Van die informatie, die fijn is om te lezen in de trein.quote:
Nee, nee, jullie eettafellamp. Die oranje. Dat was Design, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef wickie het volgende:
Die in de woonkamer bij de tv? Die is gewoon van de Ikea
Wacht ik zoek hem even.
Heb je het aan tijd en zin om een duidelijke foto te maken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
En ik wil toch gewoon andere keukengreepjes. Ik vind deze niet leuk. Ben ik nou een miepkont?
Op deze foto zie je ze goed:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je het aan tijd en zin om een duidelijke foto te maken?
Zou wel balen zijnKun je ze nog (kosteloos) ruilen dan?
Foto!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef oeke het volgende:
Oeh, sapjes!
Hm, Leen Bakker is inderdaad wel erg dicht in de buurt van waardeloos. Maar wel goeikoop.
We hebben nu net een kast gekocht, een grenen ding, bij de kringloop voor 30 euro.
We wilden goedkoop omdat we er een hoek uitzagen zodat hij langs de schoorsteen kan en in de nis ernaast.
Dat ding zit zo goed in elkaar!
Het voelde bijna als heiligschennis om erin te gaan zagen. Er zat geen spijker in, alles wat in mooie houtverbindingen gedaan.
We hebben het wel gedaan natuurlijk.![]()
Nu krijgen Ko en spruit hun eigen speelgoedkast.
Ik heb werkelijk geen idee. Het gaat me ook vooral om het totaalplaatje en ik vind het lastig om een greepje te zien en me daar een totaalbeeld bij voor te stellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef oeke het volgende:
Ja, wel een miepkont, maar dat snappen wij wel hoor! En het houdt het topic interessant.
Wat voor greepjes zou je willen?
Ja, het is zo'n idioot gevoel dat alles perfect moet zijn. Het is ook een soort overdrive waar ik in zit van het maandenlang dingen uitzoeken, me overal druk om maken, blijven wikken en wegen. Het is lastig los te laten. Daarom vind ik het ook wel fijn dat ik maandag weer aan het werk ga, want dan word ik gedwongen me op andere zaken te richten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt oud-geel. En hij krijgt wrs van die porceleinen knoppen.
Oh, ik zou het ook even loslaten. Misschien is het omdat je nu zelf deze keus hebt gemaakt dat je er meer van kunt balen dan als het al voor je besloten is.
Laat het lekker een maand zitten, wie weet, ben je er dan al over heen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:23 schreef Claudia_x het volgende:
Een relatief eenvoudige oplossing is misschien in de andere hoek van de bank te gaan zitten voortaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |