Waarom zou je dan naar anderen luisteren? Je bent toch oud genoeg om jouw eigen beslissingen te nemen?quote:
Naja, zoenen hoefde van mij ook niet persé met een meisje waar ik van hield, en dat is ook niet gebeurd en heb er geen spijt van.. boeit me niks eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef TNA het volgende:
Het is mooi als je het de eerste keer doet met iemand waar je echt iets mee op wilt bouwen, maar goed, daar hoef je ook weer niet panisch aan vast te houden. Probeer je in te denken wat je er over een jaar van zou vinden.
Noudan, wat let je? Je krijgt pas spijt als je het niet doet. Zit je straks als 25-jarige alleen op je zolderkamertje zonder ooit een echte flamoes te hebben gezien.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Naja, zoenen hoefde van mij ook niet persé met een meisje waar ik van hield, en dat is ook niet gebeurd en heb er geen spijt van.. boeit me niks eigenlijk
Dat is inderdaad mooi......... tot het uit is en je baalt dat je niet meer vrouwen hebt gedaan. Althans dat denk ik, mijn eerste keer was ook gewoon met een random slet die ik amper kende. Maak me er geen seconde druk om nuquote:Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef TNA het volgende:
Het is mooi als je het de eerste keer doet met iemand waar je echt iets mee op wilt bouwen, maar goed, daar hoef je ook weer niet panisch aan vast te houden. Probeer je in te denken wat je er over een jaar van zou vinden.
Ben je hommo ofzoquote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef Anonyappelmous het volgende:
En voor jongens ligt het ook anders dan voor meisjes denk.
Ja dat denk ik ook, meestal doen jongens niet zo moeilijkquote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef Anonyappelmous het volgende:
En voor jongens ligt het ook anders dan voor meisjes denk.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef starla het volgende:
Wat is je luxe-probleem dan? Als je niet meegaat blijf je maagd en kun je niet tegen je vrienden zeggen dat je een chick hebt gepaald.
Een luxe-probleem is dat je moet kiezen tussen 2 sletten waarvan de 1 nog lekkerder is dan de ander.
Ik zou zeggen: neuk haar, kun je je facebookprofiel updaten van maagd naar hosselaar.
En...ga je het doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik bedoel meer qua luxeprobleem dat ik de keus heb om het met een vet lekkere chick te doen.. :p
Wat is je luxeprobleem dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik bedoel meer qua luxeprobleem dat ik de keus heb om het met een vet lekkere chick te doen.. :p
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:16 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik denk het wel.. omdat ik er inderdaad mee eens ben dat het een erg christelijke gedachtegang is, dat je persé van elkaar moet houden.. straks ga ik anders dikke vette spijt krijgen, helemaal om het niet de minste is :p
xD LOLquote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
I hope so :p Maar ik ben wel bang dat het een ultra slet is.. dat ze echt met heel veel jongens doet, meerderen per week. XD
Vergeet je condoom niet in dat geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
I hope so :p Maar ik ben wel bang dat het een ultra slet is.. dat ze echt met heel veel jongens doet, meerderen per week. XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |