Jij komt gewoon te laat???quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
Een uur van te voren aanwezig zijn, dat heb ik nog nooit gedaan. Vroeger een half uurtje van te voren, tegenwoordig kom ik pas rond 5 voor of 5 over half binnen. Vroeg zat en altijd plek.
Hij moet eerst bieries halenquote:
Ja, ok. Ik kom er al 11/12 jaar. Op een gegeven moment heb ik die warming-up wel gezien. Voor mij is het ook meer dan alleen voetbal/Feyenoord wanneer ik naar een wedstrijd ga.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, moet je zelf maar weten dan, ik vind het altijd wel leuk om er wat eerder te zitten, lekker genieten in de kuip, voller zien stromen en een beetje sfeer meepakken tijdens de warming-up enzo.. Ben er alleen laat als ik echt heel brak opsta
18e seizoenskaart, dus dat is geen argumentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ok. Ik kom er al 11/12 jaar. Op een gegeven moment heb ik die warming-up wel gezien. Voor mij is het ook meer dan alleen voetbal/Feyenoord wanneer ik naar een wedstrijd ga.
Ik vind het een argument.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
18e seizoenskaart, dus dat is geen argumentMaar goed, je moet t natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind op tijd zijn voor de aftrap wel het minste wat je kan doen
Happel is elite joh, beetje vanaf het VIP gedeelte kijken naar het plebs.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
18e seizoenskaart, dus dat is geen argumentMaar goed, je moet t natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind op tijd zijn voor de aftrap wel het minste wat je kan doen
Dat. Soms lukt het, soms niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Het is de kunst om precies 1 minuut voor de aftrap binnen te wandelen. Behalve tegen de juden dan.
Dit inderdaad. Mensen die echt al twee uur van tevoren op het vak staan snap ik echt niet..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Het is de kunst om precies 1 minuut voor de aftrap binnen te wandelen. Behalve tegen de juden dan.
Kom je rond 11.30 bij de Kuip aan met de trein, voor een wedstrijd die om 14.30 begint staan er al mensen voor de poorten. Ik snap dat dus echt niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
Dit inderdaad. Mensen die echt al twee uur van tevoren op het vak staan snap ik echt niet..
Wat is er te zien? Zag wel dat Wilson weer eens op mocht draven in een programma vandaag.quote:Iemand trouwens BNN aan t kijken?
Ja, 11:30 voor een wedstrijd van 14:30 vind ik ook overdreven, maar ben er inderdaad ook ongeveer een uur a 3 kwartier voor de aftrapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:18 schreef Muto het volgende:
Ik ben meestal zo'n uur tot driekwartier voor de wedstrijden binnen. Maar dat is ook meer omdat ik de trappen op vak S zo veel mogelijk wil mijden.
Haha nee je heb daar zo'n iets dat je tegen een boksbal slaat omdat je ergens boos over bent ofzo. Kwam er zo'n peppie met een joden sjaaltje langs die zegt 'ik ben boos op Rotterdam omdat het gewoon een kutstad is'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Wat is er te zien? Zag wel dat Wilson weer eens op mocht draven in een programma vandaag.
Hopelijk start jij dan wel met een overwinning. Mijn eerste duel in de Kuip ging met 2-0 verloren tegen NECquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Cpt. het volgende:
Zondag voor t eerst van m'n leven naar de Kuip
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Zondag is TIFO ook weer van de partij trouwens.
Dan ben ik er zelfs nog vaker geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Cpt. het volgende:
Zondag voor t eerst van m'n leven naar de Kuip
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Zondag is TIFO ook weer van de partij trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |