Gaat goed! Begint al mooi te faden, vooral de honeycombs worden erg nice! Valt me dus mee hoe moeilijk het gaat :-)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef M1stral het volgende:
Hij is wel mooi idd. Maar Nudie's zijn gemakkelijk zo te faden, heel impressive is het dus niet.
Niks tegen Nudie hoor, maar dat is algemeen bekend als je Nudies veel wear geeft en een keertje wast, bijna alle indigo eraf wast. Een keer teveel wassen en ze zijn wit
Hoe is het met je Denham?
Fit is juist nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)ural-blue-raw-denim/
Jammer van de fit, maar die kleur.![]()
Nice combsquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:39 schreef DeGrote het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor the bad quality, maar heb je iig een indruk!
fitpics!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:00 schreef DeGrote het volgende:
Sinterklaas is vroeg dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel een dagje naar Amsterdam in de carnavalsvakantie, even passen. Fit lijkt me veel te smal, maar you never know. En wel prijzig ja, maar die kleur!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Fit is juist nicegewoon die broek is nice
Vooral die pocket delft blauw
![]()
Price is alleen niet nice
[..]
Nice combs
Ze hebben trouwens een big John (gehad?) die een kleur heeft welke daar veel op lijkt. Een van de jongens van TdN liet em me een keer zien. Wel een interessante kleur, maar voorlopig de hand op de knip.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel een dagje naar Amsterdam in de carnavalsvakantie, even passen. Fit lijkt me veel te smal, maar you never know. En wel prijzig ja, maar die kleur!
Winterstopquote:
Deze week binnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:01 schreef M1stral het volgende:
[..]
Winterstop
Momo's liggen klaar voor het vliegtuig.
Huh, wat gaan we nou krijgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Deze week binnen?Fitpics pleassssee
Wat is dit bij TDN:
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)982_2132622623_n.jpg
Een collab?
Gewoon even bellen of een bericht sturen dat je ze potentieel wilt hebben. Ze zijn daar wel relaxt in. Hebben ze ook voor mij gedaan bij de NF x TdN.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:25 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op de kleur van die collab van TdN en Big John. Hopen dat mijn maat er nog is over anderhalve week, dan ga ik een dagje naar Amsterdam waarschijnlijk.![]()
Evisu is trouwens ook echt totaal ontspoord.![]()
http://international.evis(...)s/products/ryu-jeans
Heb begin van de middag al een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn maat nog hebben en dat ik pas over anderhalve week naar A'dam kan komen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gewoon even bellen of een bericht sturen dat je ze potentieel wilt hebben. Ze zijn daar wel relaxt in. Hebben ze ook voor mij gedaan bij de NF x TdN.
Vast wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb begin van de middag al een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn maat nog hebben en dat ik pas over anderhalve week naar A'dam kan komen. Ben benieuwd.
Had je niet gelijk gevraagd voor die momo collabquote:Op zondag 12 februari 2012 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb begin van de middag al een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn maat nog hebben en dat ik pas over anderhalve week naar A'dam kan komen. Ben benieuwd.
Zou ik ook zeggen als je zelf amper een walletfade hebt na een jaar dragenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vast wel.laatst geweest en René (van de winkel) vond m'n momotaro al goed uit beginnen te zien.
Haha nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Had je niet gelijk gevraagd voor die momo collab
Blue Owl. Doe Jay de groeten maar namens mij als je een bestelling plaatst. Goede prijzen, top notch service.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:58 schreef RinkeNL het volgende:
Vraagje, waar is momotaro het voordeligst te bestellen? Ik overweeg een 0201.
Check c-store premium ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:58 schreef RinkeNL het volgende:
Vraagje, waar is momotaro het voordeligst te bestellen? Ik overweeg een 0201.
Ik ben ergens 1,90 - 1,91 en ik heb aan een 35" inseam ruim voldoende indien sanforized. Dus ik denk dat het geen problemen moet opleveren.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Weet niet precies hoe lang ik ben maar zal ergens tussen de 1,90 en 1,95 liggen.
Had geen idee dat ze sanforized waren, dat biedt mogelijkheden, bedankt!
Er zijn ook N&F's met inseams langer dan 36 inch. Vooral de SG's. Ik had een Japan Heritage, meette 37 voor hem. Ook sanforized.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Weet niet precies hoe lang ik ben maar zal ergens tussen de 1,90 en 1,95 liggen.
Had geen idee dat ze sanforized waren, dat biedt mogelijkheden, bedankt!
Dat lijkt me dan inderdaad geen slecht idee.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou een NF proberen om het zeker te weten. Een sanforized broek zal amper krimpen in de was.
Ken verder geen winkel in NL. die ze heeft in het assortiment.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan inderdaad geen slecht idee.
Is er naast TdN nog een andere winkel waar ik ze kan passen?
Weet niet helemaal op je hier op de juiste plaats bent, dit is meer een topic waarin ze/we wat dieper gaan over bepaalde jeans en foto's plaatsen van de progress van je jeans. Desalniettemin wil ik je best helpen hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef dimmak het volgende:
Weet iemand misschien nog een stel mooie goedkope nieuwe jeans te koop toevallig? Heb wat nieuwe party pants nodig.En aangezien het laatste half jaar de weekendjes zeer hard gaan en al 3 dure jeans aan de geiten heb gevoerd, zoek ik nu iets goedkopere jeans, maar toch ook toffe, voor het weekend.
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |