Dan blijf je toch lekker bij de whekamp en Neckerman hangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik word er alleen super nerveus van, alleen al als ik er aan denk.
Je pa zou trots op je zijn !!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Anonyappelmous het volgende:
Godverdomme, daar komt 't al! Bij haar thuis kan het niet omdat haar ouders "kut" zijn, en bij mij kan het niet omdat het huis gebouwd is van hout en zo gehorig als de pest, en me vader zit altijd boven, paar meter van me vandaan, godverdomme! DAMN
JIj mag ook wel langs komen hoor !quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef Sooph het volgende:
Ah, op die fiets. Euh, gewoon mee naar jouw huis nemen joh! Begrijpt je pa wel
Inderdaad. Je hoeft ook geen maagd te blijven tot het huwelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef Sooph het volgende:
Je hoeft het de eerste keer helemaal niet met iemand doen van wie je houdt
Hoezo is je pa een probleem? Ten eerste weet je vrij zeker dat hij geen maagd meer is. Ten tweede zou hij zoals gezegd trots zijn. Stel hem dan ook even aan haar voor. HIj is wat ouder, maar mannen vergeten echt niet wat lekker was.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maar hoe los ik dit op met me vader? Mijn huis is gehoriger dan gehorig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |