quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het plan. Maar als we nu zo zitten kun je ons net niet zien vanaf de straat. Er zit een raam in de voordeur en anders zitten we nogal te kijk. Misschien moeten we iets van gordijnen in de voordeur maken of zo.
Ja, ander licht zal natuurlijk ook schelen. Ik heb al iets op de kast gezet, maar dat is het ook niet allemaal. Ik begrijp wel dat aankleden moet groeien, maar dit is het gewoon niet. Er moet even iets gebeuren!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef miss_sly het volgende:
In de keuken zal het ook wel verschil maken als je een lamp hebt hangen in plaats van dit peertje. Dat geeft natuurlijk niet echt fijn licht. Hoe hoog is de losstaande kast? Misschien ku. Je daar nog iets moois opzetten van een grote fruitschaal of iets boven hangen?
Gezoet composiet of zo? Ik weet het niet precies. Ja, donkerbruin.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef Jipster het volgende:
Claudia, ziet er al goed uit! Mooie bank en de keuken ook zo! Wat voor aanrechtblad hebben jullie?
Ik was er wel vanuit gegaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef wickie het volgende:
O wow!! Wat zijn jullie al ver!!![]()
Voor het raam van de voordeur, er is heel leuk raamfolie. Ik ga het zo even opzoeken.
En mogen we zondag snel even kijken in het nieuwe huis
Ja. Ik weet niet precies hoe het zit, maar het heeft met zonlicht en warmte te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat is vreemd, nog nooit gehoord. Zit er zo'n speciaal glas in?
Ach joh, als ik ervan baal verf ik het weer wit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef miss_sly het volgende:
Zou je dat echt zo snel al doen?
Ik zou het eerst even aankijken, afmaken, en dan indien echt gewenst nog verven.
Wat doe je dan wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef wickie het volgende:
Studio Haikje, ik zit mobiel en kan geen link makkelijk posten...
Maar bij 'kant & bloemen' kijken.
En je plakt het niet.
Snap ik wel, maar het wordt niet gemakkelijk weer zo netjes en strak en je krijgt een kleurverschil als je het weer wit verft, denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach joh, als ik ervan baal verf ik het weer wit.Ik kan er gewoon heel slecht tegen als ik niet meteen vrolijk word bij het binnenstappen van m'n interieur.
Heb ik je dat lijstje niet al een keer of 20 gegeven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:53 schreef miss_sly het volgende:
Hahaha heel belangrijk!
Kun je je lijstje van goede bezorgers in oost niet aan mij nalaten?
Ik vind het zo grappig dat dat soort dingen je opvallen. Hij is nieuw en ik ben er zo blij mee! Ik had alleen verwacht dat er een tikkeltje groen in de kleur zat, maar dat is in het echt niet zo. Maar goed, ik heb hem maar niet teruggestuurd.quote:
Ja, weet je wat de ellende is? Ik wil graag tijd hebben om rustig na te denken over wat ik met die nis wil doen en om het ten uitvoer te brengen. Die tijd is er niet, en dus doe ik dat op dit soort momenten. Lig ik weer na middernacht op bed en kan ik er morgen alsnog vroeg uit omdat de kindjes wakker worden. Handig is het niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:15 schreef miss_sly het volgende:
Wickie, dat is met het folie van gamma enzo ook het geval.
Klinkt lekker, die vis!
Ik denk wel dat het eigenlijk vrij snel is om weer te gaan werken. Eigenlijk zou je, zeker met kinderen, wat tijd moeten hebben om ontspannen (voor zover dat in je aard ligt dan) een beetje rond te hangen in je huis en dingen te verplaatsen en weer terug te zetten en ergens naar te kijken en later weer eens, etc. Het huis je eigen maken.
Ik ben benieuwd wat je met de nis gaat doen. Ik zou gaan voor eenmooi behang met een groot patroon, denk ik. En kleur, natuurlijk.
Helemaal mee eens. Het moet een beetje retro, kleurrijk en knus. De rest is al zo licht en strak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef oeke het volgende:
Misschien vind je dat behang wel wat ouderwets, maar ik denk dat het heel goed kan bij jullie moderne interieur.
Van die informatie, die fijn is om te lezen in de trein.quote:
Nee, nee, jullie eettafellamp. Die oranje. Dat was Design, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef wickie het volgende:
Die in de woonkamer bij de tv? Die is gewoon van de Ikea
Wacht ik zoek hem even.
Heb je het aan tijd en zin om een duidelijke foto te maken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
En ik wil toch gewoon andere keukengreepjes. Ik vind deze niet leuk. Ben ik nou een miepkont?
Op deze foto zie je ze goed:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je het aan tijd en zin om een duidelijke foto te maken?
Zou wel balen zijnKun je ze nog (kosteloos) ruilen dan?
Foto!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef oeke het volgende:
Oeh, sapjes!
Hm, Leen Bakker is inderdaad wel erg dicht in de buurt van waardeloos. Maar wel goeikoop.
We hebben nu net een kast gekocht, een grenen ding, bij de kringloop voor 30 euro.
We wilden goedkoop omdat we er een hoek uitzagen zodat hij langs de schoorsteen kan en in de nis ernaast.
Dat ding zit zo goed in elkaar!
Het voelde bijna als heiligschennis om erin te gaan zagen. Er zat geen spijker in, alles wat in mooie houtverbindingen gedaan.
We hebben het wel gedaan natuurlijk.![]()
Nu krijgen Ko en spruit hun eigen speelgoedkast.
Ik heb werkelijk geen idee. Het gaat me ook vooral om het totaalplaatje en ik vind het lastig om een greepje te zien en me daar een totaalbeeld bij voor te stellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef oeke het volgende:
Ja, wel een miepkont, maar dat snappen wij wel hoor! En het houdt het topic interessant.
Wat voor greepjes zou je willen?
Ja, het is zo'n idioot gevoel dat alles perfect moet zijn. Het is ook een soort overdrive waar ik in zit van het maandenlang dingen uitzoeken, me overal druk om maken, blijven wikken en wegen. Het is lastig los te laten. Daarom vind ik het ook wel fijn dat ik maandag weer aan het werk ga, want dan word ik gedwongen me op andere zaken te richten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt oud-geel. En hij krijgt wrs van die porceleinen knoppen.
Oh, ik zou het ook even loslaten. Misschien is het omdat je nu zelf deze keus hebt gemaakt dat je er meer van kunt balen dan als het al voor je besloten is.
Laat het lekker een maand zitten, wie weet, ben je er dan al over heen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:23 schreef Claudia_x het volgende:
Een relatief eenvoudige oplossing is misschien in de andere hoek van de bank te gaan zitten voortaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |