Wat?!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu eens kijken of PSV de koppositie kan pakken in het zolang weer maar winnen van ajax is het seizoengoed stadion
Mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Snap niet dat mensen blij zijn dat AZ-Ajax gelijk is geworden, elk seizoen komt Ajax toch weer terug. Elk seizoen is het spannend tot de laatste dag door vooral Ajax. Ik zie Ajax liever zo veel mogelijk punten verspelen tegen elke club, als het dan wat langer duurt voordat PSV de koppositie kan pakken dan is het maar zo. Elk punt voor Ajax is en blijft gevaarlijk.
Alleen niet tegen AZ. Die staan net even iets te ver van bovenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Snap niet dat mensen blij zijn dat AZ-Ajax gelijk is geworden, elk seizoen komt Ajax toch weer terug. Elk seizoen is het spannend tot de laatste dag door vooral Ajax. Ik zie Ajax liever zo veel mogelijk punten verspelen tegen elke club, als het dan wat langer duurt voordat PSV de koppositie kan pakken dan is het maar zo. Elk punt voor Ajax is en blijft gevaarlijk.
Zie ik al de hele middag. Hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
We gaan eindelijk voetbal zien op de televisie(ik Eredivisielive.nl, maar ook goed).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ik al de hele middag. Hoezo?Hij bedoelt Utrecht natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zul je zien dat ze volgende week weer ineens super goed voetballenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze besparen hun krachten voor volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |