quote:
Ik wel de choco maar niet de zeeuwse bolusquote:
Die Zeeuwse bolus zelf of in bed?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Chico is wel heerlijk warm, zeker in bed![]()
![]()
![]()
![]()
HOU ES OP IK WIL NIKS KOPEN TROELALALA!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
En je hebt die hoes ook als badmat
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095456%2007013%2091%207449%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En gastendoekjes.
Ik allebei nietquote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik wel de choco maar niet de zeeuwse bolus
quote:
Beidenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Zeeuwse bolus zelf of in bed?
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik allebei niet![]()
Misschien nog eens doen
[..]
Over bedperikelen gesproken, mannen die zeiken over bedkruimels, omdat je net samen hebt gegeten.quote:
Is dat veilig tegen een chinees te zeggen?quote:Gong xi fa cai
Geen idee, in mijn bed wordt echt niet gegetenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over bedperikelen gesproken, mannen die zeiken over bedkruimels, omdat je net samen hebt gegeten.Net vrouwen, die zeiken ook altijd
Sokken in bed vind ik maar raarquote:Op maandag 23 januari 2012 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over bedperikelen gesproken, mannen die zeiken over bedkruimels, omdat je net samen hebt gegeten.Net vrouwen, die zeiken ook altijd
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat veilig tegen een chinees te zeggen?
En DM me eens een link naar dat park op Texel, en wanneer jij gaat
quote:
Ja, voor de warmte.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat is supergeil.
Zijn er mensen die dat doen dan?
Het zijn geen honden, dus je kunt het!!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HOU ES OP IK WIL NIKS KOPEN TROELALALA!!!!!
DM verzondenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat veilig tegen een chinees te zeggen?
En DM me eens een link naar dat park op Texel, en wanneer jij gaat
Bejaarden of zo?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, voor de warmte.![]()
Vind het zelf nogal not done
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, in mijn bed wordt echt niet gegeten![]()
Neuh, tenzij ik met 40 graden koorts lig te rillen en ziek ben. En in het ziekenhuis ook met sokken, maar dat is meer op het bed.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat is supergeil.
Zijn er mensen die dat doen dan?
Is onze SC naar ONZ verplaatst? Ik ruik watquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij kan ik deze vraag hier dan ook wel stellen: is (ruim) twee dagen dezelfde onderbroek aan normaal!?
Lief doen tegen RNquote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is onze SC naar ONZ verplaatst? Ik ruik wat
Houden die man!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
En als we op de bank neuken wordt er nooit over kruimels geklaagd
Nouja nee meer omdat hier moeilijke vraagstukken over kleding(on)gewoonten opgelost wordenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is onze SC naar ONZ verplaatst? Ik ruik wat
quote:
Ik dacht dus inderdaad ook al dat het niet echt normaal was.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Tweede dag binnenstebuiten kan gebeuren bij een noodgeval
Ja vandaar dat ik ONZ opmerkte, je draagt het toch niet voor je lol ruim 2 dagenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dus inderdaad ook al dat het niet echt normaal was.
Oh dit ging overigens niet over ondergoedjes, maar goedquote:Op maandag 23 januari 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
In de zomer kleed ik me soms echt tig keer om
Ik draag mijn onderbroek altijd op twee dagen Ik trek hem aan op bijv woensdag en dan gaat hij op donderdag uit..quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij kan ik deze vraag hier dan ook wel stellen: is (ruim) twee dagen dezelfde onderbroek aan normaal!?
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Hey Gomiquote:
Als je hem de ene dag 's avonds na het douchen aan doet en dan de dag erna aanlaat 's ochtends dan kan het welquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
hey pisces, yeah had ze toch liggen en twente was me te ver. en omdat t ook goede kaartjes waren leek t me zonde om ze gewoon weg te gooienquote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey GomiIk las van die kaartjes gister, wat tof
Ja dat laatste maakt het nog éxtra leukquote:Op maandag 23 januari 2012 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pisces, yeah had ze toch liggen en twente was me te ver. en omdat t ook goede kaartjes waren leek t me zonde om ze gewoon weg te gooien
Die gaat in de roti?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, moet mijn vader zo nog wel ff afgeven hoor.
lol, mijn moeder maakt t en mijn vader brengt t langs.quote:
HMMMM Heel aparte rotiquote:
Lekkerrrrr, stuur es wat door!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:19 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, mijn moeder maakt t en mijn vader brengt t langs.
mijn moeder maakt ook gewoon de beste roti ever
Ja joh, wij maken dat met kipquote:
en zo kwamen ze iig bij een echte twente fan terecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat laatste maakt het nog éxtra leuk
kom t maar halenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekkerrrrr, stuur es wat door!=roti!
mijn moeder maakt ook de beste barra ever btwquote:Op maandag 23 januari 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
nu heb ik verdomme alweer zin in een broodje barra !!!!!!!!!!!
Ben je een man en ben je vrijgezel?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn moeder maakt ook de beste barra ever btw
Fuck, fuck, fuck, lees net je post in FA/Fau over Sandor. GVD!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
nu heb ik verdomme alweer zin in een broodje barra !!!!!!!!!!!
ooh gaan we daten?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je een man en ben je vrijgezel?
![]()
Ik mis mn Surinaamse ex schoonmoeder
Als iedereen dat deed, was ik voorgoed partnerloosquote:Op maandag 23 januari 2012 17:57 schreef Troel het volgende:
Terecht oh-oh. Altijd je liefde uitzoeken op de kookkunsten van zijn moeder. Dat heb ik helaas op de harde manier geleerd
als je zelf goed kan koken treedt er weer een andere selectieprocedure in werking hequote:Op maandag 23 januari 2012 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als iedereen dat deed, was ik voorgoed partnerloos
Nee hoor, ik ga altijd naar huis om 17.30quote:Op maandag 23 januari 2012 18:57 schreef gomi het volgende:
volgens mij deed die vraag van me dr heel hard wegrennen
Yohoquote:
HALLOquote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
Also, waar is de wachtkamer voor vrijgezelle mensen die koken?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
aanwezigheid, moet 80% van de topics aanwezig zijn om dit vak te halen
Daar links, oh-oh wacht met smart op jequote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
Also, waar is de wachtkamer voor vrijgezelle mensen die koken?
Met zwabber wil ze wel daten maar met gomi niet hequote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar links, oh-oh wacht met smart op je
Oh die post heb ik dan gemistquote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met zwabber wil ze wel daten maar met gomi niet he
Ik word helemaal emo van dat laatste stukjequote:Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef oh-oh het volgende:
En ik denk dat ik alvast de tafel dek voor morgen, voor Chico zn feestje
Ik ook, ik heb echt even gedacht dat we het niet gingen redden hoor...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word helemaal emo van dat laatste stukje
emo eendjequote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word helemaal emo van dat laatste stukje
En terecht. Zwabber is geschikter om te keuken schoon te maken nadien. Heb je ooit iemand gezien die met een Gomi de vloer schoonmaakt.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met zwabber wil ze wel daten maar met gomi niet he
daar wordt het niet beter op, gomi betekent afvalquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En terecht. Zwabber is geschikter om te keuken schoon te maken nadien. Heb je ooit iemand gezien die met een Gomi de vloer schoonmaakt.
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar wordt het niet beter op, gomi betekent afval
BEATRIX! :22:00 Ned. 1quote:
Ikweets ikweetsquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
Complete serie van Anthony Bourdain binnengehaald
Wat leuk dat het zo goed in de smaak viel, het zijn ook wel erg leuke cadeausquote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef Pagan het volgende:
Gisteren was geweldig. dodelijk vermoeiend, drie van die wijsneusjes tesamen, maar erg leuk.
De kadootjes vielen goed in de smaak.
Voor de oudste hadden we een theeserviesje, precies wat ze graag wilde hebben (dat wisten we alleen niet), voor de middelste een piratenschatkist met verkleedspul, en kompas, landkaart enz., dat was ook een schot in de roos en voor de jongste een Dikkie Dik tuinsetje, ze ging gelijk de tuin vernaggelen.
Strega had dan ook veel voorpret bij het uitzoeken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat het zo goed in de smaak viel, het zijn ook wel erg leuke cadeaus
Whehequote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega had dan ook veel voorpret bij het uitzoeken.
hehe idd mijn sig en onderschrift zeggen al genoegquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet dan ook zappen naar rtl 7quote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Staat de tv hier op de achtergrond te jodelen, ik denk 'joh, Sister act is weer bezig zeker'. Maar het is The Wiz
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef oh-oh het volgende:
You are coming in loud and clear my dear
Hij is van 24-1-1998quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef Bos81 het volgende:
O ja CHico is morgen jarig he? Hoe oud werd hij ook al weer? 13 ?
Och, het mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is wel een heel erg crappie souvenier van zo een leuke dag zeg
Okee, 14 al. Mooie leeftijd voor een hond? Hij is toch een 100% zuiver ras of niet?quote:
Mooie foto hequote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, het mag de pret niet drukken
Die foto met Kareltje is me meer waard dan een boete.
Jaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooie foto heen een mooi moment was dat ook, hij zat zo fijn bij je
Jawel, hij is denk ik de oudste stamboomreu van het ras in NL, hij is geboren in de UK.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, 14 al. Mooie leeftijd voor een hond? Hij is toch een 100% zuiver ras of niet?
Was het ook, ondanks de drukte en die hoerige trein die we niet meer konden vindenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaik vond het echt heel leuk toen.
Haha ohjaa de trein! Dat moeten we nog es doenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het ook, ondanks de drukte en die hoerige trein die we niet meer konden vinden
Zou mooi zijn. De hond waarmee ik ben opgegroeid. Ik was ruim 6 toen we haar kochten, is ruim 17.5 jaar bij ons geweest..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, hij is denk ik de oudste stamboomreu van het ras in NL, hij is geboren in de UK.
Maar ik hoop dat ie lekker 20 wordt hoor
Slaap lekker Bosquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. De hond waarmee ik ben opgegroeid. Ik was ruim 6 toen we haar kochten, is ruim 17.5 jaar bij ons geweest..
En ik ga slapen,, De mindere dagen nemen weer toe, dus grenzen aangeven
Gas uit doen als je vlees gaar is?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh oh (zie mestreech topic) ,maar waarom meurt het hier altijd zo naar verbrande autobandened laatste weken iig, hier in de straat/boschstraat. zit er een fabriek ofzo in mestreech?
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gas uit doen als je vlees gaar is?
Het toeristentreintje heb ik het overquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en oh oh de trein rijdt hier in t weekend regelamtig niet, steeds werkzaamheden
Kijk, ze leeft nogquote:
Oh maar doordeweeks kan mss ook een keerquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Trein rijdt elke dag hoor, hij rijdt zelfs nu![]()
Maar een zaterdag is nog drukker doorgaans![]()
Truste Bos![]()
Onze eerste hond is ook 17 geworden
Geen idee, ik woon landelijk, hier meurt het nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh oh (zie mestreech topic) ,maar waarom meurt het hier altijd zo naar verbrande autobandened laatste weken iig, hier in de straat/boschstraat. zit er een fabriek ofzo in mestreech?
Jij hebt je lolbroek zeker net gewassen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gas uit doen als je vlees gaar is?
Nee hoor, die heeft ie altijd aanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij hebt je lolbroek zeker net gewassen.
nouja misschien zit er wel een autobandenfabriek hier ofzo en is t heel dom dat ik dat niet wistquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon landelijk, hier meurt het niet
Krijgt ze daar geen keelpijn van?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Nu mn tante de naaimachine gaat ophoesten zou ik zomaar ook een spiegelreflex kunnen kopen....
Wil ik ook nog steeds.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Nu mn tante de naaimachine gaat ophoesten zou ik zomaar ook een spiegelreflex kunnen kopen....
Don´t carequote:
Liet hij ook een scheet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Neuhquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Die Nikon 1, zou dat wat zijn eigenlijk?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ja, met een uitlaatje tussen door.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Yay, he made it
![]()
Thnx voor de felicitaties![]()
Hadden jullie de honden gisteren zo lang alleen gelaten Strega?
Is Chico nog niet in orde dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Ah gos wat lief![]()
Hier ligt de jarige maar sneu ziekjes te wezen, ik ga maar wandelen en lekker het bed in met de bubs
Die Nikon 1 lijkt me geen spiegelreflex maar een compact met verwisselbare lenzen?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Geweldig gewoon die liefde die je ook terug krijgt danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, met een uitlaatje tussen door.
Ze waren alledrie zwaar in coma dat we thuis kwamen.
Tashi heeft sowieso nog wat rust nodig, z'n AB kuur moet ie nog een paar dagen hebben. Ik had de gordijnen in de kamer lekker dicht, lampje aan, radio zachtjes aan. Othello en Kundun waren natuurlijk al jaren gewend dat ik werkte, maar Tash niet. Hij moest dus ook overmatig zoenen en vanmorgen heerlijk in bed.
Niet gelijk warm gedoucht?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:31 schreef Ynske het volgende:
Ze zeggen sporten is gezond,eerste training na de winterstop
kletsnatgeregend, warm gerend, afgekoeld en nu ben ik brak
Klopt, maar met wat toffe lenzen en adapters (http://nikonrumors.com/20(...).aspx/#ixzz1kMDTqOe6):quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die Nikon 1 lijkt me geen spiegelreflex maar een compact met verwisselbare lenzen?
Om naar te kijken ja, niet om zelf te belevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:31 schreef Ynske het volgende:
Ze zeggen sporten is gezond,eerste training na de winterstop
kletsnatgeregend, warm gerend, afgekoeld en nu ben ik brak
Ook geen leuke dames in sportpak voor Pheno?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:
Dat heb ik juist andersom. Kijken is zo freaking saai
Nee, de meeste sporten zijn gewoonweg saai om naar te kijken. NBA vind ik wel tof, maar dat is haast nergens te zien op de normale zenders. Veel regels om het spel snel te houdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook geen leuke dames in sportpak voor Pheno?
Ah jij hebt m?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar met wat toffe lenzen en adapters (http://nikonrumors.com/20(...).aspx/#ixzz1kMDTqOe6):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, die lens is wat te duur voor me vrees ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah jij hebt m?
En ja Baaf dat weet ik heus wel, maar dees past wel fijn in den handtas he![]()
Maar ik denk dat ie niet genoeg zoom kan voor mij![]()
Dank voor de felicitaties, de Keizer heeft niet meer gespuugd, ik ga zo es een bammetje voor hem smeren
warme auto in, en daarna lekker onder de douchequote:
achteraf ben ik wel blij dat ik gegaan ben, ondanks dat ik een hekel heb aan t rennen om een veld heen, is de rest altijd erg gezellig, lekker en leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Om naar te kijken ja, niet om zelf te beleven
Dat is natuurlijk waar. Als je nou hier in de buurt zou wonen hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
achteraf ben ik wel blij dat ik gegaan ben, ondanks dat ik een hekel heb aan t rennen om een veld heen, is de rest altijd erg gezellig, lekker en leuk
Voetbal kijken in het stadionquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:
Dat heb ik juist andersom. Kijken is zo freaking saai
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef Muis006 het volgende:
Chicooo![]()
![]()
Gefeliciteerd opaatje!
[ afbeelding ]
Kusje van Percy
Gelukkig dat hij weer is opgeknaptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Zn ontbijt blijft er ieg in, vanmorgen was ie wel wat bibberig maar nu slaapt ie lekker
Mét mand ook nog!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:27 schreef Bos81 het volgende:
VIsjeeeee
Naast mij net bij het verkeerslicht
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en Chico heeft net slagroomsoesjes op, en kippenhartjes, en kado gekregen, hijs beter geloof ikEn een lieve leuke kaart van DML
quote:
quote:
Prachtig hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mét mand ook nog!Thanks voor de foto Bos
pff das nog langquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik mag pas over een uur en drie kwartier
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal op en top jarig, mn moppie![]()
Veel plezier vanavond en straks!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Drukkigheid hier, naar huis zo, visite en zulks
![]()
Veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Drukkigheid hier, naar huis zo, visite en zulks
![]()
quote:
kom net thuisquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:17 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
Voor jarige Keizer!
![]()
![]()
Voor jarige BoeBoe
Yns, hopelijk ben je al thuis. Mooie foto's waren dat gisteren van Saar.
Voor iedereen
Tofquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Kom ik bij de Appie, zie ik die hele rij Muppets zitten op het randje van een kast bij de info-balie, ik moest zo lachen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]En Sjon die elke keer de draai maar half maakt, alsof hij vergeet waarvoor hij het doet als het lekkers uit beeld is
Wat een gedoe op school. Het is wel echt typisch, ik herken het wel, het is altijd gezeik met in- en uitschrijven, praktisch óveralquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:11 schreef Miniem het volgende:
Mogge![]()
Ben een beetje gefrustreerd.
Gister een brief gekregen waarin ik moet verklaren dat ik per febr sta ingeschreven op de opleiding terwijl ik deze maand al klaar was.
Ze moeten me gvd juist uitschrijven i.p.v. inschrijven![]()
En het uitbetaalde loon is 2 uur tekort terwijl ik het wel gecontroleerd heb.
Leuk is dat altijd zulke dingen.
En jij zit er maar mee
Niet alleen school maar ook vaak met werkgever dat het loon niet klopt, nu weer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een gedoe op school. Het is wel echt typisch, ik herken het wel, het is altijd gezeik met in- en uitschrijven, praktisch óveral
quote:Duitse jongeren kennen Auschwitz niet
Uitgebracht op: 25 Januari 2012 - 08:53:44
BERLIJN (ANP) - Een op de vijf jonge Duitsers weten niet dat Auschwitz een concentratie- en vernietigingskamp van de nazi's was. Dat blijkt uit een peiling van bureau Forsa in opdracht van tijdschrift Stern, die woensdag is bekendgemaakt.
Van de 1002 ondervraagden deze maand kent 21 procent van de jongeren onder de 30 jaar Auschwitz niet. Van de 30-plussers kende 95 procent de betekenis van de plaats wel.
Vrijdag wordt de Holocaust herdacht. De datum herinnert aan 27 januari 1945, toen het kamp werd bevrijd. Bij de Holocaust hebben de nazi's 5 à 6 miljoen Joden vermoord.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:16 schreef Miniem het volgende:
Ik ga mooi niet ondertekenen en terugsturen, doen mijn klasgenoten ook niet.
Die eerste foto, die blik van Chico, om te huilen mooiquote:
Woehoeequote:Op woensdag 25 januari 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
En mn nieuwe rolgordijnen hangen ook eindelijk op
Is dat iets op wielen Bosje?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Chico had echt een awesome avond gisteren nog trouwens![]()
![]()
![]()
Pagan en Strega, bedankt voor jullie lieve kaartje en het lekkers![]()
Thessa mocht de post openmaken, veel kaartjes voor de keizer, alleen werd het lekkers dus al gesnaaid door de honden voor we het door hadden.
Sjon of Bink had het te pakken, we weten niet eens wat het was![]()
Ik wist zelfs niet met zekerheid uit welke kaart het kwam, maar ik heb aan de kaarten geroken
En Indaha jij ook bedankt voor je lieve kaart![]()
quote:
Het koloniale verleden van Nederland kreeg bij ons ook niet echt veel aandacht op school hoor.quote:
Shhhhhh hij gaat nog richting P & S ook, en nu is hij uitverkochtquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:31 schreef Pagan het volgende:
[..]Dat was een pensstaafje.
[..]
[..]
Het koloniale verleden van Nederland kreeg bij ons ook niet echt veel aandacht op school hoor.
Ja echt leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shhhhhh hij gaat nog richting P & S ook, en nu is hij uitverkocht![]()
Issie geniaal Bos?
Ik hoop echt dat ik m zelf ook nog es krijg van iemand![]()
![]()
Wij vroegen ons af of ze ook een speurhond hebben bij de postsorteercenta.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij vroegen ons af of ze ook een speurhond hebben bij de postsorteercenta.
GODVERDOMME WAT EEN HOERIG KUTLEVEN HEB JE TOCH!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:47 schreef Qwea het volgende:
HAI.
Ik keek op de action site, helemaal geen leuke dingen
Heh?quote:
Jawel ze hebben boekjes van PInkeltje..quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:47 schreef Qwea het volgende:
HAI.
Ik keek op de action site, helemaal geen leuke dingen
Ze mag toch nie lopen, ze ligt de hele dag te vingeren, why bother with the pants?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heh?
Kan je je te grote broek nog zelf ophijsen?
Ik vind die nieuwe voorkanten zo jammerquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel ze hebben boekjes van PInkeltje..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe voorkanten zo jammer![]()
Ik zag gister bij de bieb een afgeschreven boek van Roald Dahl, met een oerlelijke hippe voorkant, nah dan hoef ik hem niet
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag de Griezels van Roald Dahl gekocht bij de kringloop.
Voor 50 cent
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister bij de bieb een afgeschreven boek van Roald Dahl, met een oerlelijke hippe voorkant, nah dan hoef ik hem niet
Geen idee, dan heeft ze wat te botherenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze mag toch nie lopen, ze ligt de hele dag te vingeren, why bother with the pants?
Oh ja, als het die broek niet is is het wel wat anders, truequote:Op woensdag 25 januari 2012 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, dan heeft ze wat te botheren
Ik heb mijn joggingbroek aanquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heh?
Kan je je te grote broek nog zelf ophijsen?
+1quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAT EEN HOERIG KUTLEVEN HEB JE TOCH!!!!!!!!
quote:
Ja dat weerhield mij er van om er te kopen.. Die boeken moeten een gele voorkant hebben enzo..quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
kloptquote:
Heb ik ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt
zoeen mooie grijze
[ afbeelding ]
Van de H&M
Ja idd geelquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat weerhield mij er van om er te kopen.. Die boeken moeten een gele voorkant hebben enzo..
Nog steeds ziekjes?quote:
Qwea is echt zo ondankbaar als de pestquote:
uhuh, en wat dat betreft erger dan gister, ben gelukkig nooit lang ziek, wie weet is het morgen al weer overquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en wat dat betreft erger dan gister, ben gelukkig nooit lang ziek, wie weet is het morgen al weer over
Beterschap Zwabs!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en wat dat betreft erger dan gister, ben gelukkig nooit lang ziek, wie weet is het morgen al weer over
jezusquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
Ohai.
Ik kon niet inchecken op het station vanochtenddus naar een medewerker gelopen, die checkt het en zegt: er is iets geblokkeerd. Dus naar de balie: ja er lag een bestelling die u had moeten ophalen.
Wut?
Nou goed, ik bijna mijn trein gemist (terwijl ik een kwartier te vroeg was..) maar hij doet t weer.
Fijn systeem..
Meryl Streepquote:
Hear hear!quote:
Jij die bos bloemen ophalen en meenemen. Ze staan nu prachtig in de vaas!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
Dus naar de balie: ja er lag een bestelling die u had moeten ophalen.
Wut?
Fijn systeem..
Gelukkig niet, ik moest eerst naar college en dat ziet zo raar uit dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij die bos bloemen ophalen en meenemen. Ze staan nu prachtig in de vaas!
Geen ideequote:
Haha. Ineens alle hoop van je secret lovers de grond in geboord.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik moest eerst naar college en dat ziet zo raar uit dan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
Ohai.
Ik kon niet inchecken op het station vanochtenddus naar een medewerker gelopen, die checkt het en zegt: er is iets geblokkeerd. Dus naar de balie: ja er lag een bestelling die u had moeten ophalen.
Wut?
Nou goed, ik bijna mijn trein gemist (terwijl ik een kwartier te vroeg was..) maar hij doet t weer.
Fijn systeem..
Ohh, wat een enorm lieve foto! Wat staan ze er allebei mooi op!quote:
Je voor 1 februari, dus uiterlijk 31 januari laten uitschrijven hoor! Anders zit je vast aan een vol jaar lesgeld. 1 februari is de pijldatum (ik heb jaren op de afd. lesgeld gewerkt bij DUO(voorheen IB)quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet alleen school maar ook vaak met werkgever dat het loon niet klopt, nu weer.
Maar ik ga er niet achteraan want ze zien me weer komen![]()
School doet het alleen om te rekken dat ik lesgeld blijf betalen.
Ik ga mooi niet ondertekenen en terugsturen, doen mijn klasgenoten ook niet.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ohh, wat een enorm lieve foto! Wat staan ze er allebei mooi op!![]()
![]()
Omnomnooooooomquote:
Heb ook opgegeven dat studie tot 31 Jan loopt bij duo ivm met stufi en OV.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Je voor 1 februari, dus uiterlijk 31 januari laten uitschrijven hoor! Anders zit je vast aan een vol jaar lesgeld. 1 februari is de pijldatum (ik heb jaren op de afd. lesgeld gewerkt bij DUO(voorheen IB)
Ja stel je voor dat dr iemand anders kankert dan jijquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:26 schreef Qwea het volgende:
IBgroep
School
Valt me nog mee dat die van mij niet aan het kankeren zijn
Ja, het was vast Sjon!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Thnx voor het lieve kaartje en het lekkers, heb je gelezen hoe dat uitpakte?
[..]
Omnomnooooooom
Of Bink, die komen van de zelfde fokker, allebei geen manierenquote:
Ja, maar wel even opletten bij je uitschrijving van school. Daar moet echt 31 januari op staan, en niet 2 februari of zo. Scholen zijn nog al eens " nonchalant" hiermee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb ook opgegeven dat studie tot 31 Jan loopt bij duo ivm met stufi en OV.
Dan is het toch goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |