quote:
Ik wel de choco maar niet de zeeuwse bolusquote:
Die Zeeuwse bolus zelf of in bed?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Chico is wel heerlijk warm, zeker in bed![]()
![]()
![]()
![]()
HOU ES OP IK WIL NIKS KOPEN TROELALALA!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
En je hebt die hoes ook als badmat
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095456%2007013%2091%207449%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En gastendoekjes.
Ik allebei nietquote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik wel de choco maar niet de zeeuwse bolus
quote:
Beidenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Zeeuwse bolus zelf of in bed?
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik allebei niet![]()
Misschien nog eens doen
[..]
Over bedperikelen gesproken, mannen die zeiken over bedkruimels, omdat je net samen hebt gegeten.quote:
Is dat veilig tegen een chinees te zeggen?quote:Gong xi fa cai
Geen idee, in mijn bed wordt echt niet gegetenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over bedperikelen gesproken, mannen die zeiken over bedkruimels, omdat je net samen hebt gegeten.Net vrouwen, die zeiken ook altijd
Sokken in bed vind ik maar raarquote:Op maandag 23 januari 2012 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over bedperikelen gesproken, mannen die zeiken over bedkruimels, omdat je net samen hebt gegeten.Net vrouwen, die zeiken ook altijd
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat veilig tegen een chinees te zeggen?
En DM me eens een link naar dat park op Texel, en wanneer jij gaat
quote:
Ja, voor de warmte.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat is supergeil.
Zijn er mensen die dat doen dan?
Het zijn geen honden, dus je kunt het!!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HOU ES OP IK WIL NIKS KOPEN TROELALALA!!!!!
DM verzondenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat veilig tegen een chinees te zeggen?
En DM me eens een link naar dat park op Texel, en wanneer jij gaat
Bejaarden of zo?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, voor de warmte.![]()
Vind het zelf nogal not done
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, in mijn bed wordt echt niet gegeten![]()
Neuh, tenzij ik met 40 graden koorts lig te rillen en ziek ben. En in het ziekenhuis ook met sokken, maar dat is meer op het bed.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat is supergeil.
Zijn er mensen die dat doen dan?
Is onze SC naar ONZ verplaatst? Ik ruik watquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij kan ik deze vraag hier dan ook wel stellen: is (ruim) twee dagen dezelfde onderbroek aan normaal!?
Lief doen tegen RNquote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is onze SC naar ONZ verplaatst? Ik ruik wat
Houden die man!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
En als we op de bank neuken wordt er nooit over kruimels geklaagd
Nouja nee meer omdat hier moeilijke vraagstukken over kleding(on)gewoonten opgelost wordenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is onze SC naar ONZ verplaatst? Ik ruik wat
quote:
Ik dacht dus inderdaad ook al dat het niet echt normaal was.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Tweede dag binnenstebuiten kan gebeuren bij een noodgeval
Ja vandaar dat ik ONZ opmerkte, je draagt het toch niet voor je lol ruim 2 dagenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dus inderdaad ook al dat het niet echt normaal was.
Oh dit ging overigens niet over ondergoedjes, maar goedquote:Op maandag 23 januari 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
In de zomer kleed ik me soms echt tig keer om
Ik draag mijn onderbroek altijd op twee dagen Ik trek hem aan op bijv woensdag en dan gaat hij op donderdag uit..quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij kan ik deze vraag hier dan ook wel stellen: is (ruim) twee dagen dezelfde onderbroek aan normaal!?
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Hey Gomiquote:
Als je hem de ene dag 's avonds na het douchen aan doet en dan de dag erna aanlaat 's ochtends dan kan het welquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
hey pisces, yeah had ze toch liggen en twente was me te ver. en omdat t ook goede kaartjes waren leek t me zonde om ze gewoon weg te gooienquote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey GomiIk las van die kaartjes gister, wat tof
Ja dat laatste maakt het nog éxtra leukquote:Op maandag 23 januari 2012 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pisces, yeah had ze toch liggen en twente was me te ver. en omdat t ook goede kaartjes waren leek t me zonde om ze gewoon weg te gooien
Die gaat in de roti?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, moet mijn vader zo nog wel ff afgeven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |