bronze toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een baas, gewoon z'n zilveren medaille weggeven
Mooi! Fijn dat je dat wil regelen.quote:
Yep.quote:
en is 1 van weinige Nederlandse sporters die volgend jaar kans maakt om in Londen Goud te winnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
Henk Grol mooie sportman en sympathieke vent
Voor de hardhorenden.quote:
Hij zal de enige zijn als ie dat doet ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en is 1 van weinige Nederlandse sporters die volgend jaar kans maakt om in Londen Goud te winnen.
quote:
Als z'n duimen het houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en is 1 van weinige Nederlandse sporters die volgend jaar kans maakt om in Londen Goud te winnen.
Nu de VVD nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
@Buitendam. Klopt, ze hadden wmb ook nooit in deze coalitie plaats moeten nemen. Ook achteraf een radicale fout gebleken.
Mierenneukerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zal de enige zijn als ie dat doet ja.
ahahahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Die doventolk doet een verrekte mongol wel enthousiast na.
Bijna.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ondertiteling bij New kids :
'Nee gij kut.' 'Nee gij begon eikel, vieze mongol.' 'Zak oe voor ouw bek slaa'n ?''Da durfde gij niet kuthoer.' 'Nie durven ?' Heb je moeder nog gepaald gvd.' 'Nondeju ze krijgt nog geld terug godverze zak.'
Je kunt zo nog emoties over brengenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:55 schreef AhmedJaret het volgende:
snap ik ook nooit, dove en dan altijd uit de bek brallen, hou gewoon je stil. nu denk ik altijd dat dove echt geestelijk gehandicapt zijn
In een ander topic zal ik de andere 20 kanshebbers posten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:57 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Je kunt zo nog emoties over brengen
Ach, ik ben maar een ouwe zuurpruim. Kansloze missie als ik er voor ga lobbyen.quote:
Alleen als Rabobank sponsor is van de OS.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
In een ander topic zal ik de andere 20 kanshebbers posten.
Heb al om een Olympische spelen forum gevraagd in Feedback.
Cynix doe eer eens je best voor
Echt he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef Buitendam het volgende:
Waarom niet gewoon ondertiteling, trouwens?
De moeite, man!
Met Vos, hockeydames en dames estafette 100m vrije slag houdt het wel op...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
In een ander topic zal ik de andere 20 kanshebbers posten.
Heb al om een Olympische spelen forum gevraagd in Feedback.
Cynix doe eer eens je best voor
Omdat ie een handicap heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom wordt die dove behandeld als een mongooltje?
Hij was wel voorspelbaar.quote:
Het leek wel een bami speciaal.quote:
???quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
Verschillig racisme, alleen bij de VARA.
Zwemsters en zwemmers. Enkele judoka's. Paardensport. Heren hockeyes. Waterpolosters. Baanwielrenners. Etc....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Vos, hockeydames en dames estafette 100m vrije slag houdt het wel op...
Nou, als je een vieze schoorsteen hebt misschienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo'n haardos lijkt me niet zo praktisch...
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
Ik zit commentaren over kapsels te verzinnen maar kan niks bedenken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nou, als je een vieze schoorsteen hebt misschien
Ben het een keer eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef UncleDolan het volgende:
Ik ben jaloers op die dove, wat een bagger.
Dat kan meestal tijdens de 'muziek'.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Soundbites! Leuk.
Alleen net te kort om even te plassen.
Heb je ook maar een minuutje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan meestal tijdens de 'muziek'.
En ik ben die 10 jarige.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijne ook. Alleen op mijn hoofd niet.
Hier ligt het redelijk plat. Kost nogal veel moeite om het als afro te dragen omdat het daar eigenlijk te lang voor is.quote:
Das een scene uit de Blair Witch projectquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Hier ligt het redelijk plat. Kost nogal veel moeite om het als afro te dragen omdat het daar eigenlijk te lang voor is.
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt niet uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Hier ligt het redelijk plat. Kost nogal veel moeite om het als afro te dragen omdat het daar eigenlijk te lang voor is.
[ afbeelding ]
Heey, de broer van Skrillex.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kun je geen afro noemen jonge!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Das een scene uit de Blair Witch project
Is die roze brommer van jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hippies, they're everywhere!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, van een vriend van me. Puch MS uit 1958.quote:
Met dat gezwam over Ajax om de tien posts? Jazeker.quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Geen idee waarom, maar ik moet ineens aan mijn fiets denken.
Oh ja, daarom.quote:
Ik aan een begrafenis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Geen idee waarom, maar ik moet ineens aan mijn fiets denken.
huh?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met dat gezwam over Ajax om de tien posts? Jazeker.
Het lijkt wat geforceerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef UncleDolan het volgende:
"we gaan iets nieuws proberen"
nu al gedoemd te falen
Iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef MilaNL het volgende:
Nu snap ik wat Freek de Jonge bedoelde.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef Ericr het volgende:
Dit is inderdaad pijnlijk, stop er maar mee.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef Ericr het volgende:
Dit is inderdaad pijnlijk, stop er maar mee.
Staat in zijn contract.quote:
Met zijn zus achter de piano.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo is Wilfred Genee dus ook begonnen...
Ik ben een beetje klaar met jouw gezwam over Ajax in ieder topic. Of het nu DWDD topic is of niet, het blijft maar over Ajax gaan. Dus noemde ik jou een tienjarige internethooligan. Staat verder los van de afrograp van mij.quote:
24 uur met Bossie zou pas geweldig zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal ik gaan kijken VI met Bossie of 24 uur met Claudia de Breij?
Ik las met Bassiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
24 uur met Bossie zou pas geweldig zijn
Maar dan wel daadwerkelijk een uitzending van 24 uur.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zomergasten met Jan Boskampquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent dus echt grappig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met jouw gezwam over Ajax in ieder topic.
Over pijnlijk gesproken, 24 uur met Claudia de Breijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal ik gaan kijken VI met Bossie of 24 uur met Claudia de Breij?
Volgens mij was hij gewoon niet grappig.quote:
Is er nog een tweede finale?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met jouw gezwam over Ajax in ieder topic. Of het nu DWDD topic is of niet, het blijft maar over Ajax gaan. Dus noemde ik jou een tienjarige internethooligan. Staat verder los van de afrograp van mij.
De echte Claudia kennen we niet, Claudia acteert Claudia en dat doet ze met vervequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Over pijnlijk gesproken, 24 uur met Claudia de Breij
Misschien als je in het Abrona hotel verblijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Zomergasten met Derksen lijkt me leuk.
Feyenoord, P&W ..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En welke topics allemaal nog meer? Buiten het Ajax en PSV topic. Ieder topic zei je toch?
P&W, VI.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En welke topics allemaal nog meer? Buiten het Ajax en PSV topic. Ieder topic zei je toch?
Koekwous ken ik omdat ik uit Brabant kom, maar van dat dovenklappen wist ik ook niet. Hoe moet ik dat weten, als ik ergens kom waar geklapt wordt is het bij een concert en daar hebben doven doorgaans niet veel te zoeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef waxmask het volgende:
Wat een vervelende wereldvreemde vent is die Nieuwkerk toch....niet weten hoe doven klappen, en het woord koekwaus niet kennen.
Zo blij met een handtekening van Mitt Romney.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:07 schreef pberends het volgende:
Witteman maakt Bleker-grap studentes
Die zien we maandag wel terug in de TVDD.
ja en van de foute smartlappen muziek deed hij al voor het acteren en presenterenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef Buitendam het volgende:
Joris Linssen, maakt hij muziek? Ik heb die gozer van Hello Goodbye voor ogen, dat is hij toch?
Sax dus!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en van de foute smartlappen muziek deed hij al voor het acteren en presenteren
Yuri Honing ben ik wel benieuwd naar is mij ooit geadviseerd door een jazz liefhebber maar ik heb nog nooit iets van hem gehoord. (bassist toch?)
Ik zat hetzelfde te denken: huh zingt hij?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:24 schreef Buitendam het volgende:
Joris Linssen, maakt hij muziek? Ik heb die gozer van Hello Goodbye voor ogen, dat is hij toch?
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en van de foute smartlappen muziek deed hij al voor het acteren en presenteren
omgquote:
Ja hoor, kom er maar in.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:28 schreef Karina het volgende:
Maar ik zie het antwoord van BB al hierboven, smartlappen zijn wel tof
Ik voel me zo verdomd alleenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou, met Koud Zonder Jou en Je Loog Tegen Mij heb ik het meestal wel gehad eik.
Was wel heel koud toen ik dat deed.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ging vroeger op 1 januari ook vuurwerk zoeken wat niet afgegaan was.
Maar ik heb beide ogen nog.quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ik heb beide ogen nog.
Wel +3, maar toch.
Jan weet steeds breedsprakiger niets te zeggen.quote:
CDA-bash met Jan. Heerlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef hexje het volgende:
Om vervolgens naar een ander saai onderwerp te gaan.
En hij is sympathiek. Het CDA mist dat.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Het CDA wil een eigen Roemer. Ik ben geen fan, maar Emieleke heeft 100x meer charisma dan alle CDA-ers bij elkaar.
Hij komt los. Al maakt-ie (op mij) geen enkele indruk. Ik ken zijn deuntje.quote:
Het lijkt wel een trukje.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij komt los. Al maakt-ie (op mij) geen enkele indruk. Ik ken zijn deuntje.
Inhoudelijk heeft ie een punt. Compromissen met de PVV, Gertje Leers die gewortelde asielkinderen het land uit flikkert. Stelletje falerts.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij komt los. Al maakt-ie (op mij) geen enkele indruk. Ik ken zijn deuntje.
Hij heeft een punt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inhoudelijk heeft ie een punt. Compromissen met de PVV, Gertje Leers die gewortelde asielkinderen het land uit flikkert. Stelletje falerts.
Pvda deed het in het kabinet ervoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inhoudelijk heeft ie een punt. Compromissen met de PVV, Gertje Leers die gewortelde asielkinderen het land uit flikkert. Stelletje falerts.
Right.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks z'n uitglijder bij de kwestie Mauro, is Bleker uitermate geschikt voor deze functie.
Niet spannend genoeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
Waarom is Mauro niet de foto van het jaar?
Zeker omdat ie zwart is?
Op die manier? Echt niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Pvda deed het in het kabinet ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |