SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en niet te wassen (pas na een hele tijd) creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.
De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, omdat sommige merken enorm uitlopen, en qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een omslag/cuff wil maken).
Mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.
De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, ook niet één keer gewassen, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te "soaken" haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.
Even in een notendop wat jeans-informatie.
Projecten per 28-11-2011!
Ali_Ilegali - Edwin ED-67, Samurai S5000GX-K Wind, Momotaro X N&F, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz
Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX
BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill, Nudie Even Steven Dry Grey,
Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated
Bobr - ALD Prescott Broken Twill
Bokkepoot - Nudie Masa , ALD Prescott Broken Twill, Samurai S5000GX-M Water, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge.
Bokkepoots Broertje - Nudie Thin finn Dry Black Coated , Nudie Straight Sven Dry Black Selvage
Bokkepoots Broer - Levi 501 STF Indigo, Artist Denim
Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.
Cpt. - A.P.C. New Standard
DeGrote - Denham Skin VJS
don-diablo - Momotaro 0201, Nudie Average Joe Dry Red Selvage
DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's!
Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark.
JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.
Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.
M1stral - Momotaro 0201, 0701 en G007, Naked & Famous Japan Heritage.
Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.
Nezhi - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark.
One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.
Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated
SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.
Sinji - Samurai 710xx
T_Fluff - Edwin Nashville, ALD Frontier en Artist Denim
ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage
Zwartemarktplaats: Denhram Grade Virgin Regular, Nudie Jeans Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Cheap Monday premium tight selvedge , Cheap Monday Autobahn Straight Selvedge, H&M Sliq Unwashed, Levis 504.
• Denim archive
• Denim care by indigofan
• Denim terminology by styleforum
• Getting the vintage look
• Superdenim encyclopedia by superfuture
• The denim design lab kit
• What is the difference between a $5 and a $500 pair of denim jeans?
Jean and Top Designers."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Haha, niet dat moet niet. Dat kun je ook wel mooi stacken.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef ChicaChula het volgende:
Oke ik heb waarschijnlijk een hele domme vraag.. Maar ik wil dus eigenlijk die broek van Railcar.. maarrrr... Moet dat perse aan de onderkant zo? http://www.railcarfinegoo(...)ductCode=RWJVIPER004
want daar hou ik niet van..
En welke andere merken hebben ook voor vrouwen mooie?
Gast...quote:Als je dan toch bezig bent Smurf, vertel haar dan direct hoe een bartack eruit ziet. Waar je eventuele hidden selvage kan vinden en welke stijltjes er dan mogelijk zijn. Heb ik het al gehad over half en full lined backpockets enzo?
En wel stackfades laten zien, maar niet de roping benoemen. Ik dacht dat ik je wel beter geleerd had.
Peak-a-boo selvedge is dat er aan de binnenkant van de (coin)pocket gebruik gemaakt is van selvage die slechts zichtbaar is door een heel klein uitstekend stukje.quote:
okee...dan: wat is selvage/selvedge?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gast...![]()
[..]
Peak-a-boo selvedge is dat er aan de binnenkant van de (coin)pocket gebruik gemaakt is van selvage die slechts zichtbaar is door een heel klein uitstekend stukje.
oh..zo'n dubbel gestikt puntje van de binnenkant van de zak??quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef M1stral het volgende:
Selvage duid op een kenmerk van selvage fabric, Het is het uiteindel van de fabric, die in tegenstelling tot een normale naad, een stevigere verbinding bied. Het is een zogenaamd vintage detail en vaak te vinden op hogere kwaliteit jeans.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
okee...dan: wat is selvage/selvedge?
Bartak is dat kruisje bij je backpockets van je nudiequote:Op maandag 23 januari 2012 20:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gast...![]()
[..]
Peak-a-boo selvedge is dat er aan de binnenkant van de (coin)pocket gebruik gemaakt is van selvage die slechts zichtbaar is door een heel klein uitstekend stukje.
En?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef nosmo_king het volgende:
en..gelijk gecheckt of ik dat ook heb..
ja, niet alleen aan de onderkant van de pijp, maar ook langs de naden van de binnenzijdes van de zakkenquote:
Wat voor broekje?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ja, niet alleen aan de onderkant van de pijp, maar ook langs de naden van de binnenzijdes van de zakken
Bedankt voor de tip! Er staan een paar hele mooie broekenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien kunnen de dames ook dit inlezen
http://supertalk.superfut(...)59269-raw-for-women/
Uhm... als jullie toch zo lekker bezig zijn en het niet erg vinden vertel de rest dan ook maarquote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef M1stral het volgende:
Als je dan toch bezig bent Smurf, vertel haar dan direct hoe een bartack eruit ziet. Waar je eventuele hidden selvage kan vinden en welke stijltjes er dan mogelijk zijn. Heb ik het al gehad over half en full lined backpockets enzo?
En wel stackfades laten zien, maar niet de roping benoemen. Ik dacht dat ik je wel beter geleerd had.
Acne heeft wel raw dry's. Maar deze ziet er normaal wasbaar uitquote:Op maandag 23 januari 2012 21:45 schreef ChicaChula het volgende:
Zijn die jeans van Acne ook allemaal raw dry nog wat hahaha
ik vind deze mooi namelijk http://www.forwardforward(...)e=ACNE-WJ61&d=Womens
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Acne heeft wel raw dry's. Maar deze ziet er normaal wasbaar uit
Kijk hier heb ik meer aan, met die superfuture denim encyclopedia kom ik een heel eind denk ik. En anders kom ik wel weer vragenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef M1stral het volgende:
Shit man, moet ik nu echt weer een boekje open gaan doen over denim?
Ik weet wat beters, lees je in in bijvoorbeeld de Superfuture Denim Encyclopedia, staat vast wel in de OP. Demim terminology door Style Forum is ook wel leuk en staat volgens mij voor een gedeelte in de spoilertags in de OP.
Bij vragen, stel ze gerust. Het is echt too much om zo even op een papiertje te zetten.
Of PM me, zal mijn vriendin leuk vinden
Als ik het plaatje zo zie ziet het er niet raw uit...Daar basseer ik het opquote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef ChicaChula het volgende:
PRODUCT DETAILS
98% cotton 2% elastan
Made in Albania
Our Style # ACNE-WJ61
Manufacturer # Kex Power
dit staat er alleen maar bij..
[..]
Nog meer leesvoerquote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Ditty het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik meer aan, met die superfuture denim encyclopedia kom ik een heel eind denk ik. En anders kom ik wel weer vragen
Haha, niet van mij hoor. Is het een Momotaro?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef M1stral het volgende:
Dat Nezhi, is een uitzonderlijk goede foto
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:03 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Haha, niet van mij hoor. Is het een Momotaro?
Inseam is 34 geloof ik..Qua bleed moet je One_conundrum evem vragen..quote:Op maandag 23 januari 2012 22:04 schreef Gaijin het volgende:
Heeft A.P.C. eigenlijk last van denim bleed? Ben een beetje aan het kijken voor een APCtje, hoewel ik op dit moment er niet genoeg geld voor heb (vakanties boeken enzo). Maar toch:
Ik heb gelezen dat je bij een New Standard 1 moet downsizen voor een straight fit, 2 voor slim en 3 voor skinny. Klopt dit een beetje? En hoe zit dat met de petit standard? En hoe lang is de inseam van beiden bij een maat van 29? Ik meende ergens te lezen dat ze allemaal 36 zijn, maar dit wil ik toch zeker weten. Bvd enzo
Jij bent de droomvrouw voor iedereen hier, dat snap je wel he?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Ditty het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik meer aan, met die superfuture denim encyclopedia kom ik een heel eind denk ik. En anders kom ik wel weer vragen
Volgens mij variëren ze van 34 tot 36, afhankelijk van de waistmaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef M1stral het volgende:
Volgens mij zijn inseams van APC niet standaard één lengte.
Zo slecht overigens... Alsof "dikke" mensen altijd lang zijn en "dunne" mensen altijd kort. Hoe bedoel je, kort door de bocht?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens mij variëren ze van 34 tot 36, afhankelijk van de waistmaat.
Ik zie geen probleem?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij bent de droomvrouw voor iedereen hier, dat snap je wel he?
Inderdaad inseams van minimaal 39 inch moeten gewoon de standaard wordenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo slecht overigens... Alsof "dikke" mensen altijd lang zijn en "dunne" mensen altijd kort. Hoe bedoel je, kort door de bocht?
Jep. Die Jappen snappen tenminste hoe het hoort, gewoon een dikke 39" inseam, terwijl de gemiddelde Japanner maar 1,70 is ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo slecht overigens... Alsof "dikke" mensen altijd lang zijn en "dunne" mensen altijd kort. Hoe bedoel je, kort door de bocht?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij bent de droomvrouw voor iedereen hier, dat snap je wel he?
Die zijn ook handig, net gevonden wat de bartack nou isquote:
Waarom denk je dat APC zo snel fade? Wat er niet op komt, hoeft er ook niet van afquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:23 schreef Atta-boy het volgende:
Topic gaat hard zeg.
Voor degene die vroeg of apc bleeden: heb nog nooit last van bleed gehad met zowel m'n ps als m'n ns
At your servicequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waarom denk je dat APC zo snel fade? Wat er niet op komt, hoeft er ook niet van af
Bokkie, kan jij mij nog even een "dienst" verlenen?
Wat een leluk dingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Gelukkig duren die creases bij jouw wel even.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef M1stral het volgende:
Ja, met pink selvage. Anders kan je net zo goed die Grand Indigo kopen. Fabric is ook anders he. Long staple zim cotton en de dye die gebruikt word voor Vintage Label. Dus nog meer contrast dan Grand Indigo, voor zover dat al mogelijk was.
Wel sanforized en tot 34,5" lengte... Dat is minder voor de langeren onder ons. Anderzijds, geen krimp en wel starch. Instant creases!
Denk het nietquote:
Don, check hier even...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef don-diablo het volgende:
More pics please. Denk dat ik zelf een 0702 zou nemen. Even een iets smallere fit erbij.
Laat me raden ? Jij krijgt binnenkort van Rob een lading sokken en vesten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Denk het niet
Maar wel eindelijk een fatsoenlijk model blue warp/black weft. Ik vond die chainstitch op de Grand Indigo's iets te contrasterend,.. En geen pink selvage
Edit: Ik draag eigenlijk alleen nog Momotaro, de rest is eigenlijk kastvulling
Niks der vanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Damn nice aankoop wordt dat
Overdyed wil ik ook ooit hebben en natuurlijk een momoKan natuurlijk 2 in 1 zoals jij het doet M1stral
Oldblue had ook al zo'n sexy overdyed denim
Bok de voor schieter aan het werk
Hahaha ja dat weet ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niks der vanHij betaalt altijd keurig
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha ja dat weet ikIk schiet meestal eerst voor
Gelijk overstekenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
Niks der vanHij betaalt altijd keurig
Het was het proberen waardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef don-diablo het volgende:
Moeten is een groot woord, moet niks. Zou ze wel graag willen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Liggen ze inmiddels bij blueowl en al een bestelling gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef M1stral het volgende:
De bestelling is pending om het zo maar even te stellen... Alleen even payment arrangen en gaan met die banaan.
Edit: Ja ze zijn binnen bij BlueOwl.
Haha, het is al onderweg terugquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
Gefeliciteerd met je ubergeile aankoop. Overdyed is ook wat hoog op mijn lijst staat. Heeft potentie voor ' tofste project van 2012' maar helaas dat ga je niet redden want je gaat het hele jaar je 201 dragen hahaJa, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2012 wassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.![]()
Ik kon het weer niet laten... Maar hij word vandaag geshipped.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.
Wanneer begint de jaartelling weer opnieuw?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2012 wassen.
Fixed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2013 wassen.
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.
Ik denk dat ik ff afwacht. Ik zat ook te loeren naar een APC als (sneller) projectje voor ernaast en van wat ik me daar herinner moet ik 2 maten downsizen ivm vanity sizing. Dus ipv 32 zou ik 30 moeten hebben. Voor als Atta nog meeleest; hoe heb jij gesized?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef M1stral het volgende:
Don, ben je er al over uit of je hem aan gaat schaffen? Of wacht je even tot ik de mijne binnen heb?
Volgens Jay was ik de eerste
Ow, mij heeft hij verteld dat hij het toch niet zo zou hebben op een te strakke fit, aangezien hij dan moet downsizen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:26 schreef M1stral het volgende:
Van die maat van Analoog heb ik ook niks meer gehoord. Dus wie geinteresseerd is, de Japan Heritage is nog beschikbaar.
Had wel zo netjes geweest als hij even had laten weten geen interesse te hebben. Reden zal me wat dat betreft een zorg zijn, haha. Maargoed, maakt verder niet uitquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ow, mij heeft hij verteld dat hij het toch niet zo zou hebben op een te strakke fit, aangezien hij dan moet downsizen.
Ik ga er voor mezelf nog even over nadenken, laat het je voor 't weekend even weten.
Ja klopt, mij had hij verteld dat hij nog gereageerd had, maargoed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef M1stral het volgende:
[..]
Had wel zo netjes geweest als hij even had laten weten geen interesse te hebben. Reden zal me wat dat betreft een zorg zijn, haha. Maargoed, maakt verder niet uit
Als je echt geinteresseerd bent, dan wil ik eventueel nog wel over de prijs onderhandelen. Alleen de shipping is echt voor eigen rekening, want anders kan ik hem net zo goed bijna weggeven
Als het een andere fit en een paar maten groter was geweestquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef M1stral het volgende:
70 euro + shipping. Ben je voor nog geen 80 euro klaar. Een enkele keer gedragen, nauwelijks zichtbare wear. Loose weave denim, dus eventueel makkelijk te stretchen. Nieuwwaarde 200 USD.(+- 150 a 160 EUR)
Nou, als dit geen steal is
Haha, maar een koopje blijft het toch...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als het een andere fit en een paar maten groter was geweest
Ik ben -1 gegaan maar mijn ns is al zo veel uitgelopen dat ik hem nu maar verkoop. Zou dus wel adviseren 2 maten te downsizen, als je jezelf een beetje wil pijnigen zou 3 ook kunnen denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ff afwacht. Ik zat ook te loeren naar een APC als (sneller) projectje voor ernaast en van wat ik me daar herinner moet ik 2 maten downsizen ivm vanity sizing. Dus ipv 32 zou ik 30 moeten hebben. Voor als Atta nog meeleest; hoe heb jij gesized?
Die 0702 is erg, erg nice en het liefst zou ik ze allebei willen. Tegelijkertijd wil ik nog ff door met m'n 0201.
Dit is goeie informatie, thanks!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ben -1 gegaan maar mijn ns is al zo veel uitgelopen dat ik hem nu maar verkoop. Zou dus wel adviseren 2 maten te downsizen, als je jezelf een beetje wil pijnigen zou 3 ook kunnen denk ikhad echt veel ruimte over.
Bij een ps zou ik 1 downsizen omdat de fit anders wel heel skinny word. Heb ook het gevoel dat die minder uitgelopen is maar kan ook aan mij liggen.
Mooie aankoop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook weer een nieuwe broekje op de kop getikt.
Edwin ED-49
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even geduld hebben Don. Ik zit zelf ook met enorme anticipatie te wachten op wat komen gaat. Er waren wel shots op BlueOwl, zeg maar als vergelijking naast de E007-2B (Grand Indigo). De 0702 is nog donkerder. En niet een heul klein beetje ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooie aankoop.![]()
Die 0702 blijft me achtervolgen.Blijft een mooi ding alleen wil ik eerst fitpics zien.
Had het zelf al lopen vergelijken en zag al dat de 0702 redelijk zwart oogt en dat maakt em erg erg tof. Mooi stukje denim.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben Don. Ik zit zelf ook met enorme anticipatie te wachten op wat komen gaat. Er waren wel shots op BlueOwl, zeg maar als vergelijking naast de E007-2B (Grand Indigo). De 0702 is nog donkerder. En niet een heul klein beetje ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal natuurlijk shots maken en fitpics, maar dat zal nog wel een goede week tot 10 dagen duren ben ik bang.
Ik vind de lengte ook ideaal. En het feit dat ie sanforized is, is ook wel mooi. Dan krimpt ie zowiezo maar marginaal tot helemaal niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef don-diablo het volgende:
De tab is bijzaak. Zolang het denim maar super is en de fit gewoon goed natuurlijk. De kortere inseam is voor mij ideaal aangezien ik 34 altijd wel relaxt vind omdat ik em dan fijn kan cuffen.
Hoop dat die niet zo snel uitverkocht raakt. Kan ik rustig beslissen.
http://www.styleforum.net/t/132415/momotaro/840#post_4741422quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef M1stral het volgende:
Je zou op SuFu en SF eens die fades moeten zien van satchelbmoore. Die heeft zo'n Context x Momo 9 maanden getrashed. Echt een B-E-A-U-T-Y.
Die 0702 is een beetje van hetzelfde caliber.
Goeie fit man. Wat kost zo'n broekje nieuw?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef bokkepoot het volgende:
Roy RS 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opzich wel wel een leuk broekje..Maar niet voor de hoofdprijs moet ik heel eerlijk zeggen
Irritantste wat er is, kleine frontpockets. Ik vind die van m'n Momotaro eigenlijk al te klein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:22 schreef bokkepoot het volgende:
Dankje.. Normaal is hij ongeveer 250, en ik heb hem voor 150..
Frontpockets zijn wel echt klein zeg..Stof is een soort minder slubby en lichtere versie van mijn Samuraoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef M1stral het volgende:
Pfff, waiting for my 0702's is killing me!Snap ik, wachten op nieuwe denim is altijd killing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom shipping vanuit Amerika in 7 dagenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Snap ik, wachten op nieuwe denim is altijd killing.
Als er een Momo aankomt is 7 dagen ook gewoon veel te lang.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarom shipping vanuit Amerika in 7 dagen
Haha daarom hebben ze T&T uitgevondenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als er een Momo aankomt is 7 dagen ook gewoon veel te lang.
Beter dan chilisaus of curry.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:51 schreef Atta-boy het volgende:
Gisteren kippensoep over m'n apc gegooid
Lekker doordragen die hap!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Dat sowieso. Hoef hem gelukkig ook nog niet te wassen.
Zit nu op iets van 261 dagen wear zonder washes/soaks
Eerste kan ik geen antwoord op geven, maar wat die blauwe vlekken betreft, dat is dus denim bleed. Het is afhankelijk van bijvoorbeeld het dye proces. Zal op den duur wel minder worden, maar een directe oplossing is eigenlijk alleen cuffen, dus je broek even omslaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef Ditty het volgende:
Wow 261 dagen, nou ik zit al op 8 dagenheb nog even een paar vragen. Weet niet of er nog andere dames in dit topic zijn die dry / raw dragen maar er zijn wel een paar die een vriendin hebben die dat doen? Vroeg me af of ze dan ook laarzen dragen over hun jeans, bij mijn normale broeken komen ze er dan na een dag enorm gekreukeld uit en ik denk niet dat me nudie daar mooier van wordt, dus als iemand een vriendin heeft met ervaring daar over hoor ik het graag
En hebben jullie een idee hoe lang broek blijft afgeven mijn beige schoenen hebben nu blauwe vlekken
Afgeven kan ff duren, maar m'n vriendin doet haar broek gewoon in haar laarzen en vouwt het daarna dus recht indien het wat gekreukeld is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef Ditty het volgende:
Wow 261 dagen, nou ik zit al op 8 dagenheb nog even een paar vragen. Weet niet of er nog andere dames in dit topic zijn die dry / raw dragen maar er zijn wel een paar die een vriendin hebben die dat doen? Vroeg me af of ze dan ook laarzen dragen over hun jeans, bij mijn normale broeken komen ze er dan na een dag enorm gekreukeld uit en ik denk niet dat me nudie daar mooier van wordt, dus als iemand een vriendin heeft met ervaring daar over hoor ik het graag
En hebben jullie een idee hoe lang broek blijft afgeven mijn beige schoenen hebben nu blauwe vlekken
Misschien wel de belangrijkste tip die ik je kan geven is: Maak er niet een heel erg punt van over hoe je dingen wel en niet doet. Of je nou cuffed, stacked, je jeans in je laarzen propt en ze vervolgens er weer gekreukeld uit moet halen... Doesn't matter, uiteindelijk is het gewoon een gebruiksvoorwerp.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:58 schreef Ditty het volgende:
Bedankt weer voor de tips! Ik ga dan maar cuffen bij schoenen, en met laarzen moet het dan ook goed komen
17 oz hierquote:Op maandag 30 januari 2012 07:48 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is 15,7 oz toch chill met dit weer, lekker warm.
Tight weave? Ik heb die andere niet aangehad dus weet niet of het warmer isquote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn 17 ozzer is warmer dan mijn 22 oz
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahahquote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef BigSmurf het volgende:
Serieus, ik vind 15,7 oz lekker qua dikte, maar met meer zou ik echt gaan zweten.
Het is de N&F tegen die Samurai..Die Samurai schuurt tijdens het fietsen heel licht tegen je been en dat is heerlijk warmquote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Tight weave? Ik heb die andere niet aangehad dus weet niet of het warmer is
[..]
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahah
Dus kun je als ultieme SOG oefening ons verblijden met foto'squote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef One_conundrum het volgende:
ik zit weer de hele dag binne te studeren, dus jeans hangen netjes aan het stokje
Ik niet hoor, zelfs met deze temperaturen vertrek ik altijd ruim op tijd richting bestemming als ik moet fietsen, omdat ik anders leegloop.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahah
Wat voor pakje?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef M1stral het volgende:
Netjes!
Ik heb net een pakje weg gebracht
Het duurt sowieso voor je gevoel extra lang omdat je extra ongeduldig bent.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef M1stral het volgende:
Ja, idd Don. Jap Heritage voor Analoog.
Ik verwacht ook nog een pakje... Waarom duurt wachten altijd lang?
Ik had ze een dag voordat ik ze bestelde al moeten hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef BigSmurf het volgende:
Zal Analoog blij mee zijn! Wanneer zouden je Momo's aan moeten komen ongeveer?
Thanks ya'all, zeker een mooi riemetje. Hoge kwaliteit, zeer dik. Gaat mooi mee"faden" met m'n Momo's.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef M1stral het volgende:
Ja, idd Don. Jap Heritage voor Analoog.
Dat moeten we nog maar zien..;)quote:
Ik help het je hopenquote:
Valt wel mee, Corter Belt is 55 dollar + 10 dollar verzendkosten. Komt neer op ongeveer 45 - 50 euro. Dat betaal je voor een beetje riem al gauw wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef Analoog het volgende:
Mooie riem trouwens, vind het sowieso wel heel mooi die tan-lederwaren. Maar is ook wel redelijk aan de prijs zal ik maar zeggen.
Sexy riemquote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef BigSmurf het volgende:
Lag er toch zomaar een pakje op mijn kamer vanmiddag toen ik thuis kwam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn pakjes waren vorige week alquote:Op maandag 30 januari 2012 22:24 schreef M1stral het volgende:
Iedereen binnenkort if inmiddels al voorzien van een pakje. Het is verdomme net Sinterklaas hier.
Oh, dat valt nog best mee inderdaad. Ik zag op o.a. Obbigoodlabel en Hollowsleather dat die vrij duur waren, maar dit is inderdaad wel een mooi prijsje. Weer wat voor op de verlanglijst.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Valt wel mee, Corter Belt is 55 dollar + 10 dollar verzendkosten. Komt neer op ongeveer 45 - 50 euro. Dat betaal je voor een beetje riem al gauw wel.
Zeker weten, echt zo dik he. Hij is nu nog niet heel mooi qua kleur, maar dat ie dat gaat worden staat vast.quote:
Echt aanrader, kwaliteit is echt top.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Analoog het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog best mee inderdaad. Ik zag op o.a. Obbigoodlabel en Hollowsleather dat die vrij duur waren, maar dit is inderdaad wel een mooi prijsje. Weer wat voor op de verlanglijst.
Zkr lekker dik, je kan ook al behandelen met mink oil of Obenauf Lp. Lichtjes behandelen en dan krijg je ook een mooie evo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zeker weten, echt zo dik he. Hij is nu nog niet heel mooi qua kleur, maar dat ie dat gaat worden staat vast.
Behandelen vind ik zonde, wil 'm eigenlijk gewoon "raw" mee laten evo'en met m'n Momo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zkr lekker dik, je kan ook al behandelen met mink oil of Obenauf Lp. Lichtjes behandelen en dan krijg je ook een mooie evo.
Is ook mooi idd rawquote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Behandelen vind ik zonde, wil 'm eigenlijk gewoon "raw" mee laten evo'en met m'n Momo.
Das mooi kloten. Hoeveel inch had je dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef M1stral het volgende:
@ Bok:
Klote, want hij is a te groot voor Momo backpockets en b de rein is al gesneuveld.
Komt door het geld uitgeven, had ik vorige week ook last van na mijn pakketjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:48 schreef BigSmurf het volgende:
Ben volgens mij allergisch voor het leer van m'n Corter belt, gisteren nog nergens last van en vandaag ineens snipverkouden.
Hoe heb je eigenlijk gesized.... Het kriebelt hier ook wel een beetje,maar ik heb en moet echt niets meer kopenquote:
Goede deal, maar ik hoef er nu geen Red Wings bij. Sowieso zijn het de meer bulky modellen en dat is niks voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:25 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen die nog redwings zoeken.
Daily tush heeft 50% korting op de sale dus ze hebben al redwings voor 50 euro.
Dingen zijn niet echt mijn ding maar zeker een goede prijs als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Analoog het volgende:
Voor de aller- allerkleinsten:
http://www.tenuedenimes.c(...)m-by-momotaro-jeans/
Needs more wearquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
Mooi zonnetje door het dakkapel, dus even wat updates van m'n Momo. Helaas wel iPhone kwaliteit, maar het geeft een idee. Electric blue coming through.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef Danielle83 het volgende:
Voor de kenners, is dit een goeie jeans voor vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Acne flex raw. (heeft geen outseam)quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Needs more wear
[..]
Meer info?
En die BJ collab ziet er wel leuk uit, alleen is de legopening veeeel te smal
Haha zoek jij het ff opquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Acne flex raw. (heeft geen outseam)
En klopt idd van de taper.
Uhm, heb 4 januari de bestelling gedaan (maten opgegeven tijdens de bestelling, niet achteraf) en kreeg begin deze week binnen. Bracelet duurde bijna 6 weken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef Blaxje het volgende:
Smurf, jij hebt toch een Corter binnen? Hoe lang heeft het erover gedaan vanaf bestellen tot levering aan de deur? Zijn 2-4 weken notice vind ik een beetje vaag..
No wash until 01-01-2013.quote:
Die van jou lijken net zwartquote:
De zon maakt ze wat donkerder inderdaad, maar op die manier was de progress tenminste zichtbaar met iPhone kwaliteit.quote:
Erg he, ik kots ook echt van die PME Aviator reclames.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef T_Fuff het volgende:
Lekker hoor smurf! Maar meer wear is gewenst
Was vandaag in de rode winkel om een jas te kopen, 3 stuks 70% korting en wat een broeken liggen daar zeg. Heb even staan kijken maar in het gros wil je gewoon niet dood gevonden worden, zoveel 'details' naast de wassing en de 'effects'. Nee wat ben ik blij dat ik dry denim in mijn leven heb![]()
Het is fijn om een passie te hebben denk ik dan altijd maar
Sorry.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef don-diablo het volgende:
Maar iemand hier enigszins bekend met acne broeken?
Getest op 15.000 feet toch ? Wat testen ze dan eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Erg he, ik kots ook echt van die PME Aviator reclames.
En klopt, ik rock hem gewoon te weinig, maar ja, ben ook niet echt een uitbundig persoon ofzo.
[..]
Sorry.![]()
Of ie bestend is tegen de terreur van de ozonlaag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Getest op 15.000 feet toch ? Wat testen ze dan eigenlijk
En ook geen ervaring met acne..
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Of ie bestend is tegen de terreur van de ozonlaag.
Iets met burn en motherfucker.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Of ie bestend is tegen de terreur van de ozonlaag.
Iets met burn en motherfucker.
Haha iddquote:
Retorische vraag: Heb jij al een 0702 besteld?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:14 schreef don-diablo het volgende:
Slechte grap. Retorische vraag: heb je je momo al binnen?
Ligt het aan mij of zijn dit fitpics echt gruwelijk slecht? Ziet er niet uit haha, alsof ze allemaal +2 hebben gesized ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haha iddVolgende keer normale camera bigsmurf
Nu @cultizim:
http://www.cultizm.com/index.php?cat=c77_Momotaro-Jeans.html
Ja. Ze kwamen mijn geloof brengen.quote:
Komt voor de bakker. Echter wel later op de dag. Dus ff geduld.quote:
De denimgod heet Rampuya?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:01 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja. Ze kwamen mijn geloof brengen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:25 schreef don-diablo het volgende:
Ik denk dat ik de momo moet laten schieten, wantIk ben jaloers. Geen kaartje kunnen kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had ik ook, niemand had toen geld, en nu is dat systeem echt belachelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:12 schreef Atta-boy het volgende:
Wil ook naar lowlands man.
Vorig jaar kon ik nog gaan maar had niemand om mee te gaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:25 schreef don-diablo het volgende:
Ik denk dat ik de momo moet laten schieten, wantKan je geen beter excuus verzinnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Kan je geen foto's gaan maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je geen beter excuus verzinnen?
Hurry pleaze.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef M1stral het volgende:
Nog geen tijd voor gehad. Maar vandaag krijgen jullie ze nog wel.
Heb een nieuw pak gekocht voor werk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je geen beter excuus verzinnen?
Mijn Selvage is ook heel narrow, vond ik eerst wat apart, maar toen zag ik gister weer nudie selvage en kon ik de mijne best wel waarderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet helemaal goed uit de verf gekomen. Maar het is een beetje een idee.
Mooie details overigens. Navy stitching. Het contrast dat de roze inseam geeft op de middernacht achtige blauwe kleur is echt iets dat je gewoon for real moet zien. Uitzonderlijk mooie combi.
En narrow selvage. Dat vond ik enigszins verassend... Gezien de phat selvage op de standaard Vintage Labels. Anderzijds vind ik narrow selvage wel mooi.
Gaaf man, echt gaaf. Details zijn jummie!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet helemaal goed uit de verf gekomen. Maar het is een beetje een idee.
Mooie details overigens. Navy stitching. Het contrast dat de roze inseam geeft op de middernacht achtige blauwe kleur is echt iets dat je gewoon for real moet zien. Uitzonderlijk mooie combi.
En narrow selvage. Dat vond ik enigszins verassend... Gezien de phat selvage op de standaard Vintage Labels. Anderzijds vind ik narrow selvage wel mooi.
Hmm dat zou minder zijn met weer wachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:49 schreef M1stral het volgende:
Haha. Wellicht dat ik hem nog terug stuur voor een size up. Measurement komt niet overeen, al scheelt het maar 0.5 inch. Tezamen met de overdaad aan starch is dat wel een heel krap topblock.
Nou, krijg de fly niet eens dicht. Dat zegt genoeg toch? Waist is volgens BiG methode 72 cm. Daar ga ik nooit in passen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:58 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hmm dat zou minder zijn met weer wachten![]()
Kunnen je ballen het niet aan? of gok je erop?
Wel nice details dat pink idd met dat overdyed shit![]()
Ja, was ook mijn idee.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef BigSmurf het volgende:
Oeps, da's wel heel klein. Toch maar upsizen dan?
Damn, hoeveel knopen haal je? Je normale waist is 74cm?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nou, krijg de fly niet eens dicht. Dat zegt genoeg toch? Waist is volgens BiG methode 72 cm. Daar ga ik nooit in passen.
Heb het al geregeld. Goede service in ieder geval. Morgen op de post terug. En een 29 word kosteloos opgestuurd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef don-diablo het volgende:
Komt dichter bij de tag dus. Dan maar terugsturen en weer wachten.
Goed geregeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Heb het al geregeld. Goede service in ieder geval. Morgen op de post terug. En een 29 word kosteloos opgestuurd.
Dat is zkr chillquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef M1stral het volgende:
Jay is echt relaxed. Hij had de nieuwe al geshipped voordat hij de verkeerde retour had. Dat is pas service en vertrouwen in de klant.
Pluspunten naar mijn mening. Dikke + !
Gaat goed! Begint al mooi te faden, vooral de honeycombs worden erg nice! Valt me dus mee hoe moeilijk het gaat :-)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef M1stral het volgende:
Hij is wel mooi idd. Maar Nudie's zijn gemakkelijk zo te faden, heel impressive is het dus niet.
Niks tegen Nudie hoor, maar dat is algemeen bekend als je Nudies veel wear geeft en een keertje wast, bijna alle indigo eraf wast. Een keer teveel wassen en ze zijn wit
Hoe is het met je Denham?
Fit is juist nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)ural-blue-raw-denim/
Jammer van de fit, maar die kleur.![]()
Nice combsquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:39 schreef DeGrote het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor the bad quality, maar heb je iig een indruk!
fitpics!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:00 schreef DeGrote het volgende:
Sinterklaas is vroeg dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel een dagje naar Amsterdam in de carnavalsvakantie, even passen. Fit lijkt me veel te smal, maar you never know. En wel prijzig ja, maar die kleur!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Fit is juist nicegewoon die broek is nice
Vooral die pocket delft blauw
![]()
Price is alleen niet nice
[..]
Nice combs
Ze hebben trouwens een big John (gehad?) die een kleur heeft welke daar veel op lijkt. Een van de jongens van TdN liet em me een keer zien. Wel een interessante kleur, maar voorlopig de hand op de knip.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel een dagje naar Amsterdam in de carnavalsvakantie, even passen. Fit lijkt me veel te smal, maar you never know. En wel prijzig ja, maar die kleur!
Winterstopquote:
Deze week binnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:01 schreef M1stral het volgende:
[..]
Winterstop
Momo's liggen klaar voor het vliegtuig.
Huh, wat gaan we nou krijgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Deze week binnen?Fitpics pleassssee
Wat is dit bij TDN:
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)982_2132622623_n.jpg
Een collab?
Gewoon even bellen of een bericht sturen dat je ze potentieel wilt hebben. Ze zijn daar wel relaxt in. Hebben ze ook voor mij gedaan bij de NF x TdN.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:25 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op de kleur van die collab van TdN en Big John. Hopen dat mijn maat er nog is over anderhalve week, dan ga ik een dagje naar Amsterdam waarschijnlijk.![]()
Evisu is trouwens ook echt totaal ontspoord.![]()
http://international.evis(...)s/products/ryu-jeans
Heb begin van de middag al een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn maat nog hebben en dat ik pas over anderhalve week naar A'dam kan komen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gewoon even bellen of een bericht sturen dat je ze potentieel wilt hebben. Ze zijn daar wel relaxt in. Hebben ze ook voor mij gedaan bij de NF x TdN.
Vast wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb begin van de middag al een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn maat nog hebben en dat ik pas over anderhalve week naar A'dam kan komen. Ben benieuwd.
Had je niet gelijk gevraagd voor die momo collabquote:Op zondag 12 februari 2012 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb begin van de middag al een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn maat nog hebben en dat ik pas over anderhalve week naar A'dam kan komen. Ben benieuwd.
Zou ik ook zeggen als je zelf amper een walletfade hebt na een jaar dragenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vast wel.laatst geweest en René (van de winkel) vond m'n momotaro al goed uit beginnen te zien.
Haha nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Had je niet gelijk gevraagd voor die momo collab
Blue Owl. Doe Jay de groeten maar namens mij als je een bestelling plaatst. Goede prijzen, top notch service.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:58 schreef RinkeNL het volgende:
Vraagje, waar is momotaro het voordeligst te bestellen? Ik overweeg een 0201.
Check c-store premium ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:58 schreef RinkeNL het volgende:
Vraagje, waar is momotaro het voordeligst te bestellen? Ik overweeg een 0201.
Ik ben ergens 1,90 - 1,91 en ik heb aan een 35" inseam ruim voldoende indien sanforized. Dus ik denk dat het geen problemen moet opleveren.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Weet niet precies hoe lang ik ben maar zal ergens tussen de 1,90 en 1,95 liggen.
Had geen idee dat ze sanforized waren, dat biedt mogelijkheden, bedankt!
Er zijn ook N&F's met inseams langer dan 36 inch. Vooral de SG's. Ik had een Japan Heritage, meette 37 voor hem. Ook sanforized.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Weet niet precies hoe lang ik ben maar zal ergens tussen de 1,90 en 1,95 liggen.
Had geen idee dat ze sanforized waren, dat biedt mogelijkheden, bedankt!
Dat lijkt me dan inderdaad geen slecht idee.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou een NF proberen om het zeker te weten. Een sanforized broek zal amper krimpen in de was.
Ken verder geen winkel in NL. die ze heeft in het assortiment.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan inderdaad geen slecht idee.
Is er naast TdN nog een andere winkel waar ik ze kan passen?
Weet niet helemaal op je hier op de juiste plaats bent, dit is meer een topic waarin ze/we wat dieper gaan over bepaalde jeans en foto's plaatsen van de progress van je jeans. Desalniettemin wil ik je best helpen hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef dimmak het volgende:
Weet iemand misschien nog een stel mooie goedkope nieuwe jeans te koop toevallig? Heb wat nieuwe party pants nodig.En aangezien het laatste half jaar de weekendjes zeer hard gaan en al 3 dure jeans aan de geiten heb gevoerd, zoek ik nu iets goedkopere jeans, maar toch ook toffe, voor het weekend.
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |