Dit dus. Een makkie is het de afgelopen 20 jaar niet geweest en zie ik het de komende 20 jaar ook niet worden. We zullen bijv. ook nooit ruim van ze winnen. Zelfs toen zowel kwalitatief als voetballend beter waren als hun met Kuyt en Kalou dat jaar wonnen twee keer nipt. Ajax weet zo'n krachtsverschil wel vaak in cijfers uit te drukken.. Dat is gewoon iets mentaals.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die denken dat het een makkie wordt.
Ook in andere jaren waar we zwaar de favoriet waren (ok, lang geleden) kwam het vaak maar tot uiting in een nipte winst of ook een verlies.
Het cliché 'een wedstrijd opzich' gaat altijd wel op voor de klassieker in de Kuip.
Ach, ik ben als zielsgelukkig als het een nipte 1-0 wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Een makkie is het de afgelopen 20 jaar niet geweest en zie ik het de komende 20 jaar ook niet worden. We zullen bijv. ook nooit ruim van ze winnen. Zelfs toen zowel kwalitatief als voetballend beter waren als hun met Kuyt en Kalou dat jaar wonnen twee keer nipt. Ajax weet zo'n krachtsverschil wel vaak in cijfers uit te drukken.. Dat is gewoon iets mentaals.
In de thuiswedstrijd waren ze ook helemaal van slag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:06 schreef Caland het volgende:
Tsja, ik vond Ajax echt verschrikkelijk slecht spelen tegen AZ. Werden aan alle kanten weggetikt.
Maar op één of andere manier zit het mentaal bij die gasten altijd wel prima als ze naar de Kuip komen. Hopelijk is dat dit keer anders...
True. Ze hebben er ook geen Suarez meer tussenlopen. Die vond dat altijd prachtig, die haat. Ging er alleen maar beter van spelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
In de thuiswedstrijd waren ze ook helemaal van slag.
Wat er ook gebeurd dit weekend en volgend weekend, ik zie ons sowieso kampioen wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:15 schreef ace_eleven het volgende:
ja, maar dat zou jouw clubje dan ook wel op nr1 zetten he...
Maar goed, dat zou de competitie wel nog spannender maken
Zie ik ook wel ja. 12 punten voorsprong op nummer 2 AZ.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd dit weekend en volgend weekend, ik zie ons sowieso kampioen worden
Of je verliest Utrecht uit en Vitesse thuis en je staat 4e of 5equote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd dit weekend en volgend weekend, ik zie ons sowieso kampioen worden
Ok.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:32 schreef Caland het volgende:
Doe dit soort geneuzel lekker in het livetopic ofzo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:37 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi overmorgen afwezig door een schorsing!
klopt toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:37 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi overmorgen afwezig door een schorsing!
Ja.quote:
De held die Tim de Cler heeft doen vergetenquote:
Larsen kwam in de buurtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:04 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
De held die Tim de Cler heeft doen vergetenAl zullen we nooit meer zon dynamische speler als de Cler in het Feyenoordshirt zien denk ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij had wel een macho baardje.
[..]
Is dat hem echt hedendaags?Dat is toch iets minder macho.
Ja? Denk je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je niet oppast bestaan er toch homosensuelen in het voetbal
Is dat het nieuwe retro?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je niet oppast bestaan er toch homosensuelen in het voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Niet klikken, Östlund in "actie":
Als ik hem zag, dacht ik altijd aan de WolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wel een andere type denk ik.
★★★
Op allebei de foto's is hij baziger dan Östlund.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat het aan de foto ligt. Het is gewoon een viking die verkeerd op de foto staat waardoor het een heameau lijkt. Daar had John soms ook last van.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:37 schreef Lastpost het volgende:
En Östlund was inderdaad een baas, wilde een Feyenoord-tattoo plaatsen wanneer de club kampioen werd, vrij veilige weddenschap natuurlijk, maar toch.
Die Vicento alias de stervende zwaan mag in Den Haag blijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:37 schreef Lastpost het volgende:
Leuke pot voetbal tussen Ado en Roda, alle doelpunten gemaakt door jongens die in de zomer transfervrij zijn.![]()
En Östlund was inderdaad een baas, wilde een Feyenoord-tattoo plaatsen wanneer de club kampioen werd, vrij veilige weddenschap natuurlijk, maar toch.
Ik tattooeer op mijn linkerarm knettergroot Feijenoord en op de rechter Rotterdam met het bekende font als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier.
Nee echt vertrouwen heb ik er niet in, maar ik zie toch nog wel kansen hoor..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier.
Die zijn toch met lange mouwen. En als je een baan hebt waarbij je je mouwen op mag stropen dan geeft het ook niks dat je die tattoos ziet. Want da's dan waarschijnlijk in Rotjeknor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik tattooeer op mijn linkerarm knettergroot Feijenoord en op de rechter Rotterdam met het bekende font als dat gebeurt.
En dat meen ik nog serieus ook. En ik bekleed over 5 jaar toch een functie waarbij ik altijd overhemden moet dragen.
Ik denk t niet aangezien t geen seizoenskaartvak is en ze die kaarten dus wel allemaal al in de verkoop gedaan zullen hebben, maar anders moet je morgen om 11.00 uur stipt even op Ticketbox kijken, alles wordt via daar verkochtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn er nog kaarten voor Y2 te koop morgen?
Niet online toch? Vanwege de drukte alleen bij primera's?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk t niet aangezien t geen seizoenskaartvak is en ze die kaarten dus wel allemaal al in de verkoop gedaan zullen hebben, maar anders moet je morgen om 11.00 uur stipt even op Ticketbox kijken, alles wordt via daar verkocht
haha I'm inquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
TicketBoxquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet online toch? Vanwege de drukte alleen bij primera's?
Ja, maar dat vind ik nogal dubbelzinnig. Via Ticketbox...dat stukje over de drukte en fouten bij online verkoop insinueert dat het dus alleen bij primera's e.d. wordt verkocht? Of ben ik nu mis? Wie weet hoe het zit?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
TicketBox
Feyenoord kiest er bewust voor om de kaarten alleen via TicketBox te verkopen. Zodoende hebben alle supporters evenveel kans om een kaart te bemachtigen en worden fouten voorkomen die bij drukte kunnen ontstaan bij de online verkoop van kaarten. De kaartverkoop start om 11.00 uur omdat bij TicketBox op andere tijden de kaartverkoop start voor andere wedstrijden, van zowel van Feyenoord als van andere clubs. Het is niet wenselijk dat supporters elkaar in de weg staan. Voor de verkooppunten van TicketBox kijk je hier.
Staat op de Feyenoord-site
Op de site kun je klikken op "kijk je hier", en dan verwijzen ze naar de primera'squote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
TicketBox
Feyenoord kiest er bewust voor om de kaarten alleen via TicketBox te verkopen. Zodoende hebben alle supporters evenveel kans om een kaart te bemachtigen en worden fouten voorkomen die bij drukte kunnen ontstaan bij de online verkoop van kaarten. De kaartverkoop start om 11.00 uur omdat bij TicketBox op andere tijden de kaartverkoop start voor andere wedstrijden, van zowel van Feyenoord als van andere clubs. Het is niet wenselijk dat supporters elkaar in de weg staan. Voor de verkooppunten van TicketBox kijk je hier.
Staat op de Feyenoord-site
EDIT:
O, je hebt gelijk, ik ging bij Ticketbox uit van alleen de online versie, maar inderdaad alleen bij primera's
MY BAD!
Ik ben niet bekend met de "elite supporter", maar dat zijn de seizoenkaarthouders?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Gert het volgende:
Ben blij dat ik, als niet-elite supporter, meteen een kaartje zuidzijde heb gekocht toen die beschikbaar kwamen. Ook weleens leuk, om in vak F te zitten tegen ajax.
Minimale voorwaarde. Maar niet zomaar de eerste de beste lullige jan-met-de-pet seizoenkaarthouder. Incrowd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de "elite supporter", maar dat zijn de seizoenkaarthouders?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Minimale voorwaarde. Maar niet zomaar de eerste de beste lullige jan-met-de-pet seizoenkaarthouder. Incrowd.
Maar probeer het maar niet te begrijpen, als je de afgelopen maand deze topicreeks niet hebt gevolgd.
F? Dan zit je dicht bij het uitvakquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Gert het volgende:
Ben blij dat ik, als niet-elite supporter, meteen een kaartje zuidzijde heb gekocht toen die beschikbaar kwamen. Ook weleens leuk, om in de F-side te zitten tegen ajax.
1e actie van de BM is gelukt. Elite heeft geprotesteerd maar niets gedaanquote:
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfmquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1e actie van de BM is gelukt. Elite heeft geprotesteerd maar niets gedaan
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm
De teller loopt! Ik herhaal: de teller loopt!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Shirts zijn besteld!
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:05 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens Cuilenborg hebben we morgen de jongste bank ooit. 4 A-junioren en 1 B-junior.
Ik heb aan de start van dit seizoen al gezegd dat ik me kaal laat scheren als ze kampioen worden. Sta ik nog steeds achterquote:Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier.
Dit jaar kampioen = tattoo... Daar wil ik me ook nog wel aan wagen, heb nog een schouderblad overquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb aan de start van dit seizoen al gezegd dat ik me kaal laat scheren als ze kampioen worden. Sta ik nog steeds achter
Dat laatste.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:16 schreef Tarado het volgende:
Ik kan jullie enthousiasme nog wel enigzins begrijpen maar wordt er niet wat doorgedraafd of zegt iedereen nu gewoon dat hij een tattoo zet of zich kaal laat scheren omdat de kans dat Feijenoord dit jaar kampioen wordt uiteindelijk niet zo groot is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:16 schreef Tarado het volgende:
Ik kan jullie enthousiasme nog wel enigzins begrijpen maar wordt er niet wat doorgedraafd of zegt iedereen nu gewoon dat hij een tattoo zet of zich kaal laat scheren omdat de kans dat Feijenoord dit jaar kampioen wordt uiteindelijk niet zo groot is.
Bij Ajax zijn er anders ook volgens mij genoeg die denken dat Ajax wel ff kampioen word..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:16 schreef Tarado het volgende:
Ik bombardeer PSV als gedoodverfde favoriet. Ajax, Feyenoord, Twente & AZ moeten achtervolgen voorspel ik. Wanneer PSV AZ voorbij is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn er anders ook volgens mij genoeg die denken dat Ajax wel ff kampioen word..
Die denken dat altijd...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn er anders ook volgens mij genoeg die denken dat Ajax wel ff kampioen word..
Wat dat betreft wordt de klassieker dubbel interessant als beide ploegen weten te winnen zondag as, wat voor Feijenoord uiteraard makkelijker zou moeten zijn dan voor Ajaxquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. PSV zie ik zonder al teveel moeite kampioen worden(al weet je het nooit) de vier clubs daaronder zijn inwisselbaar en durf ik echt niet te voorspellen. Ik zie een Feyenoord zomaar nog 2e worden en een AZ zomaar nog 5e worden bijv.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bombardeer PSV als gedoodverfde favoriet. Ajax, Feyenoord, Twente & AZ moeten achtervolgen voorspel ik. Wanneer PSV AZ voorbij is.
De klassieker word sowieso interessant. Als Ajax van Az verliest kunnen we bij na op VVV gelijk een gat slaan. Verliezen we bij VVV en wint Ajax bij AZ dan moeten we wel winnen om sowieso nog enigszins aan te haken. En dan heb ik het nog niet eens over de prestigestrijd die sowieso van beide kanten gewonnen MOET worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat dat betreft wordt de klassieker dubbel interessant als beide ploegen weten te winnen zondag as, wat voor Feijenoord uiteraard makkelijker zou moeten zijn dan voor Ajax
PSV zal inderdaad wel met gemak het kampioenschap halen. Ben benieuwd welke trainer daar dan in wil stappen met CLquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. PSV zie ik zonder al teveel moeite kampioen worden(al weet je het nooit) de vier clubs daaronder zijn inwisselbaar en durf ik echt niet te voorspellen. Ik zie een Feyenoord zomaar nog 2e worden en een AZ zomaar nog 5e worden bijv.
PSV is wel favoriet maar waarom met gemak, die zijn toch ook niet opeens stukken beter geworden?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zal inderdaad wel met gemak het kampioenschap halen. Ben benieuwd welke trainer daar dan in wil stappen met CL
Man, Dat is gewoon een ingespeeld geheel. Dat zag je ook bij Heerenveen - PSV. Dat ging als een malle. Die 3e goal van Toivonen was er bijvoorbeeld een teken van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is wel favoriet maar waarom met gemak, die zijn toch ook niet opeens stukken beter geworden?
Maar dan zal een Barcelona zich doodlachenquote:
O wat waren ze geweldig, Heerenveen stond erbij en keek ernaar, dat is toch geen maatstaf voor een compeitiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Dat is gewoon een ingespeeld geheel. Dat zag je ook bij Heerenveen - PSV. Dat ging als een malle. Die 3e goal van Toivonen was er bijvoorbeeld een teken van.
Van PSV niet wil je zeggen ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan zal een Barcelona zich doodlachen. Zelfs met een B-Elftal winnen ze dat. Zet Soriano in de spits.
Als de verdediging wordt aangescherpt en gewoon hard op de counter loeren geef ik ze nog kans.quote:
En wat doe je als PSV kampioen wordt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is mijn mening, en omdat Rutten er nog steeds niks van kan. Ze gaan ver terugzakken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de verdediging wordt aangescherpt en gewoon hard op de counter loeren geef ik ze nog kans.
Eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat doe je als PSV kampioen wordt?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:45 schreef Paul-89 het volgende:
Is hier trouwens geen apart topic voor ?
Lolquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de verdediging wordt aangescherpt en gewoon hard op de counter loeren geef ik ze nog kans.
Jij bekijkt het van een andere kant.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus PSV zou dan beter zijn dan Real.
1-0 tegen wie?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bekijkt het van een andere kant.
Ajax deed het ook nog voor de 1-0 gewoon redelijk. Maar onze verdediging is ook wel wat aan de knudde kant hé.
Zal hij toch gewoon starten dan?quote:Vlaar: 'We willen verdergaan met het positieve gevoel'
Door RUBEN TIMMERMANS
Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar kijkt met een positief gevoel uit naar de wedstrijd tegen VVV-Venlo. De verdediger beseft dat zijn ploeg zondag drie punten moet pakken in De Koel.
Foto
"Zondag moet het gebeuren. Als je daar niet wint, dan kijk je daar toch weer met een negatief gevoel op terug", zegt Vlaar tegenover de camera's van Feyenoord TV. "We zijn met een heel positief gevoel geëindigd en daar willen we mee verdergaan."
Vlaar zelf viel vorige week in de oefenwedstrijd tegen FC Basel (3-3) uit met een liesblessure, maar naar eigen zeggen valt zijn kwetsuur reuze mee en kan hij gewoon starten tegen VVV.
quote:Feyenoord blijft vasthouden aan claim van miljoen euro op Deense bond
21 januari 2012 Sporten.dk
Een woordvoerder van Feyenoord laat tegenover het Deense B.T. weten dat Feyenoord blijft vasthouden aan de claim van een miljoen euro op de Deense voetbalbond vanwege nalatigheid bij de blessure van Jon Dahl Tomasson. Volgens de Deense bond is er lang niets meer vernomen van Feyenoord.
"We hebben geen enkele intentie om af te zien van verdere stappen. Deze zaak is te belangrijk en veel andere clubs steunen ons. We zullen de volgende stappen nemen, wanneer we daar klaar voor zijn. De volgende stappen zijn afhankelijk van wat er in de tussentijd gaat gebeuren," aldus Gido Vader.
De Deense bond weigert elk gesprek van Feyenoord over deze zaak. "We zijn er nog steeds van overtuigd dat er geen zaak is en dus willen we er ook niet over in gesprek," zo laat de directeur van de Deense bond weten. "Ik denk dat Feyenoord nu ook realiseert dat ze geen zaken hebben, maar dat ze dat niet openlijk toegeven. Als er echt een zaak was, dan hadden we nu wel van ze gehoord."
Feyenoord tekende voorafgaand aan het WK een contract, volgens welke de club de speler tegen een vergoeding afstaat. Volgens het contract ziet Feyenoord af van claims bij eventuele blessures. Feyenoord is echter van mening dat bij zware nalatigheid dit niet op gaat, omdat het dan in strijd met de wet zou zijn.
Wat een kansloos gedoe zeg. Laat lekker gaan.quote:
quote:'Wat ooit een achterstand was, is nu een voorsprong'
Geschreven op 2012-01-21 om 12:45:40 | Bekeken: 2149 | Reacties: 20 | Foto: OrangePictures | Bron: AD.nl
En weer lanceert Feyenoord een debutant, morgenmiddag uit bij VVV. Het is nog even niet duidelijk wie. Het gaat om twee linksbenige verdedigers: de Rotterdammer van Congolese oorsprong Terence Kongolo (17) en Mats van Huijgevoort (19) uit Loon op Zand. Onze Feyenoord-volger Mikos Gouka gokt op het debuut van Kongolo omdat die de beste indruk maakte tijdens het onlangs afgesloten trainingskamp van Feyenoord.
Kongolo heeft inmiddels een Engelse zaakwaarnemer en een contract dat over anderhalf jaar afloopt. Dan weet je het dus wel. Of hij tekent binnenkort een contractverlenging óf hij gaat goedkoop naar, noem eens wat, Chelsea of zoiets. Maar wat er ook met die jongen gebeurt, voorlopig kan je als Feyenoorder alleen maar vrolijk worden van zo'n gast. De opleiding van de club produceert aan de lopende band talent, dat onmiddellijk in vertegenwoordigende elftallen speelt en voor elke speler van Feyenoord 1 een bedreiging vormt.
Zoiets is een groot geluk voor een club. Het grote verschil met voorgaande jaren is dat Feyenoord zich tegenwoordig sterk voelt met al die jonge gasten. Vroeger zagen ze het in de Kuip als een nadeel. Dat klopte toen misschien ook wel, omdat in de nieuwe geschiedenis van het voetbal van alle eredivisieclubs Feyenoord wel het vroegst op de centjes diende te gaan letten. Bij Feyenoord saneerden ze al toen dat begrip bij de concurrentie nog niet eens bestond.
Tegenwoordig komen vanwege een krimpende economie overal jonkies sneller aan de bak, maar bij Feyenoord is die snelheid als een gewoonte ingesleten. Wat ooit een achterstand was, is voor Feyenoord nu een voorsprong, ze zijn er gespecialiseerd in het razendsnel veredelen van jeugdig talent. Van Huijgevoort en Kongolo, let op die gasten, ze mogen best falen, het hoort bij hun leeftijd.
Bovendien hebben ze altijd nog 'veteranen' als de 19-jarige Stefan de Vrij voor zich, dat is goud waard. We moeten het optreden in Venlo eerst nog even aanzien. Maar als Ronald Koeman de wisselvalligheid in de prestaties van zijn ploeg weet te beperken, is Feyenoord dit seizoen naast AZ, Ajax, PSV en FC Twente gewoon een kampioenskandidaat. Dat zegt veel over Feyenoord en alles over de top van de eredivisie.
Daar hoef je niet vrolijk van te worden. Hoop dat hij bijtekent. Het zou ook dom zijn als die het niet zou doen.quote:Kongolo heeft inmiddels een Engelse zaakwaarnemer en een contract dat over anderhalf jaar afloopt. Dan weet je het dus wel. Of hij tekent binnenkort een contractverlenging óf hij gaat goedkoop naar, noem eens wat, Chelsea of zoiets. Maar wat er ook met die jongen gebeurt, voorlopig kan je als Feyenoorder alleen maar vrolijk worden van zo'n gast.
Die gaat dus wegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar hoef je niet vrolijk van te worden. Hoop dat hij bijtekent. Het zou ook dom zijn als die het niet zou doen.
feyenoord.nlquote:Feyenoord – Ajax uitverkocht
De wedstrijd Feyenoord tegen Ajax, die op zondag 29 januari om 12.30 uur wordt gespeeld in De Kuip, is uitverkocht. De laatste honderden vrije kaarten voor de Klassieker werden zaterdag binnen ongeveer vijf minuten tijd verkocht via Ticketbox. Dit betekent dat Feyenoord tegen Ajax, de eerste thuiswedstrijd in de tweede seizoenshelft, voor een volledig gevulde Kuip gespeeld zal worden. Het duel zal door 48.000 supporters worden bezocht.
FR1908Nieuws wist geen reden van zijn afwezigheid, is het bevestigd dat 'ie ziek is? Mijn eerste gedachte was, transferonderhandelingen...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:11 schreef Muto het volgende:
Guidetti is weer eens ziek (afwezig bij training). De Vrij traint wel mee.
Kiest hij voor Cisse? Voor wie kiest hij dan op het middenveld? Mokotjo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dat godverdomme met die kerel, altijd ziek als de joden in beeld komen... Waarom kiest Koeman nou weer voor Cisse, dan speel je met 3 flankspelers voorin. Gooi lekker Achahbar d'r in
Mulderquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Kiest hij voor Cisse? Voor wie kiest hij dan op het middenveld? Mokotjo?
Best een gehavend elftal zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mulder
Leerdam - Vlaar - Indi - Van Huijgevoort
Mokotjo - Bakkal - Clasie
Cabral - Cisse - Schaken
Dan is hij nooit fit voor de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens FR12 heeft hij 40 graden koorts
Het is geen bevestigd bericht he. Hij heeft gewoon nog een volle week om te herstellen, het kan prima. Maar wel weer een heerlijke timing om ziek te wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan is hij nooit fit voor de wedstrijd tegen Ajax.
Als je met 40 graden koorts op bed ligt ben je na een week niet topfit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is geen bevestigd bericht he. Hij heeft gewoon nog een volle week om te herstellen, het kan prima. Maar wel weer een heerlijke timing om ziek te worden
Hij woont in Zweden he. Daar heb je alleen maar fatsoenlijke jassen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef Muto het volgende:
Met 40 graden koorts lig je zowat in het ziekenhuis. Dat is echt abnormaal hoog.
Die gast moet eens een fatsoenlijke jas kopen.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Muto het volgende:
Ik gok dat Koeman gewoon met Achahbar speelt, trouwens.
Hij komt uit Kenia.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij woont in Zweden he. Daar heb je alleen maar fatsoenlijke jassen.
Vermoedens. Cisse heeft geen enkele wedstrijd meegespeeld in de voorbereiding (die houdt misschien niet eens de 90 minuten vol), terwijl Achahbar beide keren mocht meedoen.quote:
Heb je gelijk in en het is te hopen ook trouwens. Cisse is een aanfluiting in het centrumquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Vermoedens. Cisse heeft geen enkele wedstrijd meegespeeld in de voorbereiding (die houdt misschien niet eens de 90 minuten vol), terwijl Achahbar beide keren mocht meedoen.
Fight machine Fernandez. Die mept Vertonghen zijn 100ste bloedneus in een klassieker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Gelukkig is tegen de joden Guyon d'r weer bij
Mag 'ie van mij doen, zolang het maar in de 90e minuut is en het 3-0 staatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fight machine Fernandez. Die mept Vertonghen zijn 100ste bloedneus in een klassieker.
In de catacomben kan ook altijd als de scheidsrechter 't niet zietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mag 'ie van mij doen, zolang het maar in de 90e minuut is en het 3-0 staat
Maar dan rent Jantje huilend naar de scheidsrechterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de catacomben kan ook altijd als de scheidsrechter 't niet ziet
Neehoor. Daar is Jantje wel een grote vent voorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar dan rent Jantje huilend naar de scheidsrechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Daar is Jantje wel een grote vent voorOf misschien rent 'ie wel in paniek richting TheoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Theo boeit het geen flikker om Jantje Arrogantje. Wie moet hij dan opzoeken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Of misschien rent 'ie wel in paniek richting Theo
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de catacomben kan ook altijd als de scheidsrechter 't niet ziet
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Daar is Jantje wel een grote vent voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem jezelf alsjeblieft Feyenoord422quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Theo boeit het geen flikker om Jantje Arrogantje. Wie moet hij dan opzoeken?
Te late edit nu lijkt het net of ik erom kan lachen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem jezelf alsjeblieft Feyenoord422
Wat sjezes weer. Ik heb mijn mening over Vertonghen. Die heeft eens een schop onder zijn reet nodig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Noem jezelf alsjeblieft Feyenoord422
Was hij niet ziek de vorige nadat hij die prik kreegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Misschien moet Guidetti eens een griepprik halen. Die gast heeft om de maand de griep
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was hij niet ziek de vorige nadat hij die prik kreeg?
In de klasse van welke speler? Achahbar?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
Gewoon Achahbar in de spits morgen. Zie hem graag een keer vanaf het begin spelen.
Voelt geen druk en is perfect voor dit systeem, waar Cisse toch meer een speler is voor een tweespitsensysteem imo.
Volgens mij vergissen veel mensen zich in de klasse van deze speler. Kan hij morgen mooi een eind aan maken
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef Muto het volgende:
[..]
In de klasse van welke speler? Achahbar?
Ik denk het ook wel. Al is er nog veel te verbeteren. Bijvoorbeeld het scherpen passen/kaatsen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Buitenstaanders dan, vooral.
Ik denk dat hij er wel al klaar voor is. Ondanks zijn leeftijd.
Zou wel een goed moment zijn om die jongen een kans te geven. VVV heeft de slechtste verdediging van de eredivisie.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
Gewoon Achahbar in de spits morgen. Zie hem graag een keer vanaf het begin spelen.
Voelt geen druk en is perfect voor dit systeem, waar Cisse toch meer een speler is voor een tweespitsensysteem imo.
Volgens mij vergissen veel mensen zich in de klasse van deze speler. Kan hij morgen mooi een eind aan maken
Straks gaat ie opeens weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:22 schreef Muto het volgende:
En toch vind ik het een raar verhaal rondom Guidetti. Ik denk dat er meer achter zit.
Kuijt zie je nu al dat hij op zijn retour is. Hij is erg afhankelijk van zijn energiek en dat begint al af te nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:34 schreef Muto het volgende:
Moeten we Kuijt halen. Als je nog 1,5 jaar wacht heb je er geen flikker meer aan.
Daarom. Deze zomer of helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:39 schreef eight het volgende:
[..]
Kuijt zie je nu al dat hij op zijn retour is. Hij is erg afhankelijk van zijn energiek en dat begint al af te nemen.
Dat bedoel ik inderdaad. Hij zou in het huidige elftal echt wel renderen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:39 schreef eight het volgende:
[..]
Kuijt zie je nu al dat hij op zijn retour is. Hij is erg afhankelijk van zijn energiek en dat begint al af te nemen.
Die spelers kunnen op hun oude dag heel veel op inzicht en techniek doen, zoals ook Cocu bij PSV.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kuyt wordt lastig verhaal.
Toch vreemd bij een competitie als de premier league gaan ze juist plat op oudere spelers en kunnen ze nog prima mee (Scoles, Henry Giggs)
Die 3 kunnen het nog wel puur op techniek afquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kuyt wordt lastig verhaal.
Toch vreemd bij een competitie als de premier league gaan ze juist plat op oudere spelers en kunnen ze nog prima mee (Scoles, Henry Giggs)
Tof.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:13 schreef Muto het volgende:
Schenkeveld straks de basis bij Excelsior!
Ja. Beide. Al schijnt die Van Deelen niet zoveel te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Tof.
Van Deelen ook basis? Effe kijken straks.
Schenkeveld speelt wel aardig. Of niet eens?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Tof.
Van Deelen ook basis? Effe kijken straks.
Goede zaak!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
Taument gaat trouwens zo af en toe bij de trainingen aansluiten speciaal voor de buitenspelers. Kan nooit kwaad denk ik
De mongolen bij Primera hadden weer eens bonje met de machine, geen enkele kaart verstrektquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:29 schreef Grifte het volgende:
Nog gelukt met de kaarte voor Y2 Helpmefok?
Het laatste.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:16 schreef Tarado het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bombardeer PSV als gedoodverfde favoriet. Ajax, Feyenoord, Twente & AZ moeten achtervolgen voorspel ik. Wanneer PSV AZ voorbij is.
Wattes doe ik?quote:
DIT is een HEEL goed teken. De jongens wordt tegenwoordig van verwacht dat ze kwaliteit leveren.quote:
Tegenwoordig komen vanwege een krimpende economie overal jonkies sneller aan de bak, maar bij Feyenoord is die snelheid als een gewoonte ingesleten. Wat ooit een achterstand was, is voor Feyenoord nu een voorsprong, ze zijn er gespecialiseerd in het razendsnel veredelen van jeugdig talent. Van Huijgevoort en Kongolo, let op die gasten, ze mogen best falen, het hoort bij hun leeftijd.
Bovendien hebben ze altijd nog 'veteranen' als de 19-jarige Stefan de Vrij voor zich, dat is goud waard. We moeten het optreden in Venlo eerst nog even aanzien. Maar als Ronald Koeman de wisselvalligheid in de prestaties van zijn ploeg weet te beperken, is Feyenoord dit seizoen naast AZ, Ajax, PSV en FC Twente gewoon een kampioenskandidaat. Dat zegt veel over Feyenoord en alles over de top van de eredivisie.
Bier? Niks bier. Gewoon keihard aan de studie..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
Stil hier zeg, iedereen is weer lekker aan het bier merk ik. Geniet ervan jongens, ik moet morgen werken dus ik ga vroeg slapen (nog even serie'tje kijken
)
En terecht. Zonder Guidetti wordt het nog heftig.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef Gert het volgende:
Heb nu onderhand wat drank op, maar maak me nog steeds zorgen over morgen.
Door wie zou jij 'm vervangen?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En terecht. Zonder Guidetti wordt het nog heftig.
Achachbar ipv Cissé?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Door wie zou jij 'm vervangen?
FYI Bruins zit niet meer bij de selectie![]()
Cabral - Cissé - Schaken ???
Gewoon een grote jongen blijvenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik helpmefok, Inzanity, stok en caland etc aardig begin te vinden en dat het volgende weer ruzie is.
Achacbar in de basis is ook weer zowat hè.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Achachbar ipv Cissé?
En mooi dat Schenkeveld zo goed speelde, mooie 3-0 op Woudestein
Idd, dan is de boodschap wel heel erg duidelijk. In feite kun je hem dan net zo goed verkopen met flink wat verlies trouwens. Alleen al om hem goed te kunnen verkopen zou je hem op moeten stellen. En zo slecht is ie nou ook weer niet, hij is iig snel en sterk.... Hij mag best wat tijd krijgen om te wennen. Lekker achter Giudetti in laten vallen dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En Fernandez kan ook nog (als die zelfs morgen geen speeltijd krijgt zal die zich fijn voelen)
Echt hè.. zó snel. Alleen moet ie er dan nog in, die bal..quote:Op zondag 22 januari 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
Wel een heerlijke speler om in te brengen als je voorstaat in de laatste 20 minuten.
Is ook nog niet zeker. Dat is iets wat Koeman zij bij de persco, voordat Guidetti ziek was,.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:30 schreef Paul-89 het volgende:
Guidetti definitief niet erbij, Cisse blijkbaar op de bank. Lijkt dus op een basisplaats voor Achahbar.
Klopt. Beetje jammer, nu zit je met die prutser van Cabral opgescheept..quote:Op zondag 22 januari 2012 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Koeman Cisse nog niet fit genoeg vindt.
Als hij ze dan niet maakt heeft hij in ieder geval een excuusquote:Op zondag 22 januari 2012 10:43 schreef inZanity het volgende:
Beetje tegenstrijdige berichten over Guidetti.. Afwachten dus.. Ach achahbar in de spits lijkt me ook prima vandaag, als guidetti volgende week maar speelt.
Gaat niet om vorm of geen vorm. Gaat erom dat t een prutser eerste klas is die altijd alleen gaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:08 schreef ace_eleven het volgende:
Ach ja, als Cabral zijn vorm een beetje terug heeft, kan hij de VVV defensie heus wel zoek spelen...
Zou geweldig zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
Achahbar gaat zijn eerste competitiegoal scoren vandaag
Is het nou echt Koeman die op die manier bezig is? Ik heb er geen zicht op maar ik kan me beter voorstellen dat JP en Gio die gasten een goeie mentaliteit bijbrengen, met Koeman wat meer op afstand.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:51 schreef Paul-89 het volgende:
Misschien heeft Koeman hem weer geprikkeld en laat hij wat zien vandaag.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 22-01-2012 om 11:43:30Opstelling #Feyenoord: Mulder, Leerdam, Martins Indi, Vlaar, van Huijgevoort; Clasie, Mokotjo, Bakkal; Cabral, Achahbar en Schaken. #vvvfey reageer retweet
Ach ja, Gullit met z'n geniale kijk op voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabral blijft een vreemd verhaal, dit is nog maar een half jaar geleden :
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Suarez-en-Ruiz.dhtml
En nu zou het een koekenbakker zijn die er niet veel van kan.
Hij kan wel goed voetballen, maar hij heeft komt de laatste tijd te gemakzuchtig en te egoistisch over. Ook het feit dat hij niet tegen (terechte) kritiek kan zegt wel veel over hem .
Het zou leuk zijn als hij net zo goed start als de eerste seizoenshelft maar dat dan ook een keer doorzet .
Die jongen is gewoon helemaal de hemel ingeprezen na een aardig potje tegen Roda, ging echt helemaal nergens over..quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabral blijft een vreemd verhaal, dit is nog maar een half jaar geleden :
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Suarez-en-Ruiz.dhtml
En nu zou het een koekenbakker zijn die er niet veel van kan.
Hij kan wel goed voetballen, maar hij heeft komt de laatste tijd te gemakzuchtig en te egoistisch over. Ook het feit dat hij niet tegen (terechte) kritiek kan zegt wel veel over hem .
Het zou leuk zijn als hij net zo goed start als de eerste seizoenshelft maar dat dan ook een keer doorzet .
Hier toch ook wel of niet? Lijkt me vrij normaal dat zo'n jong gassie zichzelf gaat overschatten. Vraag is wel of ie er wat van leert. Zoniet dan kan ie het beste opzouten, zowel dan kan ie nuttig zijn voor Feijenoordquote:Op zondag 22 januari 2012 11:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon helemaal de hemel ingeprezen na een aardig potje tegen Roda, ging echt helemaal nergens over..
Klopt, na 2 aardige wedstrijden. Heeft ook met z'n leeftijd te maken. Iedereen zit altijd zo hijgerig bovenop elke jonge speler die een beetje kan voetballen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon helemaal de hemel ingeprezen na een aardig potje tegen Roda, ging echt helemaal nergens over..
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 22-01-2012 om 11:38:46Ruud Heus vanaf Varkenoord: ,,Vandaag tegen VVV is echt een wedstrijd waarin Feyenoord moet laten zien dat ze stappen hebben gemaakt." reageer retweet
Daarom is hij ook iets te veel naast z,n schoenen gaan lopen en ook wat te gemakzuchtig geworden denk ik .quote:Op zondag 22 januari 2012 11:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een vanzelfsprekendheid. Op een enkeling na dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:53 schreef Muto het volgende:
Dat is toch niet verrassend? Of wij zijn ekte kenners hier.
Onzin. Het is gewoon een beperkte speler met een kutmentaliteit die altijd alleen gaat. Dat er dan toevallig twee invliegen tegen een dra-ma-tisch Roda dat gebeurt elke aanvaller wel een keer. Dat ie vervolgens helemaal de hemel in werd geprezen zegt meer over de zogenaamde 'kenners' lijkt me.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daarom is hij ook iets te veel naast z,n schoenen gaan lopen en ook wat te gemakzuchtig geworden denk ik .
Misschien omdat ze hem als ideale stand-in zien en hoopten dat het eruit kwam tijdens trainingen. Je ziet wel aan hem dat hij talent heeft, maar het komt er vaak niet uit. Zijn passes die hij gaf afgelopen jaren waren af en toe wel briljantquote:Op zondag 22 januari 2012 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk dat Mokotjo El-Ahmadi gewoon uistekend gaat vervangen vandaag en tegen Ajax. Aan alles kun je gewoon zien dat die gast veel talent heeft. Weet iemand hier waarom Feyenoord hem behalve aan Excelsior nooit heeft uitgeleend aan een stabiele Eredivisieclub? Ik ben wel benieuwd hoe hij speelt als hij elke week op het veld zou staan namelijk.
Is ook niet heel vreemd met die invalbeurtjes van max. 20 minutenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
Probleem is volgens Koeman juist dat hij het wel laat zien op trainingen maar nauwelijks in de wedstrijd.
Het zal moeilijk worden voor hem omdat El Ahmadi zich veel met het team bezig houdt als leider, wanneer te jagen, inzakken etc. dat kan je van hem niet verlangen omdat hij zich 100% op zijn eigen spel moet concentrerenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk dat Mokotjo El-Ahmadi gewoon uistekend gaat vervangen vandaag en tegen Ajax. Aan alles kun je gewoon zien dat die gast veel talent heeft. Weet iemand hier waarom Feyenoord hem behalve aan Excelsior nooit heeft uitgeleend aan een stabiele Eredivisieclub? Ik ben wel benieuwd hoe hij speelt als hij elke week op het veld zou staan namelijk.
Ik denk dat dat wel meevalt, in zo'n groep is er dan wel iemand anders die even de leding pakt op het veld nu Karim weg is. Mokotjo zal dat niet doen, maar ik denk Clasie en/of Bakkal wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal moeilijk worden voor hem omdat El Ahmadi zich veel met het team bezig houdt als leider, wanneer te jagen, inzakken etc. dat kan je van hem niet verlangen omdat hij zich 100% op zijn eigen spel moet concentreren
Ach, om die 3 man een een paardenkop die van fan zijn van Excelsior moeten we ons maar niet druk makenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:50 schreef DonRaja het volgende:
Man wat zullen ze ons haten bij Excelsior als we het vandaag verprutsen...
Lekker belangrijkquote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Feyenoord trouwens niemmand op scherp, bij Ajax alleen Janssen.
Als je amandelen ontstoken zijn, dan is je weerstand echt fucked daarna. Je hebt minimaal een dag of 10 nodig om je weer goed te voelen. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is, maar als ze geknipt moeten worden speelt hij de komende 3 wedstrijden niet.quote:
Aha wist ik niet, laat hem maar geel pakken.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Feyenoord trouwens niemmand op scherp, bij Ajax alleen Janssen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha wist ik niet, laat hem maar geel pakken.
Juist niet, het gaat juist niet goed met hem erbijquote:Op zondag 22 januari 2012 13:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha wist ik niet, laat hem maar geel pakken.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Met een beetje geluk is het een lichte ontsteking en heeft 'ie gewoon last van z'n strot. Dan kan die gewoon spelen
Je kan er bijna een week last van hebben en daarna moet je toch weer in je ritme komen, wat ook weer vier dagen duurt.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef PIETR het volgende:
Spanning stijgt![]()
Staan vandaag gewoon 7 (!) spelers uit de eigen jeugd in de basis, en dan zitten er nog eens 4 op de bank. Zeker iets om trots op te zijn
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 22-01-2012 om 13:34:07Gemiddelde leeftijd #Feyenoord is vanmiddag 21,9 jaar reageer retweet
Zal wel meevallen. Als hij slechts een weekje ziek is geweest hoeft hij niet meteen uit z'n ritme te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan er bijna een week last van hebben en daarna moet je toch weer in je ritme komen, wat ook weer vier dagen duurt.
Nog meer zelfs Swerts komt ook uit de Feyenoord jeugd. Alleen Cisse niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef PIETR het volgende:
Spanning stijgt![]()
Staan vandaag gewoon 7 (!) spelers uit de eigen jeugd in de basis, en dan zitten er nog eens 4 op de bank. Zeker iets om trots op te zijn
Afgelopen. Vitesse-NEC 0-1quote:Op zondag 22 januari 2012 14:12 schreef ursel het volgende:
Hoeven zo te zien dit weekend niet bang te zijn dat Vitesse ons voorbij gaat![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef Caland het volgende:
De teen dan maar in de spits volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |