Mwah, Guidetti had niet mistaan bij ons met zijn arrogantie, heb meer een hekel aan clasie die ondanks dat ie uit Haarlem komt een echte kakkerlakkenhasses heeftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom janette vertonghen he. Kan me voorstellen dat de meeste neuzen een grote tyfushekel hebben aan Guidetti.
Helemaal als hij er 1 of 2 inlegt.
Haarlem zit dan ook vol met Feyenoorders.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, Guidetti had niet mistaan bij ons met zijn arrogantie, heb meer een hekel aan clasie die ondanks dat ie uit Haarlem komt een echte kakkerlakkenhasses heeft
Oh dat zal bestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haarlem zit dan ook vol met Feyenoorders.
Dit dachten jullie ongeveer ook zo voor de wedstrijd tegen vvvquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Koen_W1 het volgende:
Vol erop klappen zondag dan win je hem. Bij hun zit er totaal geen strijd in dat team. Clasie schakelt Eriksen weer uit. De gehavende verdediging van hun komt handen en voeten te kort tegen onze aanvallers. En Indi vreet die sulejmani gewoon op. 2-0.
Puur mentale kwestie. In een volle Kuip laden ze zich echt wel op. Bovendien heb ik nooit verwacht dat we wel ff zouden winnen van Venlo. Daar hebben we het altijd lastig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dachten jullie ongeveer ook zo voor de wedstrijd tegen vvv
Wacht nou gewoon af tot zondag
Mokotjoodquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie speelt er eigelijk voor ElAmhadi of hoe je het ook spelt?
Of Feyenoord wint dik, of Ajax wint dik, het gaat iig geen close wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Puur mentale kwestie. In een volle Kuip laden ze zich echt wel op. Bovendien heb ik nooit verwacht dat we wel ff zouden winnen van Venlo. Daar hebben we het altijd lastig.
Niks mis mee tochquote:
Matige spelert man. Zit wel wat talent in maar naast Clasie heb je een controleur nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of Feyenoord wint dik, of Ajax wint dik, het gaat iig geen close wedstrijd worden
[..]
Niks mis mee toch
Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja maar wij hebben enoh die alles verkankerdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Matige spelert man. Zit wel wat talent in maar naast Clasie heb je een controleur nodig.
Mokotjo is aanvallend ingesteld en zal dus regelmatig overlopen worden door Eriksen met zijn snelheid.
Ik zie het gewoon echt niet een close wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Koen_W1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of Feyenoord wint dik, of Ajax wint dik, het gaat iig geen close wedstrijd worden
Wij winnen nooit dik. Als we veel beter zijn, dan nog winnen wij niet dik. Wij zijn veel te goed in wedstrijden spannend laten blijven. Zie Twente thuis.
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Koen_W1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij winnen nooit dik. Als we veel beter zijn, dan nog winnen wij niet dik. Wij zijn veel te goed in wedstrijden spannend laten blijven. Zie Twente thuis.
Dat was wel met El Ahmadi en De Vrij en Guidetti in de basis. Geen idee wie er zondag RB staat, maar als dat Swerts of Van Huijgevoort heb je toch wel een redelijk groot probleemquote:
Na een klassieker gaat het vrijwel altijd over een twijfelachtige beslissing van de scheids.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat het achteraf vooral over een of andere arbitrale blunder gaat o.i.d.
Leerdam?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was wel met El Ahmadi en De Vrij en Guidetti in de basis. Geen idee wie er zondag RB staat, maar als dat Swerts of Van Huijgevoort heb je toch wel een redelijk groot probleem
Precies. Dacht dat Mokotjo een iets ander type speler was, maar heb me daar toch op verkeken. Op CVM niet pittig genoeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Matige spelert man. Zit wel wat talent in maar naast Clasie heb je een controleur nodig.
Mokotjo is aanvallend ingesteld en zal dus regelmatig overlopen worden door Eriksen met zijn snelheid.
Leerdam maar natuurlijk. Was die geschorst?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:08 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Leerdam?
Leerdam - De Vrij - Vlaar - Indi (net als in de aRENa)
Tegen VVV? Nee speelde eerste helft RB (gaf de corner weg waar de 2-1 uitkwam) en tweede helft LB omdat Mats eruit werd gehaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leerdam maar natuurlijk. Was die geschorst?
I know... Nee dacht tegen Ajax of zo. Never mind ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Tegen VVV? Nee speelde eerste helft RB (gaf de corner weg waar de 2-1 uitkwam) en tweede helft LB omdat Mats eruit werd gehaald.
Er rijden ook gewoon voetbaltreinen vanaf Rotterdam CS (en ook vanaf Dordt als je vanaf die kant komt), die pendelen gewoon op en neer, vertrekken ieder kwartier. Een uurtje van tevoren aanwezig zijn is niet noodzakelijk, maar wel gezellig natuurlijk, ik geniet ook altijd al een tijdje vooraf op mijn vakjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef Siyara het volgende:
Overigens, snelle vraag, ga zondag voor het eerst sinds jaren weer eens naar de Kuip toe. Heb sowieso al besloten met het OV te komen, maar gaan er vanaf Rotterdam Centraal gewoon bussen? En hoe lang van te voren moet je in het stadion zijn/daar aan komen?
Gaat helemaal goed komen. Heb er echt zin in, zou vorig jaar al weer eens een wedstrijd hebben meegepakt maar was toen ziek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er rijden ook gewoon voetbaltreinen vanaf Rotterdam CS (en ook vanaf Dordt als je vanaf die kant komt), die pendelen gewoon op en neer, vertrekken ieder kwartier. Een uurtje van tevoren aanwezig zijn is niet noodzakelijk, maar wel gezellig natuurlijk, ik geniet ook altijd al een tijdje vooraf op mijn vakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |