fixedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Had hier niet moeten staan: Ajax schenkt PSV een kans om nu al de koppositie te pakken
Super man.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik ga me trouwens echt kapot lachen als PSV verliest straks
Dan ga ik offline.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Oké.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef RvS-Coldplay het volgende:
BOEHOEHOEHOEquote:
nerdquote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef Stevenzenl het volgende:
Anyway, ik ben weg van Fok! dus die gozert heeft wel een beetje gelijk. Ik ben pauperstream-kijkert en wil niet gespoilert worden, goeden wedstrijd PSV'ers
Ajax al helemaal nietquote:
Feitenkennis onbetaalbaar blijkbaar.quote:
Eens in de 7 jaar toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat Ajax kampioen wordt?
Dat zeggen ajacieden toch standaard. Het is een feit weetjewel. We posten ook constant plaatjes van onze topspelersquote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Maar ik zeg het alvastquote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Dat zeggen ajacieden toch standaard. Het is een feit weetjewel. We posten ook constant plaatjes van onze topspelers
Onterechte post.quote:
Wat dat betreft zijn de Ajax en PSV mensen hier gelijk aan elkaar. Beide zo arrogant dat ze altijd roepen kampioen te wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Dat zeggen ajacieden toch standaard.
Rot toch op manquote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn de Ajax en PSV mensen hier gelijk aan elkaar. Beide zo arrogant dat ze altijd roepen kampioen te worden
Op ge pik getrap?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man
Die ajacieden zijn vele malen erger
We zullen zienquote:
Feijnoorders zijn tenminste een stukje bescheidener geworden...quote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man
Nee waarheidquote:
wat wil je als je vorig jaar degradatiekandidaat wasquote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Feijnoorders zijn tenminste een stukje bescheidener geworden...
Ja. Vitesse komt ook op bezoek met Jonagold.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zullen zien. Volgende week gaat sowieso al lastig worden voor jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de Ajacieden vandaag niet roepen dat ze de koppositie gaan pakken, dat ze kampioen gaan worden, noch zie ik ze enorm trieste plaatjes posten van hun "top"spelersquote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man
En ik zie ze helemaal niet roepen dat het een feit isquote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie de Ajacieden vandaag niet roepen dat ze de koppositie gaan pakken, dat ze kampioen gaan worden, noch zie ik ze enorm trieste plaatjes posten van hun "top"spelers
Ja Messi stelden zich ook kan aan toen Pepe dat deedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Die keeper, wat een mietje. Er staat iemand per ongeluk op je voet en dan hink je zo zielig rond. Je moet wel enorm kleinzerig zijn om een goeie voetballer te zijn
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Vitesse komt ook op bezoek met Jonagold.
Zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn, al wil ik nog wel eens zien of wij vanmiddag 123 winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dat was op z'n hand.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja Messi stelden zich ook kan aan toen Pepe dat deed
of het nou expres was of niet hij stond op z'n voet en dat doet pijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Die keeper, wat een mietje. Er staat iemand per ongeluk op je voet en dan hink je zo zielig rond. Je moet wel enorm kleinzerig zijn om een goeie voetballer te zijn
Wat?!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu eens kijken of PSV de koppositie kan pakken in het zolang weer maar winnen van ajax is het seizoengoed stadion
Mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Snap niet dat mensen blij zijn dat AZ-Ajax gelijk is geworden, elk seizoen komt Ajax toch weer terug. Elk seizoen is het spannend tot de laatste dag door vooral Ajax. Ik zie Ajax liever zo veel mogelijk punten verspelen tegen elke club, als het dan wat langer duurt voordat PSV de koppositie kan pakken dan is het maar zo. Elk punt voor Ajax is en blijft gevaarlijk.
Alleen niet tegen AZ. Die staan net even iets te ver van bovenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Snap niet dat mensen blij zijn dat AZ-Ajax gelijk is geworden, elk seizoen komt Ajax toch weer terug. Elk seizoen is het spannend tot de laatste dag door vooral Ajax. Ik zie Ajax liever zo veel mogelijk punten verspelen tegen elke club, als het dan wat langer duurt voordat PSV de koppositie kan pakken dan is het maar zo. Elk punt voor Ajax is en blijft gevaarlijk.
Zie ik al de hele middag. Hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
We gaan eindelijk voetbal zien op de televisie(ik Eredivisielive.nl, maar ook goed).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ik al de hele middag. Hoezo?Hij bedoelt Utrecht natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zul je zien dat ze volgende week weer ineens super goed voetballenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze besparen hun krachten voor volgende week.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat ze voor de wedstrijden van Barca banden van PSV laten zien hoe je moet spelen.
Liever nietquote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat ze voor de wedstrijden van Barca banden van PSV laten zien hoe je moet spelen.
Wij zijn ook heel erg serieusquote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
En dan zeggen PSV'erts dat Ajacieden arrogant zijn..
Lees dit topic dan
En nee, ik ben geen Ajacied.
Toch moet hij opdonderenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En toch spreekt Perez vloeiend Nederlands.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef debeterebob het volgende:
Ja, ze krijgen bij Barca keeperstraining van Isakson
Ik denk dat je vloeibaar bedoelt?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En toch spreekt Perez vloeiend Nederlands.
Hij stopt toch ook aan het eind van het seizoen faalhaasquote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijke oproep Cohen: Rutte stap op
Ik las: Rutten stap op
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij stopt toch ook aan het eind van het seizoen faalhaas
Niet gek, 15 jaar in NL.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor een Deen is het best goed
Ajacied422 die over politiek gaat pratenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijke oproep Cohen: Rutte stap op
Ik las: Rutten stap op
Ze laten Isaksson altijd heel transferperiode spelen, zodat ze hem misschien nog kunnen verkopen. Was vorige keer ook zo.quote:
Geen idee of dit goed is voor Denen, maar vloeiend kun je het niet noemen. Is niet erg, hij spreekt tenminste Nederlands. Itt vele andere voetballers die ook al jaren in Nederland zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor een Deen is het best goed
Dat Nederlands van N'Kufo was toch wel dramatischquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee of dit goed is voor Denen, maar vloeiend kun je het niet noemen. Is niet erg, hij spreekt tenminste Nederlands. Itt vele andere voetballers die ook al jaren in Nederland zijn
Net oud genoeg voor een eigen I.D of paspoortquote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ajacied422 die over politiek gaat praten![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net oud genoeg voor een eigen I.D of paspoort![]()
Wat dacht je van de boer?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat Nederlands van N'Kufo was toch wel dramatisch
Enige ploeg die deed wat die moest doen was FC Groningen eigenlijk ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef detulp050 het volgende:
Wel mooi dat er zoveel gestunt wordt dit weekend
Volgens mij staat hij nog in zijn moeders paspoort.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net oud genoeg voor een eigen I.D of paspoort![]()
Sprak die Nederlands dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat Nederlands van N'Kufo was toch wel dramatisch
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lucky PSV, nu al! scheids slaat gewoon een handsbal over!
Hoewel ik vrij fanatiek tegen PSV ben, kun je dit toch niet opzettelijk hand noemen? Hij trekt zelfs zijn arm nog wegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lucky PSV, nu al! scheids slaat gewoon een handsbal over!
hands hoeft dan ook niet opzettelijk te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik vrij fanatiek tegen PSV ben, kun je dit toch niet opzettelijk hand noemen? Hij trekt zelfs zijn arm nog weg
Ik gok op 6-4quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef ploegende_boer het volgende:
PSV geeft ze alleen even het gevoel dat er wat te halen valt, schijn bedriegt ofc.
hij meent het ook niet, maar jij hapt wel..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik vrij fanatiek tegen PSV ben, kun je dit toch niet opzettelijk hand noemen? Hij trekt zelfs zijn arm nog weg
Nee, maar in zo'n geval als daarnet is het onmogelijk hands te voorkomen..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
hands hoeft dan ook niet opzettelijk te zijn.
Wel voor penalty toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
hands hoeft dan ook niet opzettelijk te zijn.
Weinig gegeten nogquote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hij meent het ook niet, maar jij hapt wel..
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel voor penalty toch?
[..]
Weinig gegeten nog
Als ik serieus zou zijn zou ik geenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dani Alves kijkt denk ik ook wel vaak naar Manolevje hoe het moetquote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef debeterebob het volgende:
Ja, ze krijgen bij Barca keeperstraining van Isakson
Loopt nu al 2x zijn tegenstander voorbijquote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dani Alves kijkt denk ik ook wel vaak naar Manolevje hoe het moet
Ik kijk maar met een half oog naar FOK!, de meeste aandacht gaat uit naar Utrecht. Dan mis je nog wel eens een smileyquote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als ik serieus zou zijn zou ik geendoen.
48 normale goals is wel genoegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, wij scoren niet vaak uit corners
Mertens kijk eerst of hij kan scorenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mertens had 'm voor Matavz neer moeten leggen.. had je nu voor gestaan
Die rugbyscheids heeft ook 10x meer uitstraling.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die Strootman moet zn bakkes even houden. Sowieso iedereen die zeurt op de scheids.
Wat dat betreft was dat filmpje in de weblog bij Rugby wel een heel stuk beter.
Scheids gewoon zeggen van: Ik ben de scheids, jij de speler. Jij doet war jij goed bent, en ik doe wat ik moet doen.
Nog 1 keer en je ligt eruit.
Dat Strootman een offday heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moet Barca nu wel niet denken?
Het is geen Portugal hè!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Labyad met z'n domme nummer 20 handschoenen
Sowieso handschoenen met deze temperaturen!
het is verdomme 9 gradenquote:
Vroegahquote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
het is verdomme 9 graden.
Wel ff wat anders dan de temperaturen waar bij wij vroeger in de E'tjes aan werden blootgesteld -6 wel een keer gehad
Mentaliteit van:quote:
Meisjes plagen, kusjes vragen. Was toen nog vies.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Vroegah kon PSV nog kampioen worden. Tegenwoordig niet meer.
(zolang ik het nog kan zeggen, moet ik het doen.)
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was die aan Kroamschudd'n moest denkenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar dat zullen velen niet begrijpen hier
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Grapje, grapje.
Staat het nog steeds 0-0?
in Mariaparochiequote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die aan Kroamschudd'n moest denken
Ik denk dat PSV het gewoon spannend probeert te houden. Want met Stroot en Mertens zou het nu gewoon 5-0 moeten staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:04 schreef RvLaak het volgende:
[..], en dit keer speelt de tegenstander van psv ook slecht
Wat is er dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Trouwens, geen verrassing maar; wat is PSV toch weer tering saai.
?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef obsama het volgende:
Weet iemand stream van Arsenal ? PC streams geeft DSC 5 aan maar daar is GRO - HER op.
Ik heb Ajax niet gezien, maar was dat oogstrelend voetbal vol kansen, fraaie combinaties en mooie goals?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Trouwens, geen verrassing maar; wat is PSV toch weer tering saai.
PSV wordt kampioen. Dan kan ik het niet meer zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké. Dacht misschien krijg je een ban ofzo.
Google eens op "rojadirecta"quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef obsama het volgende:
Weet iemand stream van Arsenal ? PC streams geeft DSC 5 aan maar daar is GRO - HER op.
Nee, maar er gebeurde tenminste wat, over en weer.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb Ajax niet gezien, maar was dat oogstrelend voetbal vol kansen, fraaie combinaties en mooie goals?
Was Heracles tot nu toe niet de enige wedstrijd waarin er wel leuk gevoetbald werd? Feyenoord was ook niet om aan te zienquote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, maar er gebeurde tenminste wat, over en weer.
Utrecht is wel een van de pauperste ploegen op dit moment in de eredivise; zeker als je kijkt naar budget...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV domineert niet en is slordig. Gelukkig is Utrecht nog slechter.
En dat levert week in week uit veel minder punten op dan verdiendquote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Heracles tot nu toe niet de enige wedstrijd waarin er wel leuk gevoetbald werd? Feyenoord was ook niet om aan te zien
Ik heb die wedstrijd niet gezien, dus ik moet op jou en MarcoAlmelo vertrouwenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat levert week in week uit veel minder punten op dan verdiend
Ik heb ook niet gekeken. Maar hele seizoen al zo dat Heracles best leuk speelt, aardig meedoet, leuke goals maakt, maar ook behoorlijk vaak verliest. Een soort Thom de Graaf, maar dan van het voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, dus ik moet op jou en MarcoAlmelo vertrouwen
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik ben gisteren bij Excelsior - NAC geweest, als NAC-supporter. Ik vind alle voetbal nu ineens goed.
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik ben gisteren bij Excelsior - NAC geweest, als NAC-supporter. Ik vind alle voetbal nu ineens goed.
Waarom kijk je dan. Echt weer een onnodige reactie.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..], nou ik denk dat NAC gisteren vermakelijker was dan Feyenoord vandaag en PSV altijd
Hopen dat PSV verliest en tegen beter weten in.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan. Echt weer een onnodige reactie.
Hou het dan voor je. Elke wedstrijd van PSV zeur je weer hier over. Is nu gewoon storend.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat PSV verliest en tegen beter weten in.
quote:
quote:
Uhm, neequote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hou het dan voor je. Elke wedstrijd van PSV zeur je weer hier over. Is nu gewoon storend.
Topics voor SV:quote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond bij SV:
'PSV spelers doen minder hun best omdat ze weten dat Rutten weggaat.'
Waarheidquote:Op zondag 22 januari 2012 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Topics voor SV:
AZ - Ajax
Positie FdB
Janssen
Cruijf
Compilatie van andere wedstrijden
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond bij SV:
'PSV spelers doen minder hun best omdat ze weten dat Rutten weggaat.'
Tuurlijk. maar dat weten we al.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Topics voor SV:
AZ - Ajax
Positie FdB
Janssen
Cruijf
Compilatie van andere wedstrijden
WZVquote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
Paul kijkt ook mee en groetjes van hem aan jullie.
heeft Paul een ban?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
Paul kijkt ook mee en groetjes van hem aan jullie.
kjszquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meh, zie Utrecht niet kampioen worden.
Heeft ie banquote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul heeft een ban. God. Ik mis hem niet. Wat rustig zeg
[..]
kjsz
Streepje door zn naam Paulquote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft ie ban
Paul, ik hoop dat je meeleest. Ik heb een mooie UI he!
Volgens mij heeft hij rekening bij de ING.quote:
Ik heb in totaal 0 kansen gezien van PSV en Utjequote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Paul: 'Utreg meeste kansen en beter'
Is dat zo?
Hoelang heb je daar over nagedacht, want heel veel creativiteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |