TIFO is weer wat anders dan FLR he. Maargoed, neem aan dat die elkaar niet in de weg gaan zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:01 schreef Muto het volgende:
Vorig jaar had je nog wel dat ze heel de wedstrijd stonden te zwaaien. Dan zag je af en toe niks. Maar dit seizoen is het gelukkig wel wat minder op S.
Maar vlaggen betekent dat er iig geen velletjesactie komt.
Nee, dat weet ik. Maar het lijkt me dat ze van elkaar wel weten wat er op het programma staat en dat als er een velletjesactie is, dat er dan niet vlaggen zullen zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
TIFO is weer wat anders dan FLR he. Maargoed, neem aan dat die elkaar niet in de weg gaan zitten.
Kan ook prima en en wat mij betreft.
Tsja, zo'n velletjesactie duurt ook 2 minuten ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar het lijkt me dat ze van elkaar wel weten wat er op het programma staat en dat als er een velletjesactie is, dat er dan niet vlaggen zullen zijn?
Van wat ik begreep hangt deze op 12 februari in de Kuip.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Wanneer komt deze in De Kuip te hangen?
Oh jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog dat joden lopen altijd weg doek. Sowieso bizar dat dat allemaal mocht toen.
Zal me altijd bijblijven, dat uitvak dat he-le-maal gek werd toen achter elkaar 'Amsterdam waar lech dat dan' en 'keep on running' werd gedraaid 10 minuten voor de wedstrijd.
http://www.defeijenoorder(...)oor-feijenoorders-2/quote:‘De Feijenoorder. Dat ben ik. En jij. Feijenoorders, dat zijn wij.’ Deze tekst siert niet zonder reden de bovenkant van deze website. Met zijn allen vormen we dat ‘prachtige, veelkoppige monster’. De Feijenoorder is dan ook bij uitstek Voor Feijenoorders, Door Feijenoorders. De foto’s, krantenartikelen en anekdotes die wij op deze website plaatsen, worden ons van alle kanten toegestuurd. En binnenkort is het zelfs mogelijk je officieel aan te sluiten bij De Feijenoorder!
Wat dit laatste betreft: gezien het aantal aanmeldingen voor onze nieuwsbrief is er veel animo onder Feijenoorders. Eind deze week sturen wij de eerste nieuwsbrief met meer informatie over het hoe-en-wat. Nog niet aangemeld voor de nieuwsbrief? Doe dit dan snel in het menu aan de rechterzijde van deze pagina!
(Om de een of andere reden krijgen Feijenoorders met een Gmail-account geen bevestigingsmail of belandt deze in de spamfolder. Gebruik dus bij voorkeur een ander account, controleer je spamfolder of neem contact op als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen!)
Voor Feijenoorders, Door Feijenoorders. En na de stickers ‘uit respect voor De Feijenoorder’, zijn er nu ook al twee Feijenoorders die een prachtige canvas van onze wallpaper aan de muur hebben hangen. Wil je dat ook? Download dan hier deze wallpaper!
Lees anders de tekst in mijn quote even.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Probeer me al een tijdje aan te melden voor de nieuwsbrief van die gasten, maar op de één of andere manier werkt dat met gmail niet.
Stond er ook niks in je spam? Was bij mij wel het geval namelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
Ah.
Had 'em al via een ander adres laten lopen.
Oke bedankt man zou het der zeggen ,quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
De naam wordt op dit doek gezet. Zal er zo ongeveer uitzien zoals je daar ziet.
[ afbeelding ]
Daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Best wel een klein verschil toch? Eigenlijk zeggen de bookies dat zij het ook totaal niet weten.
Toch nog Ajax favoriet. Enigszins verrassend welquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:50 schreef Gert het volgende:
Op de wed-sites is Feyenoord duidelijk de underdog.
En wel met zo'n verschil dat me dat toch wel verbaast, ondanks VVV.
Betfair
winst Feyenoord 3.1
winst ajax 2.36
gelijk 3.6
Unibet
winst Feyenoord: 3.0
winst ajax 2.25
gelijk 3.4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |