En terecht. Zonder Guidetti wordt het nog heftig.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef Gert het volgende:
Heb nu onderhand wat drank op, maar maak me nog steeds zorgen over morgen.
Door wie zou jij 'm vervangen?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En terecht. Zonder Guidetti wordt het nog heftig.
Achachbar ipv Cissé?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Door wie zou jij 'm vervangen?
FYI Bruins zit niet meer bij de selectie![]()
Cabral - Cissé - Schaken ???
Gewoon een grote jongen blijvenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik helpmefok, Inzanity, stok en caland etc aardig begin te vinden en dat het volgende weer ruzie is.
Achacbar in de basis is ook weer zowat hè.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Achachbar ipv Cissé?
En mooi dat Schenkeveld zo goed speelde, mooie 3-0 op Woudestein
Idd, dan is de boodschap wel heel erg duidelijk. In feite kun je hem dan net zo goed verkopen met flink wat verlies trouwens. Alleen al om hem goed te kunnen verkopen zou je hem op moeten stellen. En zo slecht is ie nou ook weer niet, hij is iig snel en sterk.... Hij mag best wat tijd krijgen om te wennen. Lekker achter Giudetti in laten vallen dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En Fernandez kan ook nog (als die zelfs morgen geen speeltijd krijgt zal die zich fijn voelen)
Echt hè.. zó snel. Alleen moet ie er dan nog in, die bal..quote:Op zondag 22 januari 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
Wel een heerlijke speler om in te brengen als je voorstaat in de laatste 20 minuten.
Is ook nog niet zeker. Dat is iets wat Koeman zij bij de persco, voordat Guidetti ziek was,.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:30 schreef Paul-89 het volgende:
Guidetti definitief niet erbij, Cisse blijkbaar op de bank. Lijkt dus op een basisplaats voor Achahbar.
Klopt. Beetje jammer, nu zit je met die prutser van Cabral opgescheept..quote:Op zondag 22 januari 2012 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Koeman Cisse nog niet fit genoeg vindt.
Als hij ze dan niet maakt heeft hij in ieder geval een excuusquote:Op zondag 22 januari 2012 10:43 schreef inZanity het volgende:
Beetje tegenstrijdige berichten over Guidetti.. Afwachten dus.. Ach achahbar in de spits lijkt me ook prima vandaag, als guidetti volgende week maar speelt.
Gaat niet om vorm of geen vorm. Gaat erom dat t een prutser eerste klas is die altijd alleen gaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:08 schreef ace_eleven het volgende:
Ach ja, als Cabral zijn vorm een beetje terug heeft, kan hij de VVV defensie heus wel zoek spelen...
Zou geweldig zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
Achahbar gaat zijn eerste competitiegoal scoren vandaag
Is het nou echt Koeman die op die manier bezig is? Ik heb er geen zicht op maar ik kan me beter voorstellen dat JP en Gio die gasten een goeie mentaliteit bijbrengen, met Koeman wat meer op afstand.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:51 schreef Paul-89 het volgende:
Misschien heeft Koeman hem weer geprikkeld en laat hij wat zien vandaag.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 22-01-2012 om 11:43:30Opstelling #Feyenoord: Mulder, Leerdam, Martins Indi, Vlaar, van Huijgevoort; Clasie, Mokotjo, Bakkal; Cabral, Achahbar en Schaken. #vvvfey reageer retweet
Ach ja, Gullit met z'n geniale kijk op voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabral blijft een vreemd verhaal, dit is nog maar een half jaar geleden :
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Suarez-en-Ruiz.dhtml
En nu zou het een koekenbakker zijn die er niet veel van kan.
Hij kan wel goed voetballen, maar hij heeft komt de laatste tijd te gemakzuchtig en te egoistisch over. Ook het feit dat hij niet tegen (terechte) kritiek kan zegt wel veel over hem .
Het zou leuk zijn als hij net zo goed start als de eerste seizoenshelft maar dat dan ook een keer doorzet .
Die jongen is gewoon helemaal de hemel ingeprezen na een aardig potje tegen Roda, ging echt helemaal nergens over..quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabral blijft een vreemd verhaal, dit is nog maar een half jaar geleden :
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Suarez-en-Ruiz.dhtml
En nu zou het een koekenbakker zijn die er niet veel van kan.
Hij kan wel goed voetballen, maar hij heeft komt de laatste tijd te gemakzuchtig en te egoistisch over. Ook het feit dat hij niet tegen (terechte) kritiek kan zegt wel veel over hem .
Het zou leuk zijn als hij net zo goed start als de eerste seizoenshelft maar dat dan ook een keer doorzet .
Hier toch ook wel of niet? Lijkt me vrij normaal dat zo'n jong gassie zichzelf gaat overschatten. Vraag is wel of ie er wat van leert. Zoniet dan kan ie het beste opzouten, zowel dan kan ie nuttig zijn voor Feijenoordquote:Op zondag 22 januari 2012 11:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon helemaal de hemel ingeprezen na een aardig potje tegen Roda, ging echt helemaal nergens over..
Klopt, na 2 aardige wedstrijden. Heeft ook met z'n leeftijd te maken. Iedereen zit altijd zo hijgerig bovenop elke jonge speler die een beetje kan voetballen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon helemaal de hemel ingeprezen na een aardig potje tegen Roda, ging echt helemaal nergens over..
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 22-01-2012 om 11:38:46Ruud Heus vanaf Varkenoord: ,,Vandaag tegen VVV is echt een wedstrijd waarin Feyenoord moet laten zien dat ze stappen hebben gemaakt." reageer retweet
Daarom is hij ook iets te veel naast z,n schoenen gaan lopen en ook wat te gemakzuchtig geworden denk ik .quote:Op zondag 22 januari 2012 11:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |