Toen nog?quote:
Dat vind ik wel een goede. Ik was van het weekend op een verjaardag waar iedereen steeds op zijn mobieltje zat te kijken, helemaal niet gezellig.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Alle mobieltjes inleveren bij binnenkomst?
Port, bier, Exota.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:09 schreef Miendientje het volgende:
Ja, dat ga ik ook doen, ik ga waarschijnlijk alleen een ruimte huren waar niet gerook mag worden, maar dan zet ik buiten of bij de deur wel een glas sigaretten en zo'n ouderwetse asbak neer, die kan ik vast wel bij de kringloop vinden.
De bowl vind ik ook een goed, wat dronk je verder eigenlijk nog meer. Was dat niet port?
Ikzelf associeer het met de jaren 90.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:14 schreef Miendientje het volgende:
Ik bedenk net zelf nog een goede, Punica, volgens mij kun je dat nog gewoon krijgen, of was dat later?
Dr. Pepperquote:Op maandag 23 januari 2012 17:09 schreef Miendientje het volgende:
Ja, dat ga ik ook doen, ik ga waarschijnlijk alleen een ruimte huren waar niet gerook mag worden, maar dan zet ik buiten of bij de deur wel een glas sigaretten en zo'n ouderwetse asbak neer, die kan ik vast wel bij de kringloop vinden.
De bowl vind ik ook een goed, wat dronk je verder eigenlijk nog meer. Was dat niet port?
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:16 schreef Bos81 het volgende:
Ja allemaal retro dingen doen. Misschien wat oude dingen ter decoratie.. Bijv een telefoon met draaischijf als je daar aan kan komen +
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |