Nee, maar in zo'n geval als daarnet is het onmogelijk hands te voorkomen..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
hands hoeft dan ook niet opzettelijk te zijn.
Wel voor penalty toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
hands hoeft dan ook niet opzettelijk te zijn.
Weinig gegeten nogquote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hij meent het ook niet, maar jij hapt wel..
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel voor penalty toch?
[..]
Weinig gegeten nog
Als ik serieus zou zijn zou ik geenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik vrij fanatiek tegen PSV ben, kun je dit toch niet opzettelijk hand noemen? Hij trekt zelfs zijn arm nog weg
Dani Alves kijkt denk ik ook wel vaak naar Manolevje hoe het moetquote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef debeterebob het volgende:
Ja, ze krijgen bij Barca keeperstraining van Isakson
Loopt nu al 2x zijn tegenstander voorbijquote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dani Alves kijkt denk ik ook wel vaak naar Manolevje hoe het moet
Ik kijk maar met een half oog naar FOK!, de meeste aandacht gaat uit naar Utrecht. Dan mis je nog wel eens een smileyquote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als ik serieus zou zijn zou ik geendoen.
48 normale goals is wel genoegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, wij scoren niet vaak uit corners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |