abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107051489
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier. 8-)
Ik tattooeer op mijn linkerarm knettergroot Feijenoord en op de rechter Rotterdam met het bekende font als dat gebeurt.

En dat meen ik nog serieus ook. En ik bekleed over 5 jaar toch een functie waarbij ik altijd overhemden moet dragen.
pi_107051525
quote:

[..]

Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier. 8-)
Nee echt vertrouwen heb ik er niet in, maar ik zie toch nog wel kansen hoor..

Een paar rare uitslagen net na de winterstop en je doet gewoon mee voor de titel, nou verwacht ik dat we dan nog wel ergens afhaken, maar als we over 2 wedstrijden 4 punten van de nr 1 staan mag je best hopen...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107051639
Goedenavond boelers! Ik heb wat gemist geloof ik?

Anti-semitisch gekrakeel op twitter dat trending topic wordt, Alexander Ostlund met een handtasje en Feyenoord-plakplaatjes als we kampioen worden? :D
pi_107051685
ja, er gebeurt wat op zo een dag he :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 23:59:09 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107053643
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik tattooeer op mijn linkerarm knettergroot Feijenoord en op de rechter Rotterdam met het bekende font als dat gebeurt.

En dat meen ik nog serieus ook. En ik bekleed over 5 jaar toch een functie waarbij ik altijd overhemden moet dragen.
Die zijn toch met lange mouwen. En als je een baan hebt waarbij je je mouwen op mag stropen dan geeft het ook niks dat je die tattoos ziet. Want da's dan waarschijnlijk in Rotjeknor. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107053823
Zijn er nog kaarten voor Y2 te koop morgen?
pi_107054238
CIDI :')
graag verwijderen
pi_107054340
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn er nog kaarten voor Y2 te koop morgen?
Ik denk t niet aangezien t geen seizoenskaartvak is en ze die kaarten dus wel allemaal al in de verkoop gedaan zullen hebben, maar anders moet je morgen om 11.00 uur stipt even op Ticketbox kijken, alles wordt via daar verkocht
pi_107054367
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk t niet aangezien t geen seizoenskaartvak is en ze die kaarten dus wel allemaal al in de verkoop gedaan zullen hebben, maar anders moet je morgen om 11.00 uur stipt even op Ticketbox kijken, alles wordt via daar verkocht
Niet online toch? Vanwege de drukte alleen bij primera's?
pi_107054395
quote:

[..]

haha I'm in
graag verwijderen
pi_107054470
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet online toch? Vanwege de drukte alleen bij primera's?
TicketBox
Feyenoord kiest er bewust voor om de kaarten alleen via TicketBox te verkopen. Zodoende hebben alle supporters evenveel kans om een kaart te bemachtigen en worden fouten voorkomen die bij drukte kunnen ontstaan bij de online verkoop van kaarten. De kaartverkoop start om 11.00 uur omdat bij TicketBox op andere tijden de kaartverkoop start voor andere wedstrijden, van zowel van Feyenoord als van andere clubs. Het is niet wenselijk dat supporters elkaar in de weg staan. Voor de verkooppunten van TicketBox kijk je hier.

Staat op de Feyenoord-site

EDIT:
O, je hebt gelijk, ik ging bij Ticketbox uit van alleen de online versie, maar inderdaad alleen bij primera's

MY BAD!
pi_107054535
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

TicketBox
Feyenoord kiest er bewust voor om de kaarten alleen via TicketBox te verkopen. Zodoende hebben alle supporters evenveel kans om een kaart te bemachtigen en worden fouten voorkomen die bij drukte kunnen ontstaan bij de online verkoop van kaarten. De kaartverkoop start om 11.00 uur omdat bij TicketBox op andere tijden de kaartverkoop start voor andere wedstrijden, van zowel van Feyenoord als van andere clubs. Het is niet wenselijk dat supporters elkaar in de weg staan. Voor de verkooppunten van TicketBox kijk je hier.

Ja, maar dat vind ik nogal dubbelzinnig. Via Ticketbox...dat stukje over de drukte en fouten bij online verkoop insinueert dat het dus alleen bij primera's e.d. wordt verkocht? Of ben ik nu mis? Wie weet hoe het zit?

Hij staat iig niet bij wedstrijden op de site: http://www.ticketbox.nl/w(...)95/typeofpage=150790

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 00:17:44 ]
pi_107054624
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

TicketBox

EDIT:
O, je hebt gelijk, ik ging bij Ticketbox uit van alleen de online versie, maar inderdaad alleen bij primera's

MY BAD!
Op de site kun je klikken op "kijk je hier", en dan verwijzen ze naar de primera's
  Moderator zaterdag 21 januari 2012 @ 00:19:55 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107054729
Ben blij dat ik, als niet-elite supporter, meteen een kaartje zuidzijde heb gekocht toen die beschikbaar kwamen. Ook weleens leuk, om in de F-side te zitten tegen ajax. :P
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107054857
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Gert het volgende:
Ben blij dat ik, als niet-elite supporter, meteen een kaartje zuidzijde heb gekocht toen die beschikbaar kwamen. Ook weleens leuk, om in vak F te zitten tegen ajax. :P
Ik ben niet bekend met de "elite supporter", maar dat zijn de seizoenkaarthouders?
  Moderator zaterdag 21 januari 2012 @ 00:32:56 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107055331
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met de "elite supporter", maar dat zijn de seizoenkaarthouders?
Minimale voorwaarde. Maar niet zomaar de eerste de beste lullige jan-met-de-pet seizoenkaarthouder. Incrowd.
Maar probeer het maar niet te begrijpen, als je de afgelopen maand deze topicreeks niet hebt gevolgd. ;)
pi_107055398
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Minimale voorwaarde. Maar niet zomaar de eerste de beste lullige jan-met-de-pet seizoenkaarthouder. Incrowd.
Maar probeer het maar niet te begrijpen, als je de afgelopen maand deze topicreeks niet hebt gevolgd. ;)
pi_107055473
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Gert het volgende:
Ben blij dat ik, als niet-elite supporter, meteen een kaartje zuidzijde heb gekocht toen die beschikbaar kwamen. Ook weleens leuk, om in de F-side te zitten tegen ajax. :P
F? Dan zit je dicht bij het uitvak :D
O wacht.... :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107055506
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
1e actie van de BM is gelukt. Elite heeft geprotesteerd maar niets gedaan _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107055579
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

1e actie van de BM is gelukt. Elite heeft geprotesteerd maar niets gedaan _O_
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm

De teller loopt! Ik herhaal: de teller loopt!
pi_107055778
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm

De teller loopt! Ik herhaal: de teller loopt!
_O_
Shirts zijn besteld!

Groetjes, Ezio.
pi_107055921
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

_O_
Shirts zijn besteld!

[ afbeelding ]
_O- _O_
pi_107059690
Laat het maar snel weer zondag zijn, kunnen weer praten over het spel ipv trippende hazen en stokstaarten....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_107060139
Volgens Cuilenborg hebben we morgen de jongste bank ooit. 4 A-junioren en 1 B-junior.
pi_107060146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:05 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens Cuilenborg hebben we morgen de jongste bank ooit. 4 A-junioren en 1 B-junior.
Klopt.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')