar dat was Twente en Ajax [ afbeelding ]
Thanks, moet je nagaan hoe lang ik al niet meer in Rotterdam geweest benquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bussen? In Rotterdam hebben we gewoon trams. Hoe laat je er bent maakt niet uit, maar probeer er een halfuurtje van tevoren te zijn en je hebt nergens stress om.
Mwah tegen psv en twente was ie ook oke toch of was dat Schakenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was ook zijn enige goede wedstrijd van dit seizoen. Wat een matige kutspeler is dat zeg
Dat is Deejayquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaken wat een held is dat jongenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah tegen psv en twente was ie ook oke toch of was dat Schaken
Ze lijken wel veel op elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schaken wat een held is dat jongen
Ja vast.quote:
alsof er echte psv supporters zijn manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja vast.
Die is toch voor Pisvee man
Erg mannelijke rug heeft Jojoortje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Siyara het volgende:
Holy shit, ik zou echt in geen 1000 jaar een Vertonghen avatar nemen. Wat heb ik een hekel aan die gast.
T zijn allebei negers ja..... daar houdt de vergelijking ook wel een beetje op.quote:
Hij heeft toch een PSV tattoo + Feyenoord, Ajax, Twente.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja vast.
Die is toch voor Pisvee man
ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Erg mannelijke rug heeft Jojoortje.
Daarom janette vertonghen he. Kan me voorstellen dat de meeste neuzen een grote tyfushekel hebben aan Guidetti.quote:
Mwah, Guidetti had niet mistaan bij ons met zijn arrogantie, heb meer een hekel aan clasie die ondanks dat ie uit Haarlem komt een echte kakkerlakkenhasses heeftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom janette vertonghen he. Kan me voorstellen dat de meeste neuzen een grote tyfushekel hebben aan Guidetti.
Helemaal als hij er 1 of 2 inlegt.
Haarlem zit dan ook vol met Feyenoorders.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, Guidetti had niet mistaan bij ons met zijn arrogantie, heb meer een hekel aan clasie die ondanks dat ie uit Haarlem komt een echte kakkerlakkenhasses heeft
Oh dat zal bestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haarlem zit dan ook vol met Feyenoorders.
Dit dachten jullie ongeveer ook zo voor de wedstrijd tegen vvvquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Koen_W1 het volgende:
Vol erop klappen zondag dan win je hem. Bij hun zit er totaal geen strijd in dat team. Clasie schakelt Eriksen weer uit. De gehavende verdediging van hun komt handen en voeten te kort tegen onze aanvallers. En Indi vreet die sulejmani gewoon op. 2-0.
Puur mentale kwestie. In een volle Kuip laden ze zich echt wel op. Bovendien heb ik nooit verwacht dat we wel ff zouden winnen van Venlo. Daar hebben we het altijd lastig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dachten jullie ongeveer ook zo voor de wedstrijd tegen vvv
Wacht nou gewoon af tot zondag
Mokotjoodquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie speelt er eigelijk voor ElAmhadi of hoe je het ook spelt?
Of Feyenoord wint dik, of Ajax wint dik, het gaat iig geen close wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Puur mentale kwestie. In een volle Kuip laden ze zich echt wel op. Bovendien heb ik nooit verwacht dat we wel ff zouden winnen van Venlo. Daar hebben we het altijd lastig.
Niks mis mee tochquote:
Matige spelert man. Zit wel wat talent in maar naast Clasie heb je een controleur nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of Feyenoord wint dik, of Ajax wint dik, het gaat iig geen close wedstrijd worden
[..]
Niks mis mee toch
Ja maar wij hebben enoh die alles verkankerdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Matige spelert man. Zit wel wat talent in maar naast Clasie heb je een controleur nodig.
Mokotjo is aanvallend ingesteld en zal dus regelmatig overlopen worden door Eriksen met zijn snelheid.
Ik zie het gewoon echt niet een close wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Koen_W1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of Feyenoord wint dik, of Ajax wint dik, het gaat iig geen close wedstrijd worden
Wij winnen nooit dik. Als we veel beter zijn, dan nog winnen wij niet dik. Wij zijn veel te goed in wedstrijden spannend laten blijven. Zie Twente thuis.
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Koen_W1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij winnen nooit dik. Als we veel beter zijn, dan nog winnen wij niet dik. Wij zijn veel te goed in wedstrijden spannend laten blijven. Zie Twente thuis.
Dat was wel met El Ahmadi en De Vrij en Guidetti in de basis. Geen idee wie er zondag RB staat, maar als dat Swerts of Van Huijgevoort heb je toch wel een redelijk groot probleemquote:
Na een klassieker gaat het vrijwel altijd over een twijfelachtige beslissing van de scheids.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat het achteraf vooral over een of andere arbitrale blunder gaat o.i.d.
Leerdam?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was wel met El Ahmadi en De Vrij en Guidetti in de basis. Geen idee wie er zondag RB staat, maar als dat Swerts of Van Huijgevoort heb je toch wel een redelijk groot probleem
Precies. Dacht dat Mokotjo een iets ander type speler was, maar heb me daar toch op verkeken. Op CVM niet pittig genoeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Matige spelert man. Zit wel wat talent in maar naast Clasie heb je een controleur nodig.
Mokotjo is aanvallend ingesteld en zal dus regelmatig overlopen worden door Eriksen met zijn snelheid.
Leerdam maar natuurlijk. Was die geschorst?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:08 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Leerdam?
Leerdam - De Vrij - Vlaar - Indi (net als in de aRENa)
Tegen VVV? Nee speelde eerste helft RB (gaf de corner weg waar de 2-1 uitkwam) en tweede helft LB omdat Mats eruit werd gehaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leerdam maar natuurlijk. Was die geschorst?
I know... Nee dacht tegen Ajax of zo. Never mind ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Tegen VVV? Nee speelde eerste helft RB (gaf de corner weg waar de 2-1 uitkwam) en tweede helft LB omdat Mats eruit werd gehaald.
Er rijden ook gewoon voetbaltreinen vanaf Rotterdam CS (en ook vanaf Dordt als je vanaf die kant komt), die pendelen gewoon op en neer, vertrekken ieder kwartier. Een uurtje van tevoren aanwezig zijn is niet noodzakelijk, maar wel gezellig natuurlijk, ik geniet ook altijd al een tijdje vooraf op mijn vakjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef Siyara het volgende:
Overigens, snelle vraag, ga zondag voor het eerst sinds jaren weer eens naar de Kuip toe. Heb sowieso al besloten met het OV te komen, maar gaan er vanaf Rotterdam Centraal gewoon bussen? En hoe lang van te voren moet je in het stadion zijn/daar aan komen?
Gaat helemaal goed komen. Heb er echt zin in, zou vorig jaar al weer eens een wedstrijd hebben meegepakt maar was toen ziek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er rijden ook gewoon voetbaltreinen vanaf Rotterdam CS (en ook vanaf Dordt als je vanaf die kant komt), die pendelen gewoon op en neer, vertrekken ieder kwartier. Een uurtje van tevoren aanwezig zijn is niet noodzakelijk, maar wel gezellig natuurlijk, ik geniet ook altijd al een tijdje vooraf op mijn vakje
Jij komt gewoon te laat???quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
Een uur van te voren aanwezig zijn, dat heb ik nog nooit gedaan. Vroeger een half uurtje van te voren, tegenwoordig kom ik pas rond 5 voor of 5 over half binnen. Vroeg zat en altijd plek.
Hij moet eerst bieries halenquote:
Ja, ok. Ik kom er al 11/12 jaar. Op een gegeven moment heb ik die warming-up wel gezien. Voor mij is het ook meer dan alleen voetbal/Feyenoord wanneer ik naar een wedstrijd ga.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, moet je zelf maar weten dan, ik vind het altijd wel leuk om er wat eerder te zitten, lekker genieten in de kuip, voller zien stromen en een beetje sfeer meepakken tijdens de warming-up enzo.. Ben er alleen laat als ik echt heel brak opsta
18e seizoenskaart, dus dat is geen argumentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ok. Ik kom er al 11/12 jaar. Op een gegeven moment heb ik die warming-up wel gezien. Voor mij is het ook meer dan alleen voetbal/Feyenoord wanneer ik naar een wedstrijd ga.
Ik vind het een argument.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
18e seizoenskaart, dus dat is geen argumentMaar goed, je moet t natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind op tijd zijn voor de aftrap wel het minste wat je kan doen
Happel is elite joh, beetje vanaf het VIP gedeelte kijken naar het plebs.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
18e seizoenskaart, dus dat is geen argumentMaar goed, je moet t natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind op tijd zijn voor de aftrap wel het minste wat je kan doen
Dat. Soms lukt het, soms niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Het is de kunst om precies 1 minuut voor de aftrap binnen te wandelen. Behalve tegen de juden dan.
Dit inderdaad. Mensen die echt al twee uur van tevoren op het vak staan snap ik echt niet..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Het is de kunst om precies 1 minuut voor de aftrap binnen te wandelen. Behalve tegen de juden dan.
Kom je rond 11.30 bij de Kuip aan met de trein, voor een wedstrijd die om 14.30 begint staan er al mensen voor de poorten. Ik snap dat dus echt niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
Dit inderdaad. Mensen die echt al twee uur van tevoren op het vak staan snap ik echt niet..
Wat is er te zien? Zag wel dat Wilson weer eens op mocht draven in een programma vandaag.quote:Iemand trouwens BNN aan t kijken?
Ja, 11:30 voor een wedstrijd van 14:30 vind ik ook overdreven, maar ben er inderdaad ook ongeveer een uur a 3 kwartier voor de aftrapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:18 schreef Muto het volgende:
Ik ben meestal zo'n uur tot driekwartier voor de wedstrijden binnen. Maar dat is ook meer omdat ik de trappen op vak S zo veel mogelijk wil mijden.
Haha nee je heb daar zo'n iets dat je tegen een boksbal slaat omdat je ergens boos over bent ofzo. Kwam er zo'n peppie met een joden sjaaltje langs die zegt 'ik ben boos op Rotterdam omdat het gewoon een kutstad is'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Wat is er te zien? Zag wel dat Wilson weer eens op mocht draven in een programma vandaag.
Hopelijk start jij dan wel met een overwinning. Mijn eerste duel in de Kuip ging met 2-0 verloren tegen NECquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Cpt. het volgende:
Zondag voor t eerst van m'n leven naar de Kuip
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Zondag is TIFO ook weer van de partij trouwens.
Dan ben ik er zelfs nog vaker geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Cpt. het volgende:
Zondag voor t eerst van m'n leven naar de Kuip
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Zondag is TIFO ook weer van de partij trouwens.
Ik ook. Alleen mislukte het de laatste keer omdat niet heel vak X volzat door de strenge controles.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, ik weet niet hoe lang ze normaal werk hebben, papieren jetsers op alle stoeltjes leggen, of die gooi-dingen, kost natuurlijk sowieso al de nodige uren... Ik wacht wel af, vind het altijd wel mooie acties...
Kom op man.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
Kreeg een mail of ik om 8.00u in De Kuip kon zijn. Denk dat ik maar oversla
Wel respect overigens voor de vrijwilligers die wel zo gek zijn
Elke andere wedstrijd had k et wel gedaan. Maar zondag echt niet.quote:
Moet je dan in De Kuip blijven of kun je daarna weg?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke andere wedstrijd had k et wel gedaan. Maar zondag echt niet.
Van 8 tot de Kuip opengaat. Geen idee hoelaat dat is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je dan in De Kuip blijven of kun je daarna weg?
Tis dat ik me niet in zulke kringen begeef dat ik mails krijg. Maar zondag ga ik meestal toch gelijk door naar de wedstrijd als we half 1 spelen. Dus 08:00 melden no spang.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke andere wedstrijd had k et wel gedaan. Maar zondag echt niet.
11. Normaal anderhalf uur voor de wedstrijd. Misschien nu eerderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Van 8 tot de Kuip opengaat. Geen idee hoelaat dat is.
8u wekker ja. Om 9.00 hoop ik in de kroeg te zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tis dat ik me niet in zulke kringen begeef dat ik mails krijg. Maar zondag ga ik meestal toch gelijk door naar de wedstrijd als we half 1 spelen. Dus 08:00 melden no spang.
Neem aan dat meeste mensen dan toch niet helemaal nuchter zijn
Nooit na het uitgaan gelijk door?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
8u wekker ja. Om 9.00 hoop ik in de kroeg te zijn.
Nope. Student he, zoveel sos kan ik me niet veroorloven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit na het uitgaan gelijk door?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Student he, zoveel sos kan ik me niet veroorloven.
Que?twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 23:13:47Er lijken zich nieuwe mogelijkheden aan te dienen voor Gill Swerts voor een langer verblijf bij #Feyenoord. reageer retweet
Omdat hij is ingevallen misschien? Zeker nu ze met die Janmaat bezig (zouden) zijn lijkt het me niet realistisch om hem te behouden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Que?twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 23:13:47Er lijken zich nieuwe mogelijkheden aan te dienen voor Gill Swerts voor een langer verblijf bij #Feyenoord. reageer retweet
Zou de eerste flater van MvG zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Ja, snap het ook niet zo. Misschien als back up voor Janmaat en dan Leerdam die definitief gaat concurreren voor het middenveld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat hij is ingevallen misschien? Zeker nu ze met die Janmaat bezig (zouden) zijn lijkt het me niet realistisch om hem te behouden.
Precies...wordt nu eerder een verhaal wie het minst zwak is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
nelom er zondag niet bij is wel echt een fikse aderlating trouwens.
De lamme vs. de blinde wordt het op deze manier. Spektakel gegarandeerd.
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 23:04:03Koeman zegt uit te kijken naar Ajax en verwacht te kunnen beschikken over Nelom en De Vrij. Voor Guidetti wordt het een race tegen de klok. reageer retweet
Mijn gevoel zegt toch gewoon de Vrij in het centrum. Alleen het gevolg daarvan is dat je Inid op een back-positie moet gaan zetten en dat druist nog meer tegen m'n gevoel in. In elk geval wordt het weer een gekunstelde opstelling. We gaan Nelom echt geweldig missen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
Tsja, ben echt benieuwd hoe zondag de verdediging er dan uitziet. Van Huijgevoort basis kan je die jongen echt niet aandoen.
Leerdam - Vlaar - Indi - De Vrij
Maar Leerdam speelde ook als een dweil op links
Nelom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:26 schreef Gert het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 23:04:03Koeman zegt uit te kijken naar Ajax en verwacht te kunnen beschikken over Nelom en De Vrij. Voor Guidetti wordt het een race tegen de klok. reageer retweet
Tsja, de gasten hebben zondag volgens mij de hele B1 in de verdediging staan. Als Guidetti topfit is scoort hij een dubbele hattrickquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt toch gewoon de Vrij in het centrum. Alleen het gevolg daarvan is dat je Inid op een back-positie moet gaan zetten en dat druist nog meer tegen m'n gevoel in. In elk geval wordt het weer een gekunstelde opstelling. We gaan Nelom echt geweldig missen.
Als ik er zo over nadenk is het echt triestig wie we allemaal moeten missen.
Zo jammer dat wij dan niet op volle kracht die neuzen een oorwassing van jewelste kunnen geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, de gasten hebben zondag volgens mij de hele B1 in de verdediging staan. Als Guidetti topfit is scoort hij een dubbele hattrick
Mwoah...we moeten ze allebei verkopen dus laat de Vrij zich maar eerst in de kijker spelen en dan is Bruno aan de beurt. Al heb ik het idee dat zo'n BMI zich sneller in de kijker zal spelen gezien zijn fysiek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:35 schreef Nitrouz het volgende:
Jammer dat De Vrij mee kan spelen, heb zelf liever Martins Indi nu eigenlijk..
Fernandez altijd in de spits wat mij betreft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef Grifte het volgende:
Liever BMI op links en gewoon Leerdam op rechts als Nelom niet kan spelen.
En wat als Guidetti fit is, Schaken en Fernandez op de flanken, of Cissé?
Cissé - Guidetti - Schaken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef Grifte het volgende:
Liever BMI op links en gewoon Leerdam op rechts als Nelom niet kan spelen.
En wat als Guidetti fit is, Schaken en Fernandez op de flanken, of Cissé?
Idd ook mijn ideale voorhoede voor a.s. zondag. (de eerste dan)quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Cissé - Guidetti - Schaken.
Anders Cabral - Cissé - Schaken.
Wat heeft Cissé precies wat Fernandez niet heeft?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Cabral gaat echt niet starten zondag. Koeman een beetje kennende zal die het nu wel beu zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Is balvaster. En iets meer scorend vermogen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft Cissé precies wat Fernandez niet heeft?
Techniek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft Cissé precies wat Fernandez niet heeft?
Cisse heeft meer balgevoel in zijn grote teen dan Fernandez in zijn hele lichaam.quote:
Dus nou zeg je eigelijk dat Cissé en Guidetti de enige zijn die overzicht hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
Fernandez is nog meer een blind paard, ja. Als die gast ballen probeert aan te nemen met de goal in zijn rug.Comedy capers.
nee, Cissé heeft ook geen overzicht. Maar die kan nog fatsoenlijk een bal aannemen en vasthouden. Bij Fernandez lukt dat vasthouden ook wel, alleen het aannemen vaak niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus nou zeg je eigelijk dat Cissé en Guidetti de enige zijn die overzicht hebben
Daarom. Plus het feit dat Cissé sowieso zo veel mogelijk moet spelen, omdat we die gewoon aan het eind van het seizoen moeten verkopen voor een paar miljoen aan een onnozele PL club.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:58 schreef Grifte het volgende:
Cissé kan soms ook nog wel zalig meeverdedigen, Vitesse-uit
Vind hem verder niet veel soeps, maargoed zou mooi zijn als we hem voor een mooi prijsje zouden kunnen slijten. Als zo'n Stoke City al concreet is voor Ucheboquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom. Plus het feit dat Cissé sowieso zo veel mogelijk moet spelen, omdat we die gewoon aan het eind van het seizoen moeten verkopen voor een paar miljoen aan een onnozele PL club.
Dat bedoel ik. Ze zwaaien daar met transfersommen voor middelmatige spelers waar wij alleen maar van kunnen dromen. Zo'n Cissé kun je prima voor 8 miljoen aan een PL club slijten als hij nu een half seizoen bovengemiddeld speelt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vind hem verder niet veel soeps, maargoed zou mooi zijn als we hem voor een mooi prijsje zouden kunnen slijten. Als zo'n Stoke City al concreet is voor Uchebo
Tsja...eerst de club financieel gezond. Dan kun je pas serieus aan een goed elftal bouwen en spelers houden die goed spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:04 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar dan moeten we daar ook alweer vervanging voor gaan zoeken, word wel een hele waslijst dan...
Ja maar je kan ook als club niet zeggen: ja we zijn dit jaar weer 8ste geworden maar we hebben weer wel een paar miljoen afgelost.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...eerst de club financieel gezond. Dan kun je pas serieus aan een goed elftal bouwen en spelers houden die goed spelen.
Ehrm, jawel, dat kan je imho juist prima zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook als club niet zeggen: ja we zijn dit jaar weer 8ste geworden maar we hebben weer wel een paar miljoen afgelost.
laat ik het anders zeggen, je kan niet seizoen in seizoen uit hetzelfde doen als vorig jaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ehrm, jawel, dat kan je imho juist prima zeggen.
Jawel. Dat zal helaas eventueel een gevolg daarvan kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook als club niet zeggen: ja we zijn dit jaar weer 8ste geworden maar we hebben weer wel een paar miljoen afgelost.
Dat is toch echt de realiteit zolang we met een torenhoge schuld kampen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen, je kan niet seizoen in seizoen uit hetzelfde doen als vorig jaar.
Je kan niet bouwen aan een elftal met zo'n grote schuld. Dan moet je voor elk serieus bod zwichten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen, je kan niet seizoen in seizoen uit hetzelfde doen als vorig jaar.
Vind ik niet, ik vind dat je een gulden middenweg moet vinden natuurlijk kan je een miljoenen bod op zeg maar El Ahmadi niet weigeren maar je moet niet elk bod gaan accepteren. En als er een leuk bod word gedaan, vind ik dat er een waardige (natuurlijk niet te dure) vervanger gehaald word.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch echt de realiteit zolang we met een torenhoge schuld kampen.
Zelfs als Feyenoord schuldenvrij is zullen ze potjes zoals tegen VVV spelen. Ik kan me niet anders heugenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind dat je een gulden middenweg moet vinden natuurlijk kan je een miljoenen bod op zeg maar El Ahmadi niet weigeren maar je moet niet elk bod gaan accepteren. En als er een leuk bod word gedaan, vind ik dat er een waardige (natuurlijk niet te dure) vervanger gehaald word.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook het belangrijkste dat Feyenoord gezond word maar we willen toch ook niet de komende 3/4 jaar naar de Kuip komen om continu potjes te spelen als tegen VVV?
Niet elk bod hoef je te accepteren, maar wanneer er met miljoenen gezwaaid kan worden ben je niet in de positie om dat te weigeren ook al zou je in het belang van de stabiliteit van een team je sterkhouders graag houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind dat je een gulden middenweg moet vinden natuurlijk kan je een miljoenen bod op zeg maar El Ahmadi niet weigeren maar je moet niet elk bod gaan accepteren. En als er een leuk bod word gedaan, vind ik dat er een waardige (natuurlijk niet te dure) vervanger gehaald word.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook het belangrijkste dat Feyenoord gezond word maar we willen toch ook niet de komende 3/4 jaar naar de Kuip komen om continu potjes te spelen als tegen VVV?
Moeten we niet willen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nog nieuws rondom Miyaichi? Nu Cabral zo teleurstelt
Ryo-Guidetti-Schaken zou zo mooi zijn
quote:Feyenoord gooit deur dicht
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord wil de deuren gaan sluiten voor grote buitenlandse clubs die op zoek zijn naar kennis en informatie over de Feyenoord Academy.
De jeugdopleiding van de Rotterdamse club heeft zo’n grote reputatie in Europa gekregen, dat de clubs op de stoep staan om dagenlang in de opleiding op Varkenoord mee te kijken naar de manier waarop Feyenoord zijn talenten ontwikkelt.
„Het is een vorm van erkenning”, zegt hoofd opleidingen Stanley Brard. „We staan in het buitenland in de picture. Dat hoor je, dat lees je en dat zie je. Maar diezelfde buitenlandse clubs azen ook op onze talenten. Daar moeten we alert op zijn en dus komt er nu een grens aan onze gastvrijheid.”
quote:Brard: nog betere talenten afleveren
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Voor Stanley Brad, hoofd opleidingen bij Feyenoord, was buitenlandse interesse, maar hij heeft er niet over gepeinsd om bij Feyenoord te vertrekken. Zijn contract bij Feyenoord is voor onbepaalde tijd verlengd.
„Omdat ik alle steun krijg van de directie van Feyenoord. Er zijn strakke lijnen. Wat we willen uitvoeren in de opleiding, is mogelijk. Er is intensief contact. Daarnaast is de rode draad nu doorgetrokken naar het eerste elftal. Het is goed voor Feyenoord dat met Jean-Paul van Gastel een trainer uit de Academy is doorgeschoven naar het eerste team.” aldus Brad die de jeugdopleiding van Feyenoord internationale faam heeft gegeven.
Volgens Brard kan Feyenoord in de toekomst nog betere spelers produceren. „Dat is ook de drijfveer. Zulke goede spelers afleveren én behouden dat we weer prijzen gaan halen met onze eigen talenten.”
De club haalt met Ruud Vormer, John Goossens en Daryl Janmaat wel drie spelers van buitenaf erbij. Brard: „Ervaring in een jonge ploeg is ook belangrijk. Toen ik speelde, haalde Feyenoord Cruijff, Nielsen en Gullit. Die maakten het verschil. Ik hoop dat de club ook alleen spelers haalt, die het verschil maken. Het mooiste blijft de doorbraak van eigen spelers, zoals Jordie Clasie. Sommigen twijfelden aan hem in de jeugd, nu zie je hoe goed hij wordt. Zo’n doorbraak is mooier dan een kampioenschap met een jeugdelftal.”
Ik heb echt het idee dat het een hele saaie pot gaat wordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:11 schreef Cara het volgende:
Mogguh. Ze gaan er aan dit weekend, met of zonder guidetti
Inderdaad. Ik heb nog nooit een overwinning meegemaakt terwijl ik in het stadion was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:51 schreef Caland het volgende:
Ik zei het laatst al, zou eigenlijk niet eens meer weten hoe het nou was om van die gasten te winnen.
Best triest eigenlijk.
Je wordt gewoon depressief van het kijken naar de uitslagen op wiki.quote:Ajax - Feyenoord 2005/06 28-08-2005 1-2 0-1 Eredivisie
Feyenoord - Ajax 2005/06 05-02-2006 3-2 2-1 Eredivisie
Die DVD was wel ernstig jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:11 schreef Happel het volgende:
Laatste keer was die met de dvd.
[..]
Je wordt gewoon depressief van het kijken naar de uitslagen op wiki.
Zoals die verdediging bij hun er waarschijnlijk uit gaat zien, kan het eigenlijk niet misgaan..quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:46 schreef Muto het volgende:
Maar de afwezige Karim en eventueel Guidetti mag gewoon geen excuus zijn. Zij missen ook heel wat spelers.
Zou niet te hard van stapel lopen. De verdediging van VVV is ook niet alles en daar ging het toch ook mis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals die verdediging bij hun er waarschijnlijk uit gaat zien, kan het eigenlijk niet misgaan..
Zul je weer zien dat van die matige spelers wedstrijd van hun leven tegen ons spelen, Vermeer bijna enige goede wedstrijd was tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals die verdediging bij hun er waarschijnlijk uit gaat zien, kan het eigenlijk niet misgaan..
Bruno Martins Indi. Dat je die vergeet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Tja, wie gaat ze bij ons erin leggen dan
Fernandez.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Ik zei erin leggen. En daarmee bedoelde ik in de goal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Fernandez.
Hij is waarschijnlijk het snelste van het veld
Oja, natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Bruno Martins Indi. Dat je die vergeet.
Dat heeft niks met de verdediging van vvv te maken. Dat was een gebrek aan inzet van Feyenoords kant. Mag toch hopen dat die inzet er tegen Ajax in de eigen kuip wel is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou niet te hard van stapel lopen. De verdediging van VVV is ook niet alles en daar ging het toch ook mis.
De strijd zal weer op het middenveld gestreden worden, die werd in Amsterdam, of Duivendrecht volgens sommigen, door Feijenoord gewonnen, ik heb het idee dat De Boer met een mannetje meer op het middenveld gaat spelen, dus met een valse linksbuiten omdat een echte linksbuiten toch niet voorhanden isquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
De aanvallers misschien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Schaken is inderdaad wel een goaltjesdief. Je lijkt wel een Ajacied met je blinde vertrouwenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
De aanvallers misschien?Het is te hopen dat Guidetti alsnog meedoet want dat scheelt natuurlijk een hoop. Maar als dat niet het geval is is er echt niks aan de hand. Zowel Schaken, Cisse als Fernandez kunnen een goal maken. Bovendien word die pauperverdediging van Ajax helemaal gek van die snelle aanvallers.
Was echt een broekie toen..quote:
Hij had het over Vlaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de grootste vernederingen niet bewust of zelfs niet meegemaakt
Klinkt goedquote:
Heb het over Vlaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de grootste vernederingen niet bewust of zelfs niet meegemaakt
Please.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de verdediging van vvv te maken. Dat was een gebrek aan inzet van Feyenoords kant. Mag toch hopen dat die inzet er tegen Ajax in de eigen kuip wel is.
Daar is toen nog die DVD van gemaakt toch? Geweldige première van de play-offs was dat, aan het einde van dat seizoen.quote:
Play-offs tellen niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar is toen nog die DVD van gemaakt toch? Geweldige première van de play-offs was dat, aan het einde van dat seizoen.
In de eindklassering wel degelijk hoor, net als bij de toekenning van de plekken voor Europees voetbal. Daar heeft Charisteas toen nog een mooie rol in gespeeld. Gemiste kans dat jullie die destijds niet op waarde wisten te schatten.quote:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-01-2012 om 14:40:19Guidetti's vriendin twittert deze foto van haar en John. Kleine amandeltest. Gaat goeie kant op dus met #Guidetti. http://t.co/ejTnbySt reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-01-2012 om 14:40:48En ook dus met #Nelom en De #Vrij. #goednieuwsshow reageer retweet
'Loopoefeningen' , klinkt net of 'ie half verlamd is of zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef Guidetti het volgende:
Guidetti heeft vandaag loopoefeningen afgewerkt.
Ik zie wel dat Guidetti aanpapt met jullie vijand Ferquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-01-2012 om 14:40:19Guidetti's vriendin twittert deze foto van haar en John. Kleine amandeltest. Gaat goeie kant op dus met #Guidetti. http://t.co/ejTnbySt reageer retweet
Lijkt me dat dat in Kenia is en dus geen recente foto.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-01-2012 om 14:40:19Guidetti's vriendin twittert deze foto van haar en John. Kleine amandeltest. Gaat goeie kant op dus met #Guidetti. http://t.co/ejTnbySt reageer retweet
Euh.. hoe weet die vriendin van Guidetti dat dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 25-01-2012 om 14:40:48En ook dus met #Nelom en De #Vrij. #goednieuwsshow reageer retweet
Jij ziet een neger dus het moet wel Afrika zijn, en dat terwijl Feyenoord uit Rotterdam komtquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat in Kenia is en dus geen recente foto.
Heb je wel eens rondgelopen in Rotterdam?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat in Kenia is en dus geen recente foto.
Flikker anders een end op joh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je wel eens rondgelopen in Rotterdam?![]()
Mocht Guidetti fit zijn, geef ik jullie wel een kans. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon weer een kansloze boel.
Hebben we die frusti Hagenees weer hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je wel eens rondgelopen in Rotterdam?![]()
Mocht Guidetti fit zijn, geef ik jullie wel een kans. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon weer een kansloze boel.
Ik had alles fout, zelfs die van V Persie. Dat was toch 2001-2002?quote:
Nee, 2003/2004.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had alles fout, zelfs die van V Persie. Dat was toch 2001-2002?
Maar 2 jaartallen in 1x goed.quote:
Nee, 2003/04quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had alles fout, zelfs die van V Persie. Dat was toch 2001-2002?
Die met Cruijff kon ik ook nog wel invullen: 83/84quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, 2003/2004.
De wedstrijden van dit millennium kon ik nog wel raden. Uitslagen ook nog redelijk. De rest was redelijk kansloos. Jaren '90 wist ik ongeveer, omdat ik nog wist wie wanneer bij Feyenoord speelde, maar verder.
Die met Scholten, de Fer van zijn tijd had ik wel goed: 0-3quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, 2003/2004.
De wedstrijden van dit millennium kon ik nog wel raden. Uitslagen ook nog redelijk. De rest was redelijk kansloos. Jaren '90 wist ik ongeveer, omdat ik nog wist wie wanneer bij Feyenoord speelde, maar verder.
De witte Socrates, die gast ging het op een gegeven moment zelf ook geloven...quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die met Scholten, de Fer van zijn tijd had ik wel goed: 0-3
Cool..quote:
Dat gevoel is er bij mij midden tot eind jaren '90 hardhandig uit geramd...quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:00 schreef Maastoren het volgende:
Guidetti is er gewoon bij. Voor het eerst sinds jaren overheerst echt het gevoel dat we ze kunnen pakken.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:00 schreef Maastoren het volgende:
Guidetti is er gewoon bij. Voor het eerst sinds jaren overheerst echt het gevoel dat we ze kunnen pakken.
Haha echt he. Zal ook wel geen oog dicht doen komend weekend.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Ook voor het eerst in jaren dat ik de dagen naar het weekend toe gewoon aan het aftellen benWeek gaat ook zo gruwelijk langzaam.
Echt gewoon in een training standaard tegen Van Gastel laten spelen en in elke muur laten staan bij vrije trappen van Koeman, iedere keer als hij jankt krijgt hij er een tik bij...quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
Cisse kreeg trouwens een tik op de training en deed gelijk de resterende partijspellen niet mee
Echt, de pijngrens van die gozer
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Ik zat net zo dat speelschema van de Afrika cup te kijken. Maar Marokko kan morgenavond al uitgeschakeld zijn.
Laat je die pa van Achahbar hem ophalen staat 'ie zondag op het veld
Iemand die het kan inscannen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
Interview gelezen in de vi met Vlaar, erg veel zelfkritiek en strijdlust.
Als hij vandaag looptrainingen heeft hervat, heeft hij nog drie trainingen om aan te sluiten. Het gaat niet hier om pijnvrij trainen, maar om conditioneel sterker worden. Looptrainingen na een blessure kunnen langer duren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Maar waar is dat vertrouwen in het meespelen van Guidetti opeens op gebaseerd? Ik acht de kans nog steeds erg klein.
Omdat hij wat ren oefeningen heeft gedaan. Ik denk dat ze gewoon langzaam die conditie op peil willen brengen en hij gewoon helemaal niet gaat meetrainen met de groep maar alleen maar met die conditie/herstel trainer, voetballen zal hij niet verleerd zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Maar waar is dat vertrouwen in het meespelen van Guidetti opeens op gebaseerd? Ik acht de kans nog steeds erg klein.
Ik niet iig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand die het kan inscannen?
Conditie-training kan ook wel met de bal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat hij wat ren oefeningen heeft gedaan. Ik denk dat ze gewoon langzaam die conditie op peil willen brengen en hij gewoon helemaal niet gaat meetrainen met de groep maar alleen maar met die conditie/herstel trainer, voetballen zal hij niet verleerd zijn.
Blijft afwachten maar dat hij weer in beweging is/aan conditie werkt 4 dagen voor de wedstrijd is positief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
Ik geloof er nog steeds niet zo in dat je van 40 graden koorts en vloeibaar voedsel in een kleine week naar een topwedstrijd spelen kan gaan.
En een Guidetti op 70% moet je ook niet willen.
De naam wordt op dit doek gezet. Zal er zo ongeveer uitzien zoals je daar ziet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens happel. Oma vroeg of het spandoek nog gelukt was.
Je hebt een oud vrouwtje heel gelukkig gemaakt ik moet je namens haar nog maals bedanken ze is alleen wel benieuwt hoe het er uit ziet.
Wanneer komt deze in De Kuip te hangen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
De naam wordt op dit doek gezet. Zal er zo ongeveer uitzien zoals je daar ziet.
[ afbeelding ]
quote:Verzoek.
Aanstaande zondag staat het beladen duel tegen de loopneuzen weer op het programma. Naast de sjaaloproep van de FSV zullen wij aanstaande zondag zo goed als alle vlaggen die in ons beheer zijn (ruim 1000), klaarleggen op voornamelijk de gele zijde.
We verzoeken jullie om de vlaggen heel te houden en na afloop vooral NIET mee naar huis te nemen. Spreek je medesupporters er op aan en zorg ervoor dat de vlaggen aan het einde van de wedstrijd weer terugkomen op vak S of minimaal blijven liggen op de stoeltjes. Ook bij een eventueel verlies.
In het uitvak gaat het al prima (de kapotte of ‘vermiste’ vlaggen waren bij de laatste actie op één hand te tellen), nu nog op de thuisvakken!
Alvast hartelijk bedankt voor de medewerking en tot zondag!
Die zullen vast wel van elkaar weten wat ze van plan zijn. Maar laatste tijd zijn er sowieso steeds meer vlaggen te zien in de Kuip, gewoon als vaste prik. Goede zaak.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
Gaan er dan niet wat acties door elkaar ?
Of werken die groepen samen ?
Jep, maar na het eerste fluitsignaal mogen ze wel stoppen met die vlaggetjes op S.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zullen vast wel van elkaar weten wat ze van plan zijn. Maar laatste tijd zijn er sowieso steeds meer vlaggen te zien in de Kuip, gewoon als vaste prik. Goede zaak.
TIFO is weer wat anders dan FLR he. Maargoed, neem aan dat die elkaar niet in de weg gaan zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:01 schreef Muto het volgende:
Vorig jaar had je nog wel dat ze heel de wedstrijd stonden te zwaaien. Dan zag je af en toe niks. Maar dit seizoen is het gelukkig wel wat minder op S.
Maar vlaggen betekent dat er iig geen velletjesactie komt.
Nee, dat weet ik. Maar het lijkt me dat ze van elkaar wel weten wat er op het programma staat en dat als er een velletjesactie is, dat er dan niet vlaggen zullen zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
TIFO is weer wat anders dan FLR he. Maargoed, neem aan dat die elkaar niet in de weg gaan zitten.
Kan ook prima en en wat mij betreft.
Tsja, zo'n velletjesactie duurt ook 2 minuten ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar het lijkt me dat ze van elkaar wel weten wat er op het programma staat en dat als er een velletjesactie is, dat er dan niet vlaggen zullen zijn?
Van wat ik begreep hangt deze op 12 februari in de Kuip.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Wanneer komt deze in De Kuip te hangen?
Oh jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog dat joden lopen altijd weg doek. Sowieso bizar dat dat allemaal mocht toen.
Zal me altijd bijblijven, dat uitvak dat he-le-maal gek werd toen achter elkaar 'Amsterdam waar lech dat dan' en 'keep on running' werd gedraaid 10 minuten voor de wedstrijd.
http://www.defeijenoorder(...)oor-feijenoorders-2/quote:‘De Feijenoorder. Dat ben ik. En jij. Feijenoorders, dat zijn wij.’ Deze tekst siert niet zonder reden de bovenkant van deze website. Met zijn allen vormen we dat ‘prachtige, veelkoppige monster’. De Feijenoorder is dan ook bij uitstek Voor Feijenoorders, Door Feijenoorders. De foto’s, krantenartikelen en anekdotes die wij op deze website plaatsen, worden ons van alle kanten toegestuurd. En binnenkort is het zelfs mogelijk je officieel aan te sluiten bij De Feijenoorder!
Wat dit laatste betreft: gezien het aantal aanmeldingen voor onze nieuwsbrief is er veel animo onder Feijenoorders. Eind deze week sturen wij de eerste nieuwsbrief met meer informatie over het hoe-en-wat. Nog niet aangemeld voor de nieuwsbrief? Doe dit dan snel in het menu aan de rechterzijde van deze pagina!
(Om de een of andere reden krijgen Feijenoorders met een Gmail-account geen bevestigingsmail of belandt deze in de spamfolder. Gebruik dus bij voorkeur een ander account, controleer je spamfolder of neem contact op als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen!)
Voor Feijenoorders, Door Feijenoorders. En na de stickers ‘uit respect voor De Feijenoorder’, zijn er nu ook al twee Feijenoorders die een prachtige canvas van onze wallpaper aan de muur hebben hangen. Wil je dat ook? Download dan hier deze wallpaper!
Lees anders de tekst in mijn quote even.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Probeer me al een tijdje aan te melden voor de nieuwsbrief van die gasten, maar op de één of andere manier werkt dat met gmail niet.
Stond er ook niks in je spam? Was bij mij wel het geval namelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
Ah.
Had 'em al via een ander adres laten lopen.
Oke bedankt man zou het der zeggen ,quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
De naam wordt op dit doek gezet. Zal er zo ongeveer uitzien zoals je daar ziet.
[ afbeelding ]
Daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Best wel een klein verschil toch? Eigenlijk zeggen de bookies dat zij het ook totaal niet weten.
Toch nog Ajax favoriet. Enigszins verrassend welquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:50 schreef Gert het volgende:
Op de wed-sites is Feyenoord duidelijk de underdog.
En wel met zo'n verschil dat me dat toch wel verbaast, ondanks VVV.
Betfair
winst Feyenoord 3.1
winst ajax 2.36
gelijk 3.6
Unibet
winst Feyenoord: 3.0
winst ajax 2.25
gelijk 3.4
Bookies lijken vaak blessures te vergeten. Denk aan de odd op Ajax tegen Madrid terwijl het halve Ajax team geblesseerd was. Wat moeten Feyenoorders daar aan verdiend hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch nog Ajax favoriet. Enigszins verrassend wel
quote:Invalbeurt Guidetti behoort minimaal tot de mogelijkheden
Geschreven op 2012-01-26 om 07:38:29 | Bekeken: 2191 | Reacties: 13 | Foto: OrangePictures |
Een basisplaats in de Klassieker komt wellicht nog te vroeg, maar John Guidetti zal zondag in ieder geval kunnen invallen, zo weet het Algemeen Dagblad vandaag te melden. De 19-jarige voetballer werkte gisteren nog een looptraining af op Varkenoord. Een invalbeurt moet komend weekend minimaal tot de mogelijkheden behoren.
De medische staf doet er alles aan om de Zweedse aanvaller fit te krijgen voor de topwedstrijd tegen de Amsterdammers. Mentaal is Guidetti allang klaar voor de wedstrijd, zo weet ook de medische staf. 'Op mentaal vlak is er binnen de selectie geen speler zo sterk als Guidetti.'
Stefan de Vrij kan in het duel zeker in actie te komen. Miquel Nelom verwacht ook te kunnen spelen. De komende dagen moet duidelijk worden hoe fit Guidetti nog kan worden voor de wedstrijd tegen Ajax. De Rotterdamse club werkt nog 3 trainingen af in aanloop naar het duel met de aartsrivaal.
Want zonder geblesseerden hadden ze een kans gehad?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bookies lijken vaak blessures te vergeten. Denk aan de odd op Ajax tegen Madrid terwijl het halve Ajax team geblesseerd was. Wat moeten Feyenoorders daar aan verdiend hebbenHelaas weiger ik in te zetten tegen Ajax.
Nee maar dat schrijft hij ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:14 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Want zonder geblesseerden hadden ze een kans gehad?
vi.nlquote:De Boer: 'Ajax heeft betere spelers dan Feyenoord'
26/01/2012 11:33
Ajax-trainer Frank de Boer weet precies wat hij zondag tijdens De Klassieker in de Rotterdamse Kuip kan verwachten. De coach van de Amsterdammers meent desalniettemin dat hij over een betere spelersgroep beschikt dan zijn collega Ronald Koeman bij Feyenoord.
'Wij zijn beter omdat we betere spelers hebben', stelt De Boer op de website van Ajax. 'Tegen AZ (zondag 1-1, red.) heb ik goede dingen gezien. Daar kunnen we op voortborduren.'
'Feyenoord is net als wij erg wisselvallig', analyseert De Boer. 'Ze wisselen goede momenten en wedstrijden met slechte af. Bovendien zit er een flink verschil tussen uit en thuis.'
'In De Kuip voelt een jonge ploeg als Feyenoord zich wat veiliger en durven ze wat meer. Toch maak ik me geen zorgen om het publiek dat er achter zal gaan staan. De meeste spelers hebben al van dit soort duels in De Kuip gespeeld.'
Het is volgens De Boer voor Ajax zaak Feyenoord niet in het spel te laten komen. 'Als ze eenmaal in een goede flow zitten, kunnen ze meer. Dat moeten we voorkomen.'
Ajax bezet in de Eredivisie de vierde plaats met vijf punten achterstand op koploper AZ. Feyenoord is zesde met drie punten minder dan de Amsterdammers.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Arrogante rotmongool.Dat ze maar keihard afgestraft worden zondag!
Hoe danquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat is er nou arrogant aan, zijn gewoon feiten
Hij zegt toch niet dat Ajax wel eventjes gaat winnen maar gewoon dat de spelersgroep van Ajax uiteindelijk over meer kwaliteit beschikt.quote:
Dat valt nog maar te bezien met al die blessures.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat Ajax wel eventjes gaat winnen maar gewoon dat de spelersgroep van Ajax uiteindelijk over meer kwaliteit beschikt.
Inderdaad, zondag rond 14:20 weten we hetquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien met al die blessures.
Even los van de vraag of dat wel zo, wat ik namelijk durf te betwijfelen.. Hoe kan het een feit zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat Ajax wel eventjes gaat winnen maar gewoon dat de spelersgroep van Ajax uiteindelijk over meer kwaliteit beschikt.
Transferwaarde, ontwikkeling, verleden, stand competitie en logisch verstand. Alquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Even los van de vraag of dat wel zo, wat ik namelijk durf te betwijfelen.. Hoe kan het een feit zijn?
Valt dat momenteel nog wel te bezien. Was het niet dat Feyenoord ook genoeg spelers mist.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien met al die blessures.
Al hoor Guidetti vs De Jong af te strepen en Bakkal vs Eriksen, maar dit soort statistiekjes moeten zondag maar blijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:01 schreef DonRaja het volgende:
Mulder vs Vermeer --> Gelijkwaardig
Vlaar vs Vertonghen --> Vetonghen
De Vrij vs Van Rhijn --> De Vrij
BMI vs Blind --> BMI
Nelom vs Anita --> Nelom
Clasie vs Eriksen --> Clasie
Bakkal vs Jansen --> Gelijkwaardig
Mokotjo vs Enoh --> Gelijkwaardig
Schaken vs Ebicillio --> Schaken
Guidetti vs Lodeiro --> Guidetti
Cissé vs De Jong --> De Jong
Ik denk niet dat we qua spelers (en huidige vorm) veel onder doen voor ajax.
We missen El Ahmadi, ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt dat momenteel nog wel te bezien. Was het niet dat Feyenoord ook genoeg spelers mist.
is een grapje van koeman, hij speelt gewoon de hele wedstrijd. Een soort Mourinho met DiMaria dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guidetti maximaal een helft toch?
Op z'n minst. Morgen weten we meer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guidetti maximaal een helft toch?
Klopt, het was maar om aan te tonen dat die opmerking van FdB over de betere spelers geen gegeven feit is. De tijden dat Ajax met kop en schouders boven Feyenoord uitstak qua talent zijn geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Al hoor Guidetti vs De Jong af te strepen en Bakkal vs Eriksen, maar dit soort statistiekjes moeten zondag maar blijken.
Dat zeker, daarom wordt het ook spannend, maar ik vrees dat het praten erover wat wij nu doen tot meer opwinding leidt dan de wedstrijd zelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De tijden dat Ajax met kop en schouders boven Feyenoord uitstak qua talent zijn geweest.
We zullen zien. Ik vind Enoh een prima speler die alleen vaak in kwaad daglicht komt door mooi weer voetballers als Eriksen. Zonder Enoh zou zo'n mislukte dribbel 10x vaker op een doelpunt uitdraaien iig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
En met Enoh speel je sowieso altijd praktisch met een man minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |