Jawel. Dat zal helaas eventueel een gevolg daarvan kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook als club niet zeggen: ja we zijn dit jaar weer 8ste geworden maar we hebben weer wel een paar miljoen afgelost.
Dat is toch echt de realiteit zolang we met een torenhoge schuld kampen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen, je kan niet seizoen in seizoen uit hetzelfde doen als vorig jaar.
Je kan niet bouwen aan een elftal met zo'n grote schuld. Dan moet je voor elk serieus bod zwichten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen, je kan niet seizoen in seizoen uit hetzelfde doen als vorig jaar.
Vind ik niet, ik vind dat je een gulden middenweg moet vinden natuurlijk kan je een miljoenen bod op zeg maar El Ahmadi niet weigeren maar je moet niet elk bod gaan accepteren. En als er een leuk bod word gedaan, vind ik dat er een waardige (natuurlijk niet te dure) vervanger gehaald word.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch echt de realiteit zolang we met een torenhoge schuld kampen.
Zelfs als Feyenoord schuldenvrij is zullen ze potjes zoals tegen VVV spelen. Ik kan me niet anders heugenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind dat je een gulden middenweg moet vinden natuurlijk kan je een miljoenen bod op zeg maar El Ahmadi niet weigeren maar je moet niet elk bod gaan accepteren. En als er een leuk bod word gedaan, vind ik dat er een waardige (natuurlijk niet te dure) vervanger gehaald word.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook het belangrijkste dat Feyenoord gezond word maar we willen toch ook niet de komende 3/4 jaar naar de Kuip komen om continu potjes te spelen als tegen VVV?
Niet elk bod hoef je te accepteren, maar wanneer er met miljoenen gezwaaid kan worden ben je niet in de positie om dat te weigeren ook al zou je in het belang van de stabiliteit van een team je sterkhouders graag houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind dat je een gulden middenweg moet vinden natuurlijk kan je een miljoenen bod op zeg maar El Ahmadi niet weigeren maar je moet niet elk bod gaan accepteren. En als er een leuk bod word gedaan, vind ik dat er een waardige (natuurlijk niet te dure) vervanger gehaald word.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook het belangrijkste dat Feyenoord gezond word maar we willen toch ook niet de komende 3/4 jaar naar de Kuip komen om continu potjes te spelen als tegen VVV?
Moeten we niet willen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nog nieuws rondom Miyaichi? Nu Cabral zo teleurstelt
Ryo-Guidetti-Schaken zou zo mooi zijn
quote:Feyenoord gooit deur dicht
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord wil de deuren gaan sluiten voor grote buitenlandse clubs die op zoek zijn naar kennis en informatie over de Feyenoord Academy.
De jeugdopleiding van de Rotterdamse club heeft zo’n grote reputatie in Europa gekregen, dat de clubs op de stoep staan om dagenlang in de opleiding op Varkenoord mee te kijken naar de manier waarop Feyenoord zijn talenten ontwikkelt.
„Het is een vorm van erkenning”, zegt hoofd opleidingen Stanley Brard. „We staan in het buitenland in de picture. Dat hoor je, dat lees je en dat zie je. Maar diezelfde buitenlandse clubs azen ook op onze talenten. Daar moeten we alert op zijn en dus komt er nu een grens aan onze gastvrijheid.”
quote:Brard: nog betere talenten afleveren
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Voor Stanley Brad, hoofd opleidingen bij Feyenoord, was buitenlandse interesse, maar hij heeft er niet over gepeinsd om bij Feyenoord te vertrekken. Zijn contract bij Feyenoord is voor onbepaalde tijd verlengd.
„Omdat ik alle steun krijg van de directie van Feyenoord. Er zijn strakke lijnen. Wat we willen uitvoeren in de opleiding, is mogelijk. Er is intensief contact. Daarnaast is de rode draad nu doorgetrokken naar het eerste elftal. Het is goed voor Feyenoord dat met Jean-Paul van Gastel een trainer uit de Academy is doorgeschoven naar het eerste team.” aldus Brad die de jeugdopleiding van Feyenoord internationale faam heeft gegeven.
Volgens Brard kan Feyenoord in de toekomst nog betere spelers produceren. „Dat is ook de drijfveer. Zulke goede spelers afleveren én behouden dat we weer prijzen gaan halen met onze eigen talenten.”
De club haalt met Ruud Vormer, John Goossens en Daryl Janmaat wel drie spelers van buitenaf erbij. Brard: „Ervaring in een jonge ploeg is ook belangrijk. Toen ik speelde, haalde Feyenoord Cruijff, Nielsen en Gullit. Die maakten het verschil. Ik hoop dat de club ook alleen spelers haalt, die het verschil maken. Het mooiste blijft de doorbraak van eigen spelers, zoals Jordie Clasie. Sommigen twijfelden aan hem in de jeugd, nu zie je hoe goed hij wordt. Zo’n doorbraak is mooier dan een kampioenschap met een jeugdelftal.”
Ik heb echt het idee dat het een hele saaie pot gaat wordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:11 schreef Cara het volgende:
Mogguh. Ze gaan er aan dit weekend, met of zonder guidetti
Inderdaad. Ik heb nog nooit een overwinning meegemaakt terwijl ik in het stadion was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:51 schreef Caland het volgende:
Ik zei het laatst al, zou eigenlijk niet eens meer weten hoe het nou was om van die gasten te winnen.
Best triest eigenlijk.
Je wordt gewoon depressief van het kijken naar de uitslagen op wiki.quote:Ajax - Feyenoord 2005/06 28-08-2005 1-2 0-1 Eredivisie
Feyenoord - Ajax 2005/06 05-02-2006 3-2 2-1 Eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |