Sexy riemquote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef BigSmurf het volgende:
Lag er toch zomaar een pakje op mijn kamer vanmiddag toen ik thuis kwam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn pakjes waren vorige week alquote:Op maandag 30 januari 2012 22:24 schreef M1stral het volgende:
Iedereen binnenkort if inmiddels al voorzien van een pakje. Het is verdomme net Sinterklaas hier.
Oh, dat valt nog best mee inderdaad. Ik zag op o.a. Obbigoodlabel en Hollowsleather dat die vrij duur waren, maar dit is inderdaad wel een mooi prijsje. Weer wat voor op de verlanglijst.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Valt wel mee, Corter Belt is 55 dollar + 10 dollar verzendkosten. Komt neer op ongeveer 45 - 50 euro. Dat betaal je voor een beetje riem al gauw wel.
Zeker weten, echt zo dik he. Hij is nu nog niet heel mooi qua kleur, maar dat ie dat gaat worden staat vast.quote:
Echt aanrader, kwaliteit is echt top.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Analoog het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog best mee inderdaad. Ik zag op o.a. Obbigoodlabel en Hollowsleather dat die vrij duur waren, maar dit is inderdaad wel een mooi prijsje. Weer wat voor op de verlanglijst.
Zkr lekker dik, je kan ook al behandelen met mink oil of Obenauf Lp. Lichtjes behandelen en dan krijg je ook een mooie evo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zeker weten, echt zo dik he. Hij is nu nog niet heel mooi qua kleur, maar dat ie dat gaat worden staat vast.
Behandelen vind ik zonde, wil 'm eigenlijk gewoon "raw" mee laten evo'en met m'n Momo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zkr lekker dik, je kan ook al behandelen met mink oil of Obenauf Lp. Lichtjes behandelen en dan krijg je ook een mooie evo.
Is ook mooi idd rawquote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Behandelen vind ik zonde, wil 'm eigenlijk gewoon "raw" mee laten evo'en met m'n Momo.
Das mooi kloten. Hoeveel inch had je dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef M1stral het volgende:
@ Bok:
Klote, want hij is a te groot voor Momo backpockets en b de rein is al gesneuveld.
Komt door het geld uitgeven, had ik vorige week ook last van na mijn pakketjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:48 schreef BigSmurf het volgende:
Ben volgens mij allergisch voor het leer van m'n Corter belt, gisteren nog nergens last van en vandaag ineens snipverkouden.
Hoe heb je eigenlijk gesized.... Het kriebelt hier ook wel een beetje,maar ik heb en moet echt niets meer kopenquote:
Goede deal, maar ik hoef er nu geen Red Wings bij. Sowieso zijn het de meer bulky modellen en dat is niks voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:25 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen die nog redwings zoeken.
Daily tush heeft 50% korting op de sale dus ze hebben al redwings voor 50 euro.
Dingen zijn niet echt mijn ding maar zeker een goede prijs als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Analoog het volgende:
Voor de aller- allerkleinsten:
http://www.tenuedenimes.c(...)m-by-momotaro-jeans/
Needs more wearquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
Mooi zonnetje door het dakkapel, dus even wat updates van m'n Momo. Helaas wel iPhone kwaliteit, maar het geeft een idee. Electric blue coming through.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef Danielle83 het volgende:
Voor de kenners, is dit een goeie jeans voor vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Acne flex raw. (heeft geen outseam)quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Needs more wear
[..]
Meer info?
En die BJ collab ziet er wel leuk uit, alleen is de legopening veeeel te smal
Haha zoek jij het ff opquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Acne flex raw. (heeft geen outseam)
En klopt idd van de taper.
Uhm, heb 4 januari de bestelling gedaan (maten opgegeven tijdens de bestelling, niet achteraf) en kreeg begin deze week binnen. Bracelet duurde bijna 6 weken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef Blaxje het volgende:
Smurf, jij hebt toch een Corter binnen? Hoe lang heeft het erover gedaan vanaf bestellen tot levering aan de deur? Zijn 2-4 weken notice vind ik een beetje vaag..
No wash until 01-01-2013.quote:
Die van jou lijken net zwartquote:
De zon maakt ze wat donkerder inderdaad, maar op die manier was de progress tenminste zichtbaar met iPhone kwaliteit.quote:
Erg he, ik kots ook echt van die PME Aviator reclames.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef T_Fuff het volgende:
Lekker hoor smurf! Maar meer wear is gewenst
Was vandaag in de rode winkel om een jas te kopen, 3 stuks 70% korting en wat een broeken liggen daar zeg. Heb even staan kijken maar in het gros wil je gewoon niet dood gevonden worden, zoveel 'details' naast de wassing en de 'effects'. Nee wat ben ik blij dat ik dry denim in mijn leven heb![]()
Het is fijn om een passie te hebben denk ik dan altijd maar
Sorry.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef don-diablo het volgende:
Maar iemand hier enigszins bekend met acne broeken?
Getest op 15.000 feet toch ? Wat testen ze dan eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Erg he, ik kots ook echt van die PME Aviator reclames.
En klopt, ik rock hem gewoon te weinig, maar ja, ben ook niet echt een uitbundig persoon ofzo.
[..]
Sorry.![]()
Of ie bestend is tegen de terreur van de ozonlaag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Getest op 15.000 feet toch ? Wat testen ze dan eigenlijk
En ook geen ervaring met acne..
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Of ie bestend is tegen de terreur van de ozonlaag.
Iets met burn en motherfucker.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Of ie bestend is tegen de terreur van de ozonlaag.
Iets met burn en motherfucker.
Haha iddquote:
Retorische vraag: Heb jij al een 0702 besteld?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:14 schreef don-diablo het volgende:
Slechte grap. Retorische vraag: heb je je momo al binnen?
Ligt het aan mij of zijn dit fitpics echt gruwelijk slecht? Ziet er niet uit haha, alsof ze allemaal +2 hebben gesized ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haha iddVolgende keer normale camera bigsmurf
Nu @cultizim:
http://www.cultizm.com/index.php?cat=c77_Momotaro-Jeans.html
Ja. Ze kwamen mijn geloof brengen.quote:
Komt voor de bakker. Echter wel later op de dag. Dus ff geduld.quote:
De denimgod heet Rampuya?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:01 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja. Ze kwamen mijn geloof brengen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:25 schreef don-diablo het volgende:
Ik denk dat ik de momo moet laten schieten, wantIk ben jaloers. Geen kaartje kunnen kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had ik ook, niemand had toen geld, en nu is dat systeem echt belachelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:12 schreef Atta-boy het volgende:
Wil ook naar lowlands man.
Vorig jaar kon ik nog gaan maar had niemand om mee te gaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:25 schreef don-diablo het volgende:
Ik denk dat ik de momo moet laten schieten, wantKan je geen beter excuus verzinnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Kan je geen foto's gaan maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je geen beter excuus verzinnen?
Hurry pleaze.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef M1stral het volgende:
Nog geen tijd voor gehad. Maar vandaag krijgen jullie ze nog wel.
Heb een nieuw pak gekocht voor werk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je geen beter excuus verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |