quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Sooph het volgende:
Je hoeft het de eerste keer helemaal niet met iemand doen van wie je houdt
quote:
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maar echt iedereen met wie ik spreek zegt juist, niet doen, ga je spijt van krijgen bla bla bla..
Waarom zou je spijt moeten krijgen etc.? Omdat het specifiek dit meisje is? Of zou je meteen al de ware moeten vinden?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maar echt iedereen met wie ik spreek zegt juist, niet doen, ga je spijt van krijgen bla bla bla..
Jaloerse bitches!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Waarom zou je spijt moeten krijgen etc.? Omdat het specifiek dit meisje is? Of zou je meteen al de ware moeten vinden?
Dat moet je ook niet met je moeder bespreken.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik ben 17.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Als twee mensen seks met elkaar willen, waarom niet?
geef liever wat goede raad peetvaderquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |