Sexy riemquote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef BigSmurf het volgende:
Lag er toch zomaar een pakje op mijn kamer vanmiddag toen ik thuis kwam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn pakjes waren vorige week alquote:Op maandag 30 januari 2012 22:24 schreef M1stral het volgende:
Iedereen binnenkort if inmiddels al voorzien van een pakje. Het is verdomme net Sinterklaas hier.
Oh, dat valt nog best mee inderdaad. Ik zag op o.a. Obbigoodlabel en Hollowsleather dat die vrij duur waren, maar dit is inderdaad wel een mooi prijsje. Weer wat voor op de verlanglijst.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Valt wel mee, Corter Belt is 55 dollar + 10 dollar verzendkosten. Komt neer op ongeveer 45 - 50 euro. Dat betaal je voor een beetje riem al gauw wel.
Zeker weten, echt zo dik he. Hij is nu nog niet heel mooi qua kleur, maar dat ie dat gaat worden staat vast.quote:
Echt aanrader, kwaliteit is echt top.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Analoog het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog best mee inderdaad. Ik zag op o.a. Obbigoodlabel en Hollowsleather dat die vrij duur waren, maar dit is inderdaad wel een mooi prijsje. Weer wat voor op de verlanglijst.
Zkr lekker dik, je kan ook al behandelen met mink oil of Obenauf Lp. Lichtjes behandelen en dan krijg je ook een mooie evo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zeker weten, echt zo dik he. Hij is nu nog niet heel mooi qua kleur, maar dat ie dat gaat worden staat vast.
Behandelen vind ik zonde, wil 'm eigenlijk gewoon "raw" mee laten evo'en met m'n Momo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zkr lekker dik, je kan ook al behandelen met mink oil of Obenauf Lp. Lichtjes behandelen en dan krijg je ook een mooie evo.
Is ook mooi idd rawquote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Behandelen vind ik zonde, wil 'm eigenlijk gewoon "raw" mee laten evo'en met m'n Momo.
Das mooi kloten. Hoeveel inch had je dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef M1stral het volgende:
@ Bok:
Klote, want hij is a te groot voor Momo backpockets en b de rein is al gesneuveld.
Komt door het geld uitgeven, had ik vorige week ook last van na mijn pakketjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:48 schreef BigSmurf het volgende:
Ben volgens mij allergisch voor het leer van m'n Corter belt, gisteren nog nergens last van en vandaag ineens snipverkouden.
Hoe heb je eigenlijk gesized.... Het kriebelt hier ook wel een beetje,maar ik heb en moet echt niets meer kopenquote:
Goede deal, maar ik hoef er nu geen Red Wings bij. Sowieso zijn het de meer bulky modellen en dat is niks voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:25 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen die nog redwings zoeken.
Daily tush heeft 50% korting op de sale dus ze hebben al redwings voor 50 euro.
Dingen zijn niet echt mijn ding maar zeker een goede prijs als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Analoog het volgende:
Voor de aller- allerkleinsten:
http://www.tenuedenimes.c(...)m-by-momotaro-jeans/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |