Oprotten neusquote:
Yo Stevenmac, hoe is 't? Loop jij jezelf ook al zo opzichtig in te dekken als al die andere ajacieden die hier in dit topic langskomen?quote:
Sodemieter op manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Stevenmac, hoe is 't? Loop jij jezelf ook al zo opzichtig in te dekken als al die andere ajacieden die hier in dit topic langskomen?
Ik denk 4-0 als Guidetti meedoet, doet hij niet mee, dan 2-0 of 2-1.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Het is wel voor het eerst sinds jaren dat ik wel een twijfel heb over de wedstrijd tegen jullie stink kakkies maar ik dek mij nergens in
Zal wel een week van fok wegblijven mocht feyenoord winnen, komt alleen door die tyfustroll van een stokstaart
Ah, daar loop je dus al weg. Niets nieuws.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Het is wel voor het eerst sinds jaren dat ik wel een twijfel heb over de wedstrijd tegen jullie stink kakkies maar ik dek mij nergens in
Zal wel een week van fok wegblijven mocht feyenoord winnen, komt alleen door die tyfustroll van een stokstaart
Mooi toneelspel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Doe niet zo stoer man flapdrolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, daar loop je dus al weg. Niets nieuws.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
die staat ouwequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Geen weddenschappen dit jaar? Jij een Guidetti UI, ik een van Vertonghen of zo
Sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer man flapdrol
het is bij mij gewoon gezonde spanning die ik in jaren niet gehad in aanloop naar de klassiekerquote:
Het is je vergevenquote:
Cool ouwequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer man flapdrol :'
[..]
die staat ouwe
Spoilers !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord moet iets laten zien voor eigen publiek na de zeperd van afgelopen zondag. Gaat een spannende wedstrijd worden, niet al te best. 1-1.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cool ouwe![]()
Alleen Guidetti mee doet he.
Week een van Vertonghen bij verlies Feyenoord, jij week een van Guidetti bij verlies ajax. Gelijkspel is gewoon niks.
Ja dit dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
Maar bij mij kriebelt het wel meer dan andere jaren.
ja en ik aan alle spelers die bij feyenoord zitten, aan clasie eigelijk de grootste pesthekelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Siyara het volgende:
Holy shit, ik zou echt in geen 1000 jaar een Vertonghen avatar nemen. Wat heb ik een hekel aan die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |