bronze toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een baas, gewoon z'n zilveren medaille weggeven
Mooi! Fijn dat je dat wil regelen.quote:
Yep.quote:
en is 1 van weinige Nederlandse sporters die volgend jaar kans maakt om in Londen Goud te winnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
Henk Grol mooie sportman en sympathieke vent
Voor de hardhorenden.quote:
Hij zal de enige zijn als ie dat doet ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en is 1 van weinige Nederlandse sporters die volgend jaar kans maakt om in Londen Goud te winnen.
quote:
Als z'n duimen het houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en is 1 van weinige Nederlandse sporters die volgend jaar kans maakt om in Londen Goud te winnen.
Nu de VVD nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
@Buitendam. Klopt, ze hadden wmb ook nooit in deze coalitie plaats moeten nemen. Ook achteraf een radicale fout gebleken.
Mierenneukerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zal de enige zijn als ie dat doet ja.
ahahahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Die doventolk doet een verrekte mongol wel enthousiast na.
Bijna.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ondertiteling bij New kids :
'Nee gij kut.' 'Nee gij begon eikel, vieze mongol.' 'Zak oe voor ouw bek slaa'n ?''Da durfde gij niet kuthoer.' 'Nie durven ?' Heb je moeder nog gepaald gvd.' 'Nondeju ze krijgt nog geld terug godverze zak.'
Je kunt zo nog emoties over brengenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:55 schreef AhmedJaret het volgende:
snap ik ook nooit, dove en dan altijd uit de bek brallen, hou gewoon je stil. nu denk ik altijd dat dove echt geestelijk gehandicapt zijn
In een ander topic zal ik de andere 20 kanshebbers posten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:57 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Je kunt zo nog emoties over brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |