quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Sooph het volgende:
Je hoeft het de eerste keer helemaal niet met iemand doen van wie je houdt
quote:
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maar echt iedereen met wie ik spreek zegt juist, niet doen, ga je spijt van krijgen bla bla bla..
Waarom zou je spijt moeten krijgen etc.? Omdat het specifiek dit meisje is? Of zou je meteen al de ware moeten vinden?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maar echt iedereen met wie ik spreek zegt juist, niet doen, ga je spijt van krijgen bla bla bla..
Jaloerse bitches!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Waarom zou je spijt moeten krijgen etc.? Omdat het specifiek dit meisje is? Of zou je meteen al de ware moeten vinden?
Dat moet je ook niet met je moeder bespreken.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik ben 17.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Als twee mensen seks met elkaar willen, waarom niet?
geef liever wat goede raad peetvaderquote:
Waarom zou je dan naar anderen luisteren? Je bent toch oud genoeg om jouw eigen beslissingen te nemen?quote:
Naja, zoenen hoefde van mij ook niet persé met een meisje waar ik van hield, en dat is ook niet gebeurd en heb er geen spijt van.. boeit me niks eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef TNA het volgende:
Het is mooi als je het de eerste keer doet met iemand waar je echt iets mee op wilt bouwen, maar goed, daar hoef je ook weer niet panisch aan vast te houden. Probeer je in te denken wat je er over een jaar van zou vinden.
Noudan, wat let je? Je krijgt pas spijt als je het niet doet. Zit je straks als 25-jarige alleen op je zolderkamertje zonder ooit een echte flamoes te hebben gezien.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Naja, zoenen hoefde van mij ook niet persé met een meisje waar ik van hield, en dat is ook niet gebeurd en heb er geen spijt van.. boeit me niks eigenlijk
Dat is inderdaad mooi......... tot het uit is en je baalt dat je niet meer vrouwen hebt gedaan. Althans dat denk ik, mijn eerste keer was ook gewoon met een random slet die ik amper kende. Maak me er geen seconde druk om nuquote:Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef TNA het volgende:
Het is mooi als je het de eerste keer doet met iemand waar je echt iets mee op wilt bouwen, maar goed, daar hoef je ook weer niet panisch aan vast te houden. Probeer je in te denken wat je er over een jaar van zou vinden.
Ben je hommo ofzoquote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef Anonyappelmous het volgende:
En voor jongens ligt het ook anders dan voor meisjes denk.
Ja dat denk ik ook, meestal doen jongens niet zo moeilijkquote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef Anonyappelmous het volgende:
En voor jongens ligt het ook anders dan voor meisjes denk.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef starla het volgende:
Wat is je luxe-probleem dan? Als je niet meegaat blijf je maagd en kun je niet tegen je vrienden zeggen dat je een chick hebt gepaald.
Een luxe-probleem is dat je moet kiezen tussen 2 sletten waarvan de 1 nog lekkerder is dan de ander.
Ik zou zeggen: neuk haar, kun je je facebookprofiel updaten van maagd naar hosselaar.
En...ga je het doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik bedoel meer qua luxeprobleem dat ik de keus heb om het met een vet lekkere chick te doen.. :p
Wat is je luxeprobleem dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik bedoel meer qua luxeprobleem dat ik de keus heb om het met een vet lekkere chick te doen.. :p
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:16 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik denk het wel.. omdat ik er inderdaad mee eens ben dat het een erg christelijke gedachtegang is, dat je persé van elkaar moet houden.. straks ga ik anders dikke vette spijt krijgen, helemaal om het niet de minste is :p
xD LOLquote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
I hope so :p Maar ik ben wel bang dat het een ultra slet is.. dat ze echt met heel veel jongens doet, meerderen per week. XD
Vergeet je condoom niet in dat geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
I hope so :p Maar ik ben wel bang dat het een ultra slet is.. dat ze echt met heel veel jongens doet, meerderen per week. XD
Dan blijf je toch lekker bij de whekamp en Neckerman hangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik word er alleen super nerveus van, alleen al als ik er aan denk.
Je pa zou trots op je zijn !!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Anonyappelmous het volgende:
Godverdomme, daar komt 't al! Bij haar thuis kan het niet omdat haar ouders "kut" zijn, en bij mij kan het niet omdat het huis gebouwd is van hout en zo gehorig als de pest, en me vader zit altijd boven, paar meter van me vandaan, godverdomme! DAMN
JIj mag ook wel langs komen hoor !quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef Sooph het volgende:
Ah, op die fiets. Euh, gewoon mee naar jouw huis nemen joh! Begrijpt je pa wel
Inderdaad. Je hoeft ook geen maagd te blijven tot het huwelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Sooph het volgende:
Hoezo is je pa een probleem? Ten eerste weet je vrij zeker dat hij geen maagd meer is. Ten tweede zou hij zoals gezegd trots zijn. Stel hem dan ook even aan haar voor. HIj is wat ouder, maar mannen vergeten echt niet wat lekker was.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maar hoe los ik dit op met me vader? Mijn huis is gehoriger dan gehorig...
Ja, maar zij heeft al zoveel jongens geneukt, en ik heb nog nooit seks gehad. Beetje nare verhouding lijkt me dat. Ik vind 't zo snel om opeens seks te gaan hebben..quote:Op maandag 23 januari 2012 22:15 schreef seiramu het volgende:
Als jullie elkaar leuk vinden kan je toch gewoon seks hebben met haar? Of wil je liever seks voor het eerst met iemand die relatie/vriendin-materiaal is? Dan zou ik verder zoeken. Zo niet, go have some fun.
Ok dan TS. Het is duidelijk wat jij wil. Case closed?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:31 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik ga denk zeggen dat ik het niet doe. Ze is best wel een bitch eigenlijk, en ook een mega slet. En ik ben bang dat het seks dan ook helemaal niet goed verloopt. Dan blijf ik liever even wachten, tot ik in een wat meer vertrouwelijker band zoiets kan doen.
Jezus man wees is creatief. Ik vingerde mijn eerste vriendin met de deur open man! Ok we stopte wel elke keer als er iemand de trap opkwam. Maar toen gingen we gewoon verder in een weiland ergens. Er is vast wel een hoekje voor je.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Anonyappelmous het volgende:
Godverdomme, daar komt 't al! Bij haar thuis kan het niet omdat haar ouders "kut" zijn, en bij mij kan het niet omdat het huis gebouwd is van hout en zo gehorig als de pest, en me vader zit altijd boven, paar meter van me vandaan, godverdomme! DAMN
je gaat toch niet echt meteen neuken, daar ben je veelste jong voor. Eerst een beetje voelen en plagen en als het goed aanvoelt duw jij je tokus er in.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Nu twijfel ik weer om het wel te doen. Ik word gek hier! :p
Volgens mij gaat zij dat wel doen. Ze heeft tig vriendjes gehad.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
je gaat toch niet echt meteen neuken, daar ben je veelste jong voor. Eerst een beetje voelen en plagen en als het goed aanvoelt duw jij je tokus er in.
Nee, niet vertellen. Je gaat slapen met haar, streelt haar een beetje. Na een tijdje ga je zoenen en op een gegeven moment duw jij je tokus er in. Bij mij duurde het toen een hele zondagmiddag.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:48 schreef Anonyappelmous het volgende:
Zal ik haar vertellen dat ik maagd ben, zo ja, pas op het afspraakje zelf of al daarvoor?
Hoe kan het nou falen? Er kunnen 2 dingen mis gaan of je krijgt een vroegtijdige zaadlozing, wat eens in je miezerige leven had moeten gebeuren omdat je geen wijf gewend bent of je ligt naast haar te trillen onder de warme dekens dan zou ik mijn mannelijkheid is effe checken. Voor de rest kan je tijdens het strelen ook wel aardig aanvoelen hoe het is als je verder gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Anonyappelmous het volgende:
Opzich wel kans van me leven inderdaad! Het enige wat me tegenhoudt is dat het misschien gaat falen.
Ik geef haar fb niet, veelste lekker voor jou
Dat blijft zo als je het niet doet.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Anonyappelmous het volgende:
Opzich wel kans van me leven inderdaad! Het enige wat me tegenhoudt is dat het misschien gaat falen.
Om je even gerust te stellen en wat twijfel bij je weg te nemen: Als ik je zo hoor praten dan zal je gegarandeerd de eerste keer hard falen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Anonyappelmous het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef Anonyappelmous het volgende:
Hey,
Ik heb een soort van luxe-probleem. Ik heb een soort van vriendin nu, ook al kun je het meer een scharrel noemen en ze is echt lekkerder dan lekker. Ze is wel beetje een slet, maar qua seksuele gevoelens maakt dat er niet minder op. Ik voel me echt super seksueel aangetrokken tot haar en we hebben ook al gezoend. Ik weet zeker dat ze me binnenkort mee naar haar huis neemt en ze het wilt doen. Maar ik heb nog nooit seks gehad, en zij wel.
Ik twijfel nu of ik met haar zal gaan of niet. Aan de ene kant wil ik wel, omdat ik me seksueel heel erg aangetrokken voel en ik denk dat je alles niet zo moeilijk moet bezien en het gewoon laten gebeuren. Maar aan de andere kant zegt iedereen dat je de eerste keer persé met iemand moet doen waar je van houdt. Maar zo loop ik wel ontzettend veel fun mis, door deze cliché verhaal.
Wat zal ik doen?
Waarom heb je haar dat verteld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef Anonyappelmous het volgende:
Verteld dat ik maagd ben, en ze zei dat ze ook niet van plan was gelijk seks te gaan hebben. Goed teken dus. Ik ga gewoon afspreken en zie wel wat het word. Ik hou jullie op de hoogte! :-)
Goed teken dat ze opeens geen seks meer met je wil nadat je hebt verteld dat je maagd was?quote:
Hahaha, nee hoor. Want ze komt nog steedsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef starla het volgende:
[..]
Goed teken dat ze opeens geen seks meer met je wil nadat je hebt verteld dat je maagd was?
Nu je officieel gedegradeerd bent tot the friendzone, wordt zij uitgewoond door de buurjongen die ook nog maagd is maar het niet vertelde.
ik zeg friendzonequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor. Want ze komt nog steeds
Maar jij komt niet meer bij haar, hahahahquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ze komt nog steeds, buiten friendzone om, ken haar nog maar 2 dagen dus
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Anonyappelmous het volgende:
Jep, gezoend/tongt en beetje vrijen met elkaar.
Oh! Nou zeg, was ik helemaal enthousiastquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
We hebben nog niet afgesproken hoor! Haha :-)
Ach, als ze langs komt hoef je er niet meteen bovenop te duiken, zoals je al eerder hebt gezegd volgens mij, kijk gewoon wat er gebeurdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ja maar ik twijfel heel erg om het grote verschil tussen ons. Zij rookt, ik niet. Zij heeft geblowed, ik niet. Ze is heel erg rock 'n roll, ik een beetje. En dan nog iets, ze kent al mijn vrienden, en ik al haar, dus ik zal haar altijd blijven tegenkomen stel het gaat falen of iets dergelijks.
Zie het als een snoepje, niet meteen doorslikken. Maar eerst een beetje zuigen en op je tong leggen en een beetje er mee spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ja maar ik twijfel heel erg om het grote verschil tussen ons. Zij rookt, ik niet. Zij heeft geblowed, ik niet. Ze is heel erg rock 'n roll, ik een beetje. En dan nog iets, ze kent al mijn vrienden, en ik al haar, dus ik zal haar altijd blijven tegenkomen stel het gaat falen of iets dergelijks.
Wees is creatief man! laat haar op je schoot zitten. Zit een beetje aan haar. Op een gegeven moment zeg je zullen we in bed wat tv gaan kijken, zeg jij ja. En dan ga je verder met voelen. Als je denkt nou lekker gevoeld hoor maar ik wil ook wel effe komen. Duw jij je snikkeltje er in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:59 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze gaat dus komen, ze heeft er zin in enzo. Maar..... we hebben niks te doen. We kunnen geen film kijken want heb alleen een stoel. Dus we moeten fucking tv kijken!
Hij is eigenlijk verliefd op een slet, zie je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:34 schreef Koeketrommel het volgende:
"Ze is wel een beetje een slet"
Wauw, klasse.
Ja, vieze manhoer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk verliefd op een slet, zie je dat?
Zo lang ze maar niet lelijk is (en eigenlijk is zelfs dat niet eens zo'n groot probleem).quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Sooph het volgende:
Alsof jij een zak met snoepjes waard bent.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik zie het inderdaad als een snoepje. Maar straks lukt het niet om het door te slikken, en vertelt ze het tegen de andere snoepjes in de snoepzak.
je piemol krijgt geen spijt, je gevoel wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef Anonyappelmous het volgende:
Hmm, naja.. Ik twijfel erg man. Ik weet niet wat beter is. Je piemel volgen of je gevoel..
Hoe veel je ook om dr geeft, het gaat toch uit en dan is het uiteindelijk gewoon een kutsnolquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je piemol krijgt geen spijt, je gevoel wel.
Serieus, dit is echt zo'n typisch ding waar je later zo enorm spijt van gaat krijgen. En beter verspil je je eerste keer klungelige sex aan iemand waar je toch niet zo veel van houd, dan dat je je helemaal voor schut zet bij iemand die je WEL enorm veel ziet zitten
ja sukkel, je moet mekaar ook niet op msn leren kennen, maar in real life dude.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze praat bijvoorbeeld echt nooit tegen me op msn, terwijl we elkaar nog maar 3 dagen kennen. Tis ook echt haar intentie voor seks, that's all. Ik weet niet of ik wel zo weinig eigenwaarde heb om dat toe te laten..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:14 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ja, zij wilde mij toevoegen. Ze heeft me pas toegevoegd toen we hadden gezoend.
Tis gewoon kut, ik weet nog amper wie het is, en dan heb ik haar over paar dagen wel in me slaapkamer te gast. Ik wist haar naam niet eens toen ik haar telefoonnummer kreeg, tijdens het toevoegen. (Dikke faal btw)
ja en ik had vrijdag ook een chick nog nooit gezien, maar zaterdag met haar afgesproken en na 2 min lag ik al naast haar in bed, een film te kijken,quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:14 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ja, zij wilde mij toevoegen. Ze heeft me pas toegevoegd toen we hadden gezoend.
Tis gewoon kut, ik weet nog amper wie het is, en dan heb ik haar over paar dagen wel in me slaapkamer te gast. Ik wist haar naam niet eens toen ik haar telefoonnummer kreeg, tijdens het toevoegen. (Dikke faal btw)
Goed idee. Dit ga ik doen. Thanks!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:48 schreef Lovefoxxy het volgende:
Klinkt alsof je het zelf liever met iemand wil doen waar je iets om geeft, dus dan is dit meisje wellicht niet de beste keuze. Laat de afspraak anders gewoon staan en beslis op het moment zelf of je je er wel of niet goed bij voelt
Hoezo beter? Het een is niet per se beter dan het ander.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef Anonyappelmous het volgende:
Hmm, naja.. Ik twijfel erg man. Ik weet niet wat beter is. Je piemel volgen of je gevoel..
Je ziet het verkeerd. Jij neukt haar, zij niet jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze praat bijvoorbeeld echt nooit tegen me op msn, terwijl we elkaar nog maar 3 dagen kennen. Tis ook echt haar intentie voor seks, that's all. Ik weet niet of ik wel zo weinig eigenwaarde heb om dat toe te laten..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:48 schreef Lovefoxxy het volgende:
Klinkt alsof je het zelf liever met iemand wil doen waar je iets om geeft, dus dan is dit meisje wellicht niet de beste keuze. Laat de afspraak anders gewoon staan en beslis op het moment zelf of je je er wel of niet goed bij voelt
Allemaal zaken die je toch ooit in het leven tegen gaat komen. En als je faalt wil dat niet zeggen dat iedereen dat te weten komt. Elke vent met penis in dit topic heeft al wel eens gefaald. En wat hierboven al gezegd werd, beter oefen je op een sletje dan dat je straks helemaal hoteldebotel bent. Heb je tenminste wat ervaring voor een veel belangrijker moment. Het gaat niet om de eerste keer seks, het gaat om de eerst keer seks met iemand die je leuk vindt. Een beetje ervaring kan dan geen kwaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:42 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze kent al me vrienden en zo. Dus stel het faalt, heb ik wel beetje een probleem. Een ander ding wat me tegenzit, is stel we doen het met elkaar in een geile bui. Dan ben ik 1: Me maagdelijkheid kwijt, en 2: Stel zij wilt verder en ik vind haar toch niet leuk genoeg, hoe vertel je dat?
Das het gene waar ik bang voor ben.
helemaal niet, hij is gewoon zenuwachtig om met een jong ding geile nueckseckz te hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:48 schreef Lovefoxxy het volgende:
staat niets over seks inquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Meisje leuk vinden > mee uit vragen?
Ik ben ook wel benieuwdquote:
Bij jullie in het dorp zijn ze erg van de kerk volgens mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
met kans dat het als nog niet "de ware" is, maar dat je je dat inbeeld omdat je gewoon door en door geil bentquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:51 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Bij jullie in het dorp zijn ze erg van de kerk volgens mij.
Je moet gewoon doen wat jij zelf denk wat het beste is.
Als je op die ene speciale wacht (de ware) dan blijf je dus maagd tot je huwelijk
wow, heb jij even geluk. ontmaagd worden door een ervaren chick die ook nog eens heel erg lekker is. Ik denk dat zo ongeveer 3/4 van mijn klas op die leeftijd daar erg jaloers op zou zijn geweest. Ik in elk geval wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |