Mertens kijk eerst of hij kan scorenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mertens had 'm voor Matavz neer moeten leggen.. had je nu voor gestaan
Die rugbyscheids heeft ook 10x meer uitstraling.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die Strootman moet zn bakkes even houden. Sowieso iedereen die zeurt op de scheids.
Wat dat betreft was dat filmpje in de weblog bij Rugby wel een heel stuk beter.
Scheids gewoon zeggen van: Ik ben de scheids, jij de speler. Jij doet war jij goed bent, en ik doe wat ik moet doen.
Nog 1 keer en je ligt eruit.
Dat Strootman een offday heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moet Barca nu wel niet denken?
Het is geen Portugal hč!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Labyad met z'n domme nummer 20 handschoenen
Sowieso handschoenen met deze temperaturen!
het is verdomme 9 gradenquote:
Vroegahquote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
het is verdomme 9 graden.
Wel ff wat anders dan de temperaturen waar bij wij vroeger in de E'tjes aan werden blootgesteld -6 wel een keer gehad
Mentaliteit van:quote:
Meisjes plagen, kusjes vragen. Was toen nog vies.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Vroegah kon PSV nog kampioen worden. Tegenwoordig niet meer.
(zolang ik het nog kan zeggen, moet ik het doen.)
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was die aan Kroamschudd'n moest denkenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar dat zullen velen niet begrijpen hier
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Grapje, grapje.
Staat het nog steeds 0-0?
in Mariaparochiequote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die aan Kroamschudd'n moest denken
Ik denk dat PSV het gewoon spannend probeert te houden. Want met Stroot en Mertens zou het nu gewoon 5-0 moeten staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:04 schreef RvLaak het volgende:
[..], en dit keer speelt de tegenstander van psv ook slecht
Wat is er dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Trouwens, geen verrassing maar; wat is PSV toch weer tering saai.
?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef obsama het volgende:
Weet iemand stream van Arsenal ? PC streams geeft DSC 5 aan maar daar is GRO - HER op.
Ik heb Ajax niet gezien, maar was dat oogstrelend voetbal vol kansen, fraaie combinaties en mooie goals?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Trouwens, geen verrassing maar; wat is PSV toch weer tering saai.
PSV wordt kampioen. Dan kan ik het niet meer zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké. Dacht misschien krijg je een ban ofzo.
Google eens op "rojadirecta"quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef obsama het volgende:
Weet iemand stream van Arsenal ? PC streams geeft DSC 5 aan maar daar is GRO - HER op.
Nee, maar er gebeurde tenminste wat, over en weer.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb Ajax niet gezien, maar was dat oogstrelend voetbal vol kansen, fraaie combinaties en mooie goals?
Was Heracles tot nu toe niet de enige wedstrijd waarin er wel leuk gevoetbald werd? Feyenoord was ook niet om aan te zienquote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, maar er gebeurde tenminste wat, over en weer.
Utrecht is wel een van de pauperste ploegen op dit moment in de eredivise; zeker als je kijkt naar budget...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV domineert niet en is slordig. Gelukkig is Utrecht nog slechter.
En dat levert week in week uit veel minder punten op dan verdiendquote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Heracles tot nu toe niet de enige wedstrijd waarin er wel leuk gevoetbald werd? Feyenoord was ook niet om aan te zien
Ik heb die wedstrijd niet gezien, dus ik moet op jou en MarcoAlmelo vertrouwenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat levert week in week uit veel minder punten op dan verdiend
Ik heb ook niet gekeken. Maar hele seizoen al zo dat Heracles best leuk speelt, aardig meedoet, leuke goals maakt, maar ook behoorlijk vaak verliest. Een soort Thom de Graaf, maar dan van het voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, dus ik moet op jou en MarcoAlmelo vertrouwen
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik ben gisteren bij Excelsior - NAC geweest, als NAC-supporter. Ik vind alle voetbal nu ineens goed.
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik ben gisteren bij Excelsior - NAC geweest, als NAC-supporter. Ik vind alle voetbal nu ineens goed.
Waarom kijk je dan. Echt weer een onnodige reactie.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..], nou ik denk dat NAC gisteren vermakelijker was dan Feyenoord vandaag en PSV altijd
Hopen dat PSV verliest en tegen beter weten in.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan. Echt weer een onnodige reactie.
Hou het dan voor je. Elke wedstrijd van PSV zeur je weer hier over. Is nu gewoon storend.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat PSV verliest en tegen beter weten in.
quote:
quote:
Uhm, neequote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hou het dan voor je. Elke wedstrijd van PSV zeur je weer hier over. Is nu gewoon storend.
Topics voor SV:quote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond bij SV:
'PSV spelers doen minder hun best omdat ze weten dat Rutten weggaat.'
Waarheidquote:Op zondag 22 januari 2012 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Topics voor SV:
AZ - Ajax
Positie FdB
Janssen
Cruijf
Compilatie van andere wedstrijden
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond bij SV:
'PSV spelers doen minder hun best omdat ze weten dat Rutten weggaat.'
Tuurlijk. maar dat weten we al.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Topics voor SV:
AZ - Ajax
Positie FdB
Janssen
Cruijf
Compilatie van andere wedstrijden
WZVquote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
Paul kijkt ook mee en groetjes van hem aan jullie.
heeft Paul een ban?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
Paul kijkt ook mee en groetjes van hem aan jullie.
kjszquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meh, zie Utrecht niet kampioen worden.
Heeft ie banquote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul heeft een ban. God. Ik mis hem niet. Wat rustig zeg
[..]
kjsz
Streepje door zn naam Paulquote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft ie ban
Paul, ik hoop dat je meeleest. Ik heb een mooie UI he!
Volgens mij heeft hij rekening bij de ING.quote:
Ik heb in totaal 0 kansen gezien van PSV en Utjequote:Op zondag 22 januari 2012 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Paul: 'Utreg meeste kansen en beter'
Is dat zo?
Hoelang heb je daar over nagedacht, want heel veel creativiteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |