Woohoo, komt u mij een bezoek brengen?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zoiets. Achterhoek onveilig maken.
Lekker dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor niks naar werk gegaan, foutje van mijn chef. Gelukkig mag ik wel de reistijd declareren
Die vent van de webshop denkt dat jij mijn MAN bent!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héle goede communicatie weer ja
ER denkt dat hij jouw man is?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die vent van de webshop denkt dat jij mijn MAN bent!![]()
Dan moet hij maar eerst een aanzoek doenquote:
Dat ligt draan waar je woontquote:Op maandag 23 januari 2012 10:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Woohoo, komt u mij een bezoek brengen?
Ik mag hopen dat het niet zo selectief is in de onderwerpen als men hier gaat doen;quote:Op maandag 23 januari 2012 09:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn paper over interventie in Bosnie-Herzegovina inleveren. Daarna nog even kniebeschermers en bivakmuts bij de dump halen en dan weer naar huis. Slapen, eten, en nog meer slapen.
Ik ben benieuwd naar zijn reactie.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet zo selectief is in de onderwerpen als men hier gaat doen;
Nederlandse leger in Bosnië en Herzegovina
Ik ook, een beeld geven van de oorlog en dan een tolk erbij halen die de Nederlandse staat heeft aangeklaagd vanwege dat gedoe tijdens de gevangenschap van de blauwhelmen, voor je het weet zit die Liesbeth Zegveld erbij en heb je nog een aanklacht aan je broek hangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:56 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb ook een beetje het gevoel dat de Bosnië veteraan erbij gevraagd wordt als 'excuusneger', dat ze daarna kunnen zeggen dat ze heus wel objectief waren, want er was ook een veteraan bij.
Ja mag hem wel lezen als je graag wil.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet zo selectief is in de onderwerpen als men hier gaat doen;
Nederlandse leger in Bosnië en Herzegovina
Stuur maar eens door, ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja mag hem wel lezen als je graag wil.
Wat een faal, die zg. zak met explosieven dondert naast de put op 0.50...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef hoogvlieger het volgende:
mehehe gekke spleetogen ook:
http://www.dumpert.nl/med(...)aining_in_china.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |