helemaal niet, hij is gewoon zenuwachtig om met een jong ding geile nueckseckz te hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:48 schreef Lovefoxxy het volgende:
Klinkt alsof je het zelf liever met iemand wil doen waar je iets om geeft, dus dan is dit meisje wellicht niet de beste keuze. Laat de afspraak anders gewoon staan en beslis op het moment zelf of je je er wel of niet goed bij voelt
staat niets over seks inquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Meisje leuk vinden > mee uit vragen?
Bij jullie in het dorp zijn ze erg van de kerk volgens mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maar echt iedereen met wie ik spreek zegt juist, niet doen, ga je spijt van krijgen bla bla bla..
met kans dat het als nog niet "de ware" is, maar dat je je dat inbeeld omdat je gewoon door en door geil bentquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:51 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Bij jullie in het dorp zijn ze erg van de kerk volgens mij.
Je moet gewoon doen wat jij zelf denk wat het beste is.
Als je op die ene speciale wacht (de ware) dan blijf je dus maagd tot je huwelijk
wow, heb jij even geluk. ontmaagd worden door een ervaren chick die ook nog eens heel erg lekker is. Ik denk dat zo ongeveer 3/4 van mijn klas op die leeftijd daar erg jaloers op zou zijn geweest. Ik in elk geval wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
I hope so :p Maar ik ben wel bang dat het een ultra slet is.. dat ze echt met heel veel jongens doet, meerderen per week. XD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |