Ik tattooeer op mijn linkerarm knettergroot Feijenoord en op de rechter Rotterdam met het bekende font als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier.
Nee echt vertrouwen heb ik er niet in, maar ik zie toch nog wel kansen hoor..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier.
Die zijn toch met lange mouwen. En als je een baan hebt waarbij je je mouwen op mag stropen dan geeft het ook niks dat je die tattoos ziet. Want da's dan waarschijnlijk in Rotjeknor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik tattooeer op mijn linkerarm knettergroot Feijenoord en op de rechter Rotterdam met het bekende font als dat gebeurt.
En dat meen ik nog serieus ook. En ik bekleed over 5 jaar toch een functie waarbij ik altijd overhemden moet dragen.
Ik denk t niet aangezien t geen seizoenskaartvak is en ze die kaarten dus wel allemaal al in de verkoop gedaan zullen hebben, maar anders moet je morgen om 11.00 uur stipt even op Ticketbox kijken, alles wordt via daar verkochtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn er nog kaarten voor Y2 te koop morgen?
Niet online toch? Vanwege de drukte alleen bij primera's?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk t niet aangezien t geen seizoenskaartvak is en ze die kaarten dus wel allemaal al in de verkoop gedaan zullen hebben, maar anders moet je morgen om 11.00 uur stipt even op Ticketbox kijken, alles wordt via daar verkocht
haha I'm inquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
TicketBoxquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet online toch? Vanwege de drukte alleen bij primera's?
Ja, maar dat vind ik nogal dubbelzinnig. Via Ticketbox...dat stukje over de drukte en fouten bij online verkoop insinueert dat het dus alleen bij primera's e.d. wordt verkocht? Of ben ik nu mis? Wie weet hoe het zit?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
TicketBox
Feyenoord kiest er bewust voor om de kaarten alleen via TicketBox te verkopen. Zodoende hebben alle supporters evenveel kans om een kaart te bemachtigen en worden fouten voorkomen die bij drukte kunnen ontstaan bij de online verkoop van kaarten. De kaartverkoop start om 11.00 uur omdat bij TicketBox op andere tijden de kaartverkoop start voor andere wedstrijden, van zowel van Feyenoord als van andere clubs. Het is niet wenselijk dat supporters elkaar in de weg staan. Voor de verkooppunten van TicketBox kijk je hier.
Staat op de Feyenoord-site
Op de site kun je klikken op "kijk je hier", en dan verwijzen ze naar de primera'squote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
TicketBox
Feyenoord kiest er bewust voor om de kaarten alleen via TicketBox te verkopen. Zodoende hebben alle supporters evenveel kans om een kaart te bemachtigen en worden fouten voorkomen die bij drukte kunnen ontstaan bij de online verkoop van kaarten. De kaartverkoop start om 11.00 uur omdat bij TicketBox op andere tijden de kaartverkoop start voor andere wedstrijden, van zowel van Feyenoord als van andere clubs. Het is niet wenselijk dat supporters elkaar in de weg staan. Voor de verkooppunten van TicketBox kijk je hier.
Staat op de Feyenoord-site
EDIT:
O, je hebt gelijk, ik ging bij Ticketbox uit van alleen de online versie, maar inderdaad alleen bij primera's
MY BAD!
Ik ben niet bekend met de "elite supporter", maar dat zijn de seizoenkaarthouders?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Gert het volgende:
Ben blij dat ik, als niet-elite supporter, meteen een kaartje zuidzijde heb gekocht toen die beschikbaar kwamen. Ook weleens leuk, om in vak F te zitten tegen ajax.
Minimale voorwaarde. Maar niet zomaar de eerste de beste lullige jan-met-de-pet seizoenkaarthouder. Incrowd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de "elite supporter", maar dat zijn de seizoenkaarthouders?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Minimale voorwaarde. Maar niet zomaar de eerste de beste lullige jan-met-de-pet seizoenkaarthouder. Incrowd.
Maar probeer het maar niet te begrijpen, als je de afgelopen maand deze topicreeks niet hebt gevolgd.
F? Dan zit je dicht bij het uitvakquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Gert het volgende:
Ben blij dat ik, als niet-elite supporter, meteen een kaartje zuidzijde heb gekocht toen die beschikbaar kwamen. Ook weleens leuk, om in de F-side te zitten tegen ajax.
1e actie van de BM is gelukt. Elite heeft geprotesteerd maar niets gedaanquote:
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfmquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1e actie van de BM is gelukt. Elite heeft geprotesteerd maar niets gedaan
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm
De teller loopt! Ik herhaal: de teller loopt!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Shirts zijn besteld!
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:05 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens Cuilenborg hebben we morgen de jongste bank ooit. 4 A-junioren en 1 B-junior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |