Geen idee of dit goed is voor Denen, maar vloeiend kun je het niet noemen. Is niet erg, hij spreekt tenminste Nederlands. Itt vele andere voetballers die ook al jaren in Nederland zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor een Deen is het best goed
Dat Nederlands van N'Kufo was toch wel dramatischquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee of dit goed is voor Denen, maar vloeiend kun je het niet noemen. Is niet erg, hij spreekt tenminste Nederlands. Itt vele andere voetballers die ook al jaren in Nederland zijn
Net oud genoeg voor een eigen I.D of paspoortquote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ajacied422 die over politiek gaat praten![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net oud genoeg voor een eigen I.D of paspoort![]()
Wat dacht je van de boer?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat Nederlands van N'Kufo was toch wel dramatisch
Enige ploeg die deed wat die moest doen was FC Groningen eigenlijk ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef detulp050 het volgende:
Wel mooi dat er zoveel gestunt wordt dit weekend
Volgens mij staat hij nog in zijn moeders paspoort.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net oud genoeg voor een eigen I.D of paspoort![]()
Sprak die Nederlands dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat Nederlands van N'Kufo was toch wel dramatisch
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lucky PSV, nu al! scheids slaat gewoon een handsbal over!
Hoewel ik vrij fanatiek tegen PSV ben, kun je dit toch niet opzettelijk hand noemen? Hij trekt zelfs zijn arm nog wegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lucky PSV, nu al! scheids slaat gewoon een handsbal over!
hands hoeft dan ook niet opzettelijk te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik vrij fanatiek tegen PSV ben, kun je dit toch niet opzettelijk hand noemen? Hij trekt zelfs zijn arm nog weg
Ik gok op 6-4quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef ploegende_boer het volgende:
PSV geeft ze alleen even het gevoel dat er wat te halen valt, schijn bedriegt ofc.
hij meent het ook niet, maar jij hapt wel..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik vrij fanatiek tegen PSV ben, kun je dit toch niet opzettelijk hand noemen? Hij trekt zelfs zijn arm nog weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |