fixedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Had hier niet moeten staan: Ajax schenkt PSV een kans om nu al de koppositie te pakken
Super man.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik ga me trouwens echt kapot lachen als PSV verliest straks
Dan ga ik offline.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Oké.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef RvS-Coldplay het volgende:
BOEHOEHOEHOEquote:
nerdquote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef Stevenzenl het volgende:
Anyway, ik ben weg van Fok! dus die gozert heeft wel een beetje gelijk. Ik ben pauperstream-kijkert en wil niet gespoilert worden, goeden wedstrijd PSV'ers
Ajax al helemaal nietquote:
Feitenkennis onbetaalbaar blijkbaar.quote:
Eens in de 7 jaar toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat Ajax kampioen wordt?
Dat zeggen ajacieden toch standaard. Het is een feit weetjewel. We posten ook constant plaatjes van onze topspelersquote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Maar ik zeg het alvastquote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Dat zeggen ajacieden toch standaard. Het is een feit weetjewel. We posten ook constant plaatjes van onze topspelers
Onterechte post.quote:
Wat dat betreft zijn de Ajax en PSV mensen hier gelijk aan elkaar. Beide zo arrogant dat ze altijd roepen kampioen te wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Dat zeggen ajacieden toch standaard.
Rot toch op manquote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn de Ajax en PSV mensen hier gelijk aan elkaar. Beide zo arrogant dat ze altijd roepen kampioen te worden
Op ge pik getrap?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man
Die ajacieden zijn vele malen erger
We zullen zienquote:
Feijnoorders zijn tenminste een stukje bescheidener geworden...quote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man
Nee waarheidquote:
wat wil je als je vorig jaar degradatiekandidaat wasquote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Feijnoorders zijn tenminste een stukje bescheidener geworden...
Ja. Vitesse komt ook op bezoek met Jonagold.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zullen zien. Volgende week gaat sowieso al lastig worden voor jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de Ajacieden vandaag niet roepen dat ze de koppositie gaan pakken, dat ze kampioen gaan worden, noch zie ik ze enorm trieste plaatjes posten van hun "top"spelersquote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man
En ik zie ze helemaal niet roepen dat het een feit isquote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie de Ajacieden vandaag niet roepen dat ze de koppositie gaan pakken, dat ze kampioen gaan worden, noch zie ik ze enorm trieste plaatjes posten van hun "top"spelers
Ja Messi stelden zich ook kan aan toen Pepe dat deedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Die keeper, wat een mietje. Er staat iemand per ongeluk op je voet en dan hink je zo zielig rond. Je moet wel enorm kleinzerig zijn om een goeie voetballer te zijn
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Vitesse komt ook op bezoek met Jonagold.
Zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn, al wil ik nog wel eens zien of wij vanmiddag 123 winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dat was op z'n hand.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja Messi stelden zich ook kan aan toen Pepe dat deed
of het nou expres was of niet hij stond op z'n voet en dat doet pijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Die keeper, wat een mietje. Er staat iemand per ongeluk op je voet en dan hink je zo zielig rond. Je moet wel enorm kleinzerig zijn om een goeie voetballer te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |