Goeie fit man. Wat kost zo'n broekje nieuw?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef bokkepoot het volgende:
Roy RS 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opzich wel wel een leuk broekje..Maar niet voor de hoofdprijs moet ik heel eerlijk zeggen
Irritantste wat er is, kleine frontpockets. Ik vind die van m'n Momotaro eigenlijk al te klein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:22 schreef bokkepoot het volgende:
Dankje.. Normaal is hij ongeveer 250, en ik heb hem voor 150..
Frontpockets zijn wel echt klein zeg..Stof is een soort minder slubby en lichtere versie van mijn Samuraoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef M1stral het volgende:
Pfff, waiting for my 0702's is killing me!Snap ik, wachten op nieuwe denim is altijd killing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom shipping vanuit Amerika in 7 dagenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Snap ik, wachten op nieuwe denim is altijd killing.
Als er een Momo aankomt is 7 dagen ook gewoon veel te lang.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarom shipping vanuit Amerika in 7 dagen
Haha daarom hebben ze T&T uitgevondenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als er een Momo aankomt is 7 dagen ook gewoon veel te lang.
Beter dan chilisaus of curry.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:51 schreef Atta-boy het volgende:
Gisteren kippensoep over m'n apc gegooid
Lekker doordragen die hap!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Dat sowieso. Hoef hem gelukkig ook nog niet te wassen.
Zit nu op iets van 261 dagen wear zonder washes/soaks
Eerste kan ik geen antwoord op geven, maar wat die blauwe vlekken betreft, dat is dus denim bleed. Het is afhankelijk van bijvoorbeeld het dye proces. Zal op den duur wel minder worden, maar een directe oplossing is eigenlijk alleen cuffen, dus je broek even omslaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef Ditty het volgende:
Wow 261 dagen, nou ik zit al op 8 dagenheb nog even een paar vragen. Weet niet of er nog andere dames in dit topic zijn die dry / raw dragen maar er zijn wel een paar die een vriendin hebben die dat doen? Vroeg me af of ze dan ook laarzen dragen over hun jeans, bij mijn normale broeken komen ze er dan na een dag enorm gekreukeld uit en ik denk niet dat me nudie daar mooier van wordt, dus als iemand een vriendin heeft met ervaring daar over hoor ik het graag
En hebben jullie een idee hoe lang broek blijft afgeven mijn beige schoenen hebben nu blauwe vlekken
Afgeven kan ff duren, maar m'n vriendin doet haar broek gewoon in haar laarzen en vouwt het daarna dus recht indien het wat gekreukeld is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef Ditty het volgende:
Wow 261 dagen, nou ik zit al op 8 dagenheb nog even een paar vragen. Weet niet of er nog andere dames in dit topic zijn die dry / raw dragen maar er zijn wel een paar die een vriendin hebben die dat doen? Vroeg me af of ze dan ook laarzen dragen over hun jeans, bij mijn normale broeken komen ze er dan na een dag enorm gekreukeld uit en ik denk niet dat me nudie daar mooier van wordt, dus als iemand een vriendin heeft met ervaring daar over hoor ik het graag
En hebben jullie een idee hoe lang broek blijft afgeven mijn beige schoenen hebben nu blauwe vlekken
Misschien wel de belangrijkste tip die ik je kan geven is: Maak er niet een heel erg punt van over hoe je dingen wel en niet doet. Of je nou cuffed, stacked, je jeans in je laarzen propt en ze vervolgens er weer gekreukeld uit moet halen... Doesn't matter, uiteindelijk is het gewoon een gebruiksvoorwerp.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:58 schreef Ditty het volgende:
Bedankt weer voor de tips! Ik ga dan maar cuffen bij schoenen, en met laarzen moet het dan ook goed komen
17 oz hierquote:Op maandag 30 januari 2012 07:48 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is 15,7 oz toch chill met dit weer, lekker warm.
Tight weave? Ik heb die andere niet aangehad dus weet niet of het warmer isquote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn 17 ozzer is warmer dan mijn 22 oz
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahahquote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef BigSmurf het volgende:
Serieus, ik vind 15,7 oz lekker qua dikte, maar met meer zou ik echt gaan zweten.
Het is de N&F tegen die Samurai..Die Samurai schuurt tijdens het fietsen heel licht tegen je been en dat is heerlijk warmquote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Tight weave? Ik heb die andere niet aangehad dus weet niet of het warmer is
[..]
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahah
Dus kun je als ultieme SOG oefening ons verblijden met foto'squote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef One_conundrum het volgende:
ik zit weer de hele dag binne te studeren, dus jeans hangen netjes aan het stokje
Ik niet hoor, zelfs met deze temperaturen vertrek ik altijd ruim op tijd richting bestemming als ik moet fietsen, omdat ik anders leegloop.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nee joh zweten doe je met denim pas bij 25+ hahahah
Wat voor pakje?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef M1stral het volgende:
Netjes!
Ik heb net een pakje weg gebracht
Het duurt sowieso voor je gevoel extra lang omdat je extra ongeduldig bent.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef M1stral het volgende:
Ja, idd Don. Jap Heritage voor Analoog.
Ik verwacht ook nog een pakje... Waarom duurt wachten altijd lang?
Ik had ze een dag voordat ik ze bestelde al moeten hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef BigSmurf het volgende:
Zal Analoog blij mee zijn! Wanneer zouden je Momo's aan moeten komen ongeveer?
Thanks ya'all, zeker een mooi riemetje. Hoge kwaliteit, zeer dik. Gaat mooi mee"faden" met m'n Momo's.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef M1stral het volgende:
Ja, idd Don. Jap Heritage voor Analoog.
Dat moeten we nog maar zien..;)quote:
Ik help het je hopenquote:
Valt wel mee, Corter Belt is 55 dollar + 10 dollar verzendkosten. Komt neer op ongeveer 45 - 50 euro. Dat betaal je voor een beetje riem al gauw wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef Analoog het volgende:
Mooie riem trouwens, vind het sowieso wel heel mooi die tan-lederwaren. Maar is ook wel redelijk aan de prijs zal ik maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |