Oprotten neusquote:
Yo Stevenmac, hoe is 't? Loop jij jezelf ook al zo opzichtig in te dekken als al die andere ajacieden die hier in dit topic langskomen?quote:
Sodemieter op manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Stevenmac, hoe is 't? Loop jij jezelf ook al zo opzichtig in te dekken als al die andere ajacieden die hier in dit topic langskomen?
Ik denk 4-0 als Guidetti meedoet, doet hij niet mee, dan 2-0 of 2-1.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Het is wel voor het eerst sinds jaren dat ik wel een twijfel heb over de wedstrijd tegen jullie stink kakkies maar ik dek mij nergens in
Zal wel een week van fok wegblijven mocht feyenoord winnen, komt alleen door die tyfustroll van een stokstaart
Ah, daar loop je dus al weg. Niets nieuws.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Het is wel voor het eerst sinds jaren dat ik wel een twijfel heb over de wedstrijd tegen jullie stink kakkies maar ik dek mij nergens in
Zal wel een week van fok wegblijven mocht feyenoord winnen, komt alleen door die tyfustroll van een stokstaart
Mooi toneelspel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Doe niet zo stoer man flapdrolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, daar loop je dus al weg. Niets nieuws.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
die staat ouwequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Geen weddenschappen dit jaar? Jij een Guidetti UI, ik een van Vertonghen of zo
Sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer man flapdrol
het is bij mij gewoon gezonde spanning die ik in jaren niet gehad in aanloop naar de klassiekerquote:
Het is je vergevenquote:
Cool ouwequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer man flapdrol :'
[..]
die staat ouwe
Spoilers !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord moet iets laten zien voor eigen publiek na de zeperd van afgelopen zondag. Gaat een spannende wedstrijd worden, niet al te best. 1-1.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cool ouwe![]()
Alleen Guidetti mee doet he.
Week een van Vertonghen bij verlies Feyenoord, jij week een van Guidetti bij verlies ajax. Gelijkspel is gewoon niks.
Ja dit dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
Maar bij mij kriebelt het wel meer dan andere jaren.
ja en ik aan alle spelers die bij feyenoord zitten, aan clasie eigelijk de grootste pesthekelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Siyara het volgende:
Holy shit, ik zou echt in geen 1000 jaar een Vertonghen avatar nemen. Wat heb ik een hekel aan die gast.
Ik wed alleen als Guidetti mee doet. Als hij niet mee doet, waar nu sprake van is verliezen we.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is goed hoor
Anders neem ik wel een UI van Clasie bij een nederlaag
Mietjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik wed alleen als Guidetti mee doet. Als hij niet mee doet, waar nu sprake van is verliezen we.
dat gaat hem worden met afca op mijn arm met 3 gouden sterrenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Feyenoord wint ben Ajacied af en kom ik gezellig hier meeposten.
Zonder hem zijn we echt kansloos. Die Fernandez kan helemaal niks.quote:
Is er niet al zo'n gozer waar de hele rug volstaat met tattoos van zowel Ajax als Feyenoord?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat gaat hem worden met afca op mijn arm met 3 gouden sterren
Was toch 1 van de betere toen in de ArenAquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zonder hem zijn we echt kansloos. Die Fernandez kan helemaal niks.
watquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er niet al zo'n gozer waar de hele rug volstaat met tattoos van zowel Ajax als Feyenoord?
Vorige klassieker was hij best aardig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zonder hem zijn we echt kansloos. Die Fernandez kan helemaal niks.
Was ook zijn enige goede wedstrijd van dit seizoen. Wat een matige kutspeler is dat zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was toch 1 van de betere toen in de ArenA
Bussen? In Rotterdam hebben we gewoon tramsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef Siyara het volgende:
Overigens, snelle vraag, ga zondag voor het eerst sinds jaren weer eens naar de Kuip toe. Heb sowieso al besloten met het OV te komen, maar gaan er vanaf Rotterdam Centraal gewoon bussen? En hoe lang van te voren moet je in het stadion zijn/daar aan komen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er niet al zo'n gozer waar de hele rug volstaat met tattoos van zowel Ajax als Feyenoord?
Edit: Laat maar dat was Twente en Ajax [ afbeelding ]
Thanks, moet je nagaan hoe lang ik al niet meer in Rotterdam geweest benquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bussen? In Rotterdam hebben we gewoon trams. Hoe laat je er bent maakt niet uit, maar probeer er een halfuurtje van tevoren te zijn en je hebt nergens stress om.
Mwah tegen psv en twente was ie ook oke toch of was dat Schakenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was ook zijn enige goede wedstrijd van dit seizoen. Wat een matige kutspeler is dat zeg
Dat is Deejayquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaken wat een held is dat jongenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah tegen psv en twente was ie ook oke toch of was dat Schaken
Ze lijken wel veel op elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schaken wat een held is dat jongen
Ja vast.quote:
alsof er echte psv supporters zijn manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja vast.
Die is toch voor Pisvee man
Erg mannelijke rug heeft Jojoortje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Siyara het volgende:
Holy shit, ik zou echt in geen 1000 jaar een Vertonghen avatar nemen. Wat heb ik een hekel aan die gast.
T zijn allebei negers ja..... daar houdt de vergelijking ook wel een beetje op.quote:
Hij heeft toch een PSV tattoo + Feyenoord, Ajax, Twente.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja vast.
Die is toch voor Pisvee man
ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Erg mannelijke rug heeft Jojoortje.
Daarom janette vertonghen he. Kan me voorstellen dat de meeste neuzen een grote tyfushekel hebben aan Guidetti.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |