Nee, maar er gebeurde tenminste wat, over en weer.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb Ajax niet gezien, maar was dat oogstrelend voetbal vol kansen, fraaie combinaties en mooie goals?
Was Heracles tot nu toe niet de enige wedstrijd waarin er wel leuk gevoetbald werd? Feyenoord was ook niet om aan te zienquote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, maar er gebeurde tenminste wat, over en weer.
Utrecht is wel een van de pauperste ploegen op dit moment in de eredivise; zeker als je kijkt naar budget...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV domineert niet en is slordig. Gelukkig is Utrecht nog slechter.
En dat levert week in week uit veel minder punten op dan verdiendquote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Heracles tot nu toe niet de enige wedstrijd waarin er wel leuk gevoetbald werd? Feyenoord was ook niet om aan te zien
Ik heb die wedstrijd niet gezien, dus ik moet op jou en MarcoAlmelo vertrouwenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat levert week in week uit veel minder punten op dan verdiend
Ik heb ook niet gekeken. Maar hele seizoen al zo dat Heracles best leuk speelt, aardig meedoet, leuke goals maakt, maar ook behoorlijk vaak verliest. Een soort Thom de Graaf, maar dan van het voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, dus ik moet op jou en MarcoAlmelo vertrouwen
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik ben gisteren bij Excelsior - NAC geweest, als NAC-supporter. Ik vind alle voetbal nu ineens goed.
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik ben gisteren bij Excelsior - NAC geweest, als NAC-supporter. Ik vind alle voetbal nu ineens goed.
Waarom kijk je dan. Echt weer een onnodige reactie.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..], nou ik denk dat NAC gisteren vermakelijker was dan Feyenoord vandaag en PSV altijd
Hopen dat PSV verliest en tegen beter weten in.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan. Echt weer een onnodige reactie.
Hou het dan voor je. Elke wedstrijd van PSV zeur je weer hier over. Is nu gewoon storend.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat PSV verliest en tegen beter weten in.
quote:
quote:
Uhm, neequote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hou het dan voor je. Elke wedstrijd van PSV zeur je weer hier over. Is nu gewoon storend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |