Denk het nietquote:
Don, check hier even...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef don-diablo het volgende:
More pics please. Denk dat ik zelf een 0702 zou nemen. Even een iets smallere fit erbij.
Laat me raden ? Jij krijgt binnenkort van Rob een lading sokken en vesten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Denk het niet
Maar wel eindelijk een fatsoenlijk model blue warp/black weft. Ik vond die chainstitch op de Grand Indigo's iets te contrasterend,.. En geen pink selvage
Edit: Ik draag eigenlijk alleen nog Momotaro, de rest is eigenlijk kastvulling
Niks der vanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Damn nice aankoop wordt dat
Overdyed wil ik ook ooit hebben en natuurlijk een momoKan natuurlijk 2 in 1 zoals jij het doet M1stral
Oldblue had ook al zo'n sexy overdyed denim
Bok de voor schieter aan het werk
Hahaha ja dat weet ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niks der vanHij betaalt altijd keurig
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha ja dat weet ikIk schiet meestal eerst voor
Gelijk overstekenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
Niks der vanHij betaalt altijd keurig
Het was het proberen waardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef don-diablo het volgende:
Moeten is een groot woord, moet niks. Zou ze wel graag willen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Liggen ze inmiddels bij blueowl en al een bestelling gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef M1stral het volgende:
De bestelling is pending om het zo maar even te stellen... Alleen even payment arrangen en gaan met die banaan.
Edit: Ja ze zijn binnen bij BlueOwl.
Haha, het is al onderweg terugquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
Gefeliciteerd met je ubergeile aankoop. Overdyed is ook wat hoog op mijn lijst staat. Heeft potentie voor ' tofste project van 2012' maar helaas dat ga je niet redden want je gaat het hele jaar je 201 dragen hahaJa, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2012 wassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.![]()
Ik kon het weer niet laten... Maar hij word vandaag geshipped.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.
Wanneer begint de jaartelling weer opnieuw?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2012 wassen.
Fixed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, met mij. Niet t hele jaar, maar wel veel en pas 1-1-2013 wassen.
@0202/0702: Die pink selvage is echt fucking nice. Jammer van m'n rekening op 't moment.
Ik denk dat ik ff afwacht. Ik zat ook te loeren naar een APC als (sneller) projectje voor ernaast en van wat ik me daar herinner moet ik 2 maten downsizen ivm vanity sizing. Dus ipv 32 zou ik 30 moeten hebben. Voor als Atta nog meeleest; hoe heb jij gesized?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef M1stral het volgende:
Don, ben je er al over uit of je hem aan gaat schaffen? Of wacht je even tot ik de mijne binnen heb?
Volgens Jay was ik de eerste
Ow, mij heeft hij verteld dat hij het toch niet zo zou hebben op een te strakke fit, aangezien hij dan moet downsizen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:26 schreef M1stral het volgende:
Van die maat van Analoog heb ik ook niks meer gehoord. Dus wie geinteresseerd is, de Japan Heritage is nog beschikbaar.
Had wel zo netjes geweest als hij even had laten weten geen interesse te hebben. Reden zal me wat dat betreft een zorg zijn, haha. Maargoed, maakt verder niet uitquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ow, mij heeft hij verteld dat hij het toch niet zo zou hebben op een te strakke fit, aangezien hij dan moet downsizen.
Ik ga er voor mezelf nog even over nadenken, laat het je voor 't weekend even weten.
Ja klopt, mij had hij verteld dat hij nog gereageerd had, maargoed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef M1stral het volgende:
[..]
Had wel zo netjes geweest als hij even had laten weten geen interesse te hebben. Reden zal me wat dat betreft een zorg zijn, haha. Maargoed, maakt verder niet uit
Als je echt geinteresseerd bent, dan wil ik eventueel nog wel over de prijs onderhandelen. Alleen de shipping is echt voor eigen rekening, want anders kan ik hem net zo goed bijna weggeven
Als het een andere fit en een paar maten groter was geweestquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef M1stral het volgende:
70 euro + shipping. Ben je voor nog geen 80 euro klaar. Een enkele keer gedragen, nauwelijks zichtbare wear. Loose weave denim, dus eventueel makkelijk te stretchen. Nieuwwaarde 200 USD.(+- 150 a 160 EUR)
Nou, als dit geen steal is
Haha, maar een koopje blijft het toch...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als het een andere fit en een paar maten groter was geweest
Ik ben -1 gegaan maar mijn ns is al zo veel uitgelopen dat ik hem nu maar verkoop. Zou dus wel adviseren 2 maten te downsizen, als je jezelf een beetje wil pijnigen zou 3 ook kunnen denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ff afwacht. Ik zat ook te loeren naar een APC als (sneller) projectje voor ernaast en van wat ik me daar herinner moet ik 2 maten downsizen ivm vanity sizing. Dus ipv 32 zou ik 30 moeten hebben. Voor als Atta nog meeleest; hoe heb jij gesized?
Die 0702 is erg, erg nice en het liefst zou ik ze allebei willen. Tegelijkertijd wil ik nog ff door met m'n 0201.
Dit is goeie informatie, thanks!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ben -1 gegaan maar mijn ns is al zo veel uitgelopen dat ik hem nu maar verkoop. Zou dus wel adviseren 2 maten te downsizen, als je jezelf een beetje wil pijnigen zou 3 ook kunnen denk ikhad echt veel ruimte over.
Bij een ps zou ik 1 downsizen omdat de fit anders wel heel skinny word. Heb ook het gevoel dat die minder uitgelopen is maar kan ook aan mij liggen.
Mooie aankoop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook weer een nieuwe broekje op de kop getikt.
Edwin ED-49
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even geduld hebben Don. Ik zit zelf ook met enorme anticipatie te wachten op wat komen gaat. Er waren wel shots op BlueOwl, zeg maar als vergelijking naast de E007-2B (Grand Indigo). De 0702 is nog donkerder. En niet een heul klein beetje ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooie aankoop.![]()
Die 0702 blijft me achtervolgen.Blijft een mooi ding alleen wil ik eerst fitpics zien.
Had het zelf al lopen vergelijken en zag al dat de 0702 redelijk zwart oogt en dat maakt em erg erg tof. Mooi stukje denim.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nog even geduld hebben Don. Ik zit zelf ook met enorme anticipatie te wachten op wat komen gaat. Er waren wel shots op BlueOwl, zeg maar als vergelijking naast de E007-2B (Grand Indigo). De 0702 is nog donkerder. En niet een heul klein beetje ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal natuurlijk shots maken en fitpics, maar dat zal nog wel een goede week tot 10 dagen duren ben ik bang.
Ik vind de lengte ook ideaal. En het feit dat ie sanforized is, is ook wel mooi. Dan krimpt ie zowiezo maar marginaal tot helemaal niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef don-diablo het volgende:
De tab is bijzaak. Zolang het denim maar super is en de fit gewoon goed natuurlijk. De kortere inseam is voor mij ideaal aangezien ik 34 altijd wel relaxt vind omdat ik em dan fijn kan cuffen.
Hoop dat die niet zo snel uitverkocht raakt. Kan ik rustig beslissen.
http://www.styleforum.net/t/132415/momotaro/840#post_4741422quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef M1stral het volgende:
Je zou op SuFu en SF eens die fades moeten zien van satchelbmoore. Die heeft zo'n Context x Momo 9 maanden getrashed. Echt een B-E-A-U-T-Y.
Die 0702 is een beetje van hetzelfde caliber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |