Dat laatste lijkt me een vanzelfsprekendheid. Op een enkeling na dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:53 schreef Muto het volgende:
Dat is toch niet verrassend? Of wij zijn ekte kenners hier.
Onzin. Het is gewoon een beperkte speler met een kutmentaliteit die altijd alleen gaat. Dat er dan toevallig twee invliegen tegen een dra-ma-tisch Roda dat gebeurt elke aanvaller wel een keer. Dat ie vervolgens helemaal de hemel in werd geprezen zegt meer over de zogenaamde 'kenners' lijkt me.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daarom is hij ook iets te veel naast z,n schoenen gaan lopen en ook wat te gemakzuchtig geworden denk ik .
Misschien omdat ze hem als ideale stand-in zien en hoopten dat het eruit kwam tijdens trainingen. Je ziet wel aan hem dat hij talent heeft, maar het komt er vaak niet uit. Zijn passes die hij gaf afgelopen jaren waren af en toe wel briljantquote:Op zondag 22 januari 2012 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk dat Mokotjo El-Ahmadi gewoon uistekend gaat vervangen vandaag en tegen Ajax. Aan alles kun je gewoon zien dat die gast veel talent heeft. Weet iemand hier waarom Feyenoord hem behalve aan Excelsior nooit heeft uitgeleend aan een stabiele Eredivisieclub? Ik ben wel benieuwd hoe hij speelt als hij elke week op het veld zou staan namelijk.
Is ook niet heel vreemd met die invalbeurtjes van max. 20 minutenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
Probleem is volgens Koeman juist dat hij het wel laat zien op trainingen maar nauwelijks in de wedstrijd.
Het zal moeilijk worden voor hem omdat El Ahmadi zich veel met het team bezig houdt als leider, wanneer te jagen, inzakken etc. dat kan je van hem niet verlangen omdat hij zich 100% op zijn eigen spel moet concentrerenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk dat Mokotjo El-Ahmadi gewoon uistekend gaat vervangen vandaag en tegen Ajax. Aan alles kun je gewoon zien dat die gast veel talent heeft. Weet iemand hier waarom Feyenoord hem behalve aan Excelsior nooit heeft uitgeleend aan een stabiele Eredivisieclub? Ik ben wel benieuwd hoe hij speelt als hij elke week op het veld zou staan namelijk.
Ik denk dat dat wel meevalt, in zo'n groep is er dan wel iemand anders die even de leding pakt op het veld nu Karim weg is. Mokotjo zal dat niet doen, maar ik denk Clasie en/of Bakkal wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal moeilijk worden voor hem omdat El Ahmadi zich veel met het team bezig houdt als leider, wanneer te jagen, inzakken etc. dat kan je van hem niet verlangen omdat hij zich 100% op zijn eigen spel moet concentreren
Ach, om die 3 man een een paardenkop die van fan zijn van Excelsior moeten we ons maar niet druk makenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:50 schreef DonRaja het volgende:
Man wat zullen ze ons haten bij Excelsior als we het vandaag verprutsen...
Lekker belangrijkquote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Feyenoord trouwens niemmand op scherp, bij Ajax alleen Janssen.
Als je amandelen ontstoken zijn, dan is je weerstand echt fucked daarna. Je hebt minimaal een dag of 10 nodig om je weer goed te voelen. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is, maar als ze geknipt moeten worden speelt hij de komende 3 wedstrijden niet.quote:
Aha wist ik niet, laat hem maar geel pakken.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Feyenoord trouwens niemmand op scherp, bij Ajax alleen Janssen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha wist ik niet, laat hem maar geel pakken.
Juist niet, het gaat juist niet goed met hem erbijquote:Op zondag 22 januari 2012 13:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha wist ik niet, laat hem maar geel pakken.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Met een beetje geluk is het een lichte ontsteking en heeft 'ie gewoon last van z'n strot. Dan kan die gewoon spelen
Je kan er bijna een week last van hebben en daarna moet je toch weer in je ritme komen, wat ook weer vier dagen duurt.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef PIETR het volgende:
Spanning stijgt![]()
Staan vandaag gewoon 7 (!) spelers uit de eigen jeugd in de basis, en dan zitten er nog eens 4 op de bank. Zeker iets om trots op te zijn
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 22-01-2012 om 13:34:07Gemiddelde leeftijd #Feyenoord is vanmiddag 21,9 jaar reageer retweet
Zal wel meevallen. Als hij slechts een weekje ziek is geweest hoeft hij niet meteen uit z'n ritme te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan er bijna een week last van hebben en daarna moet je toch weer in je ritme komen, wat ook weer vier dagen duurt.
Nog meer zelfs Swerts komt ook uit de Feyenoord jeugd. Alleen Cisse niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef PIETR het volgende:
Spanning stijgt![]()
Staan vandaag gewoon 7 (!) spelers uit de eigen jeugd in de basis, en dan zitten er nog eens 4 op de bank. Zeker iets om trots op te zijn
Afgelopen. Vitesse-NEC 0-1quote:Op zondag 22 januari 2012 14:12 schreef ursel het volgende:
Hoeven zo te zien dit weekend niet bang te zijn dat Vitesse ons voorbij gaat![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef Caland het volgende:
De teen dan maar in de spits volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |